Тромава под 3000 r.pm.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
mad_presley написа:Някой знае ли, дали има такъв вариант за М52В20 да се сложат всмукателни колектори от М50 http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=544874
Разбира се , на м50 са по-широки отворите на всмукателния колектор, респонса се увеличава доста

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
О-рингите ги поръчах на един мои приятел и тои фен на марката които живее в щатско, матеряла от които са наптавени е много странен, нито е гума, нито е пластмаса можеби нещо средно между двете,а режима на работа се следи с обикновен карсофт или инпа идеята е да показва живи данни в процес на каране и натоваржане на мотора.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Ето го човека, който ще ми помогне да си легна.... А колкото до софт-а, аз имам интерфейса за Carsoft 6.5 и софтуера. Дава Livedata, което включва градусите. За съжаление нямам лаптоп, щото си ползвам ПЦ-то за тези цели. Ако имате на разположение лаптоп, носете го, аз кабелите си ги държа в колата. За предпочитане е стар лаптоп с COM PORT.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
spacepl написа:моя е зацепен правилно, на диагностика не излиза нищо
диагностика не го лови когато променя нещо но то не е в реалните граници, при нашите модели ваноса работи само когата колата е в движение, и при мен не излизаше грешка от ваноса, но тои не завърташе вала колкото трябва

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
blacksapphire написа:Разбира се , на м50 са по-широки отворите на всмукателния колектор, респонса се увеличава доста
A, че то ако е така, защо още никой не е пробвал да сложи всмукатели от М50В20 на М52В20

NAPSTERS написа:О-рингите ги поръчах на един мои приятел и тои фен на марката които живее в щатско, матеряла от които са наптавени е много странен, нито е гума, нито е пластмаса можеби нещо средно между двете,а режима на работа се следи с обикновен карсофт или инпа идеята е да показва живи данни в процес на каране и натоваржане на мотора.
Аз имам инпа, но така и не съм се заглеждал, дали следи предверение и закъснение.Утре ще пробвам да видя.
А някой знае ли какви точно трябва да са параметрите, за да не гледам като един пукъл

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
режим на ваноса на празен ход от -7 до -3 градуса при натоварване в ДВИЖЕНИЕ + 23 до 25 градуса в диапазон 2500- 4500 об/м. от 4500 до 6500об/м. се връща около 0 градуса
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Това с движението ще е малко трудно изпълнение, но ще се измисли... NAPSTERS, моите уважения към точната ти намеса
Сподели, имаше ли шумове или други признаци освен загубата на мощност!

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
bmw_n00b написа:... NAPSTERS, моите уважения към точната ти намесаСподели, имаше ли шумове или други признаци освен загубата на мощност!
Да ти кажа, неговите постове ми вдъхнаха доверие към този О-ринг, защото реално може да си е мислил, че ваноса му не е зацепен добре, а всъщност износения О-ринг да е променял градусите, както е описано в сайта на http://www.beisansystems.com

Казуса май стана доста заплетен

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
bmw_n00b написа:Това с движението ще е малко трудно изпълнение, но ще се измисли... NAPSTERS, моите уважения към точната ти намесаСподели, имаше ли шумове или други признаци освен загубата на мощност!
колата си мъркаше като котка никакви шумове, но не вървеше, имах подобен проблем с Е-34-ката но там се оказа че е от датчика на разпределителния вал, при Е39-ката датчиците са ОК почнах да си мисля за запушен катализатор ама и от него не е , на диагностиката излиза всичко точно , но колата не върви , накрая купих един карсофт и закачих колата на един причтел които има съшата , но неговата си върви прилично , и запчнах да си записвам параметрите от лаив датата , след което ги съпоставих с моите

причината е объркано газоразпределение и колата отпуши

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
/off
Тази тема просто ми върна обичта към форума. И въпреки, че съм скептичен като цяло по отношение на гумичките (нали винаги си има 2 страни, като лично аз с еднаква радост ще бъда губеща или печелеща) просто се радвам, че темата се отвори и разви по един много интересен начин.
Всъщност губещи няма да има като се замисля... Само недоспали
/off
Тази тема просто ми върна обичта към форума. И въпреки, че съм скептичен като цяло по отношение на гумичките (нали винаги си има 2 страни, като лично аз с еднаква радост ще бъда губеща или печелеща) просто се радвам, че темата се отвори и разви по един много интересен начин.
Всъщност губещи няма да има като се замисля... Само недоспали

/off
Последна промяна bmw_n00b на 15 Апр 2009, 1:29, променена общо 2 пъти
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
mad_presley написа:blacksapphire написа:Разбира се , на м50 са по-широки отворите на всмукателния колектор, респонса се увеличава доста
A, че то ако е така, защо още никой не е пробвал да сложи всмукатели от М50В20 на М52В20![]()
Просто не си разглеждал достатъчно. М50 колектора пуска 40% повече въздух на цилиндър отколкото на М52 колектора
Разгледай тук http://www.unitedbimmer.com/forums/e36/ ... -pics.html
и тук http://www.bmw-m.net/techdata/m50vsm52.htm
Последна промяна blacksapphire на 15 Апр 2009, 1:14, променена общо 1 път
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Дааа, ето че накрая намерих тема тояно за М52В20 и смяната на този О-ринг http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p=14035231
На кратко, за не разбиращите английски.В първия си пост, @bcrazy пита защо така не му отчита живи данни ваноса, следващите му обясняват, че трябва колата да е в движение и така да се свалят живи данни.Последния пост на питащия @bcrazy е:
С две думи, колата му ставала все по-бърза с всеки изминал ден и това е най-добрия мод, който е правил по двигателя си и е имал ефект.
Вече съм почти убеден, че не ваноса е бил неправилно зацепен при @NAPSTERS, а точно този О-ринг е бил причината за неправилната позиция на ваноса.
Разгледах аз внимателно, но навсякъде ставаше въпрос за двигатели от 2.8 на горе.Никъде не видях за смяна на колектор от М50В20 на М52В20.То ако тези на М50В20 са също с по-широки отвори, това би бил най-евтиния и ефектен мод за подобряване вървежа на колата
На кратко, за не разбиращите английски.В първия си пост, @bcrazy пита защо така не му отчита живи данни ваноса, следващите му обясняват, че трябва колата да е в движение и така да се свалят живи данни.Последния пост на питащия @bcrazy е:
The low end torque of my engine seems to improve day by day.
Guess the seal are starting to seal
Low end is greatly improved below 3k.
Pull in 2nd gear from 1-2k is now close to what is used to be in 1st gear!
Engine seems to come "on cam" at 3k instead of 4k like it used to.
This is by far the best mod i could have done to the engine.
С две думи, колата му ставала все по-бърза с всеки изминал ден и това е най-добрия мод, който е правил по двигателя си и е имал ефект.
Вече съм почти убеден, че не ваноса е бил неправилно зацепен при @NAPSTERS, а точно този О-ринг е бил причината за неправилната позиция на ваноса.
blacksapphire написа:Просто не си разглеждал достатъчно. М50 колектора пуска 40% повече въздух на цилиндър отколкото на М52 колектора
Разгледай тук http://www.unitedbimmer.com/forums/e36/ ... -pics.html
и тук http://www.bmw-m.net/techdata/m50vsm52.htm
Разгледах аз внимателно, но навсякъде ставаше въпрос за двигатели от 2.8 на горе.Никъде не видях за смяна на колектор от М50В20 на М52В20.То ако тези на М50В20 са също с по-широки отвори, това би бил най-евтиния и ефектен мод за подобряване вървежа на колата

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
mad_presley написа:Дааа, ето че накрая намерих тема тояно за М52В20 и смяната на този О-ринг http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p=14035231
На кратко, за не разбиращите английски.В първия си пост, @bcrazy пита защо така не му отчита живи данни ваноса, следващите му обясняват, че трябва колата да е в движение и така да се свалят живи данни.Последния пост на питащия @bcrazy е:The low end torque of my engine seems to improve day by day.
Guess the seal are starting to seal
Low end is greatly improved below 3k.
Pull in 2nd gear from 1-2k is now close to what is used to be in 1st gear!
Engine seems to come "on cam" at 3k instead of 4k like it used to.
This is by far the best mod i could have done to the engine.
С две думи, колата му ставала все по-бърза с всеки изминал ден и това е най-добрия мод, който е правил по двигателя си и е имал ефект.
Вече съм почти убеден, че не ваноса е бил неправилно зацепен при @NAPSTERS, а точно този О-ринг е бил причината за неправилната позиция на ваноса.
повярваи ми на О-ринга му нямаше нищо движешесе съвсем плъно, аз го смених от немаи каде така и така го имах и го бях разглобил, при мен проблема беше че някои преди това не е зацепил мотора правилно
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
По-горното обяснение на NAPSTERS не дава предимство на предишните ми постове, но все пак аз си мисля, че тези гумички са един вид дистанция от цилидъра. Вярно губи се компресия (аналогчно с буталата в цилиндъра), но за сметка на това налягането е постоянно. На теория каквото прочетох, казва че ъгъла се променя от 1000 до 5000 оборота. Ако приемем, че износването на гумичката дава отражение в компресията, следва да има закъснение в промяната на ъгъла, както всъщност на практика е установил NAPSTERS с колата на приятеля си. Това като едно обобщение
, което пък дава предимство и на двете страни. Само остава да видим ефекта и дали си струва усилията, вземайки предвид и намалялата компресия на далеч по-ключови места.
Използвана литература: http://www.usautoparts.net/bmw/technology/vanos.htm


Използвана литература: http://www.usautoparts.net/bmw/technology/vanos.htm



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани