За гумите, стабилността и проходимостта на Е39.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
Re: За гумите, стабилността и проходимостта на Е39.
homerun написа:Тука всички сте едни "разбирачи" .... просто качете се да карате зимата 530д и да видиме колко е стабилна.... Е39 с такъв двигател... или по-мощен.... особенно ако катерите някъде... Успех!!!
Толко си я можете бе колеги


Re: За гумите, стабилността и проходимостта на Е39.
Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 17:38, променена общо 1 път
- Venkata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 31.10.2005
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW f10/3.0D
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Това дето било нестабилно БМВ-то на сняг са някакви предубеждения на хора, които никога не са карали БМВ. Същата всеобща заблуда е, че колите с предно били по-стабилни, "изтегляло" ги предното от завоя и други такива умнотии.
Конти 810 съм карал на старата ми кола (520i), тази зима бях с Дънлоп 3Д. И двете са изключителни на сняг, ходих на ски, прибирах се на 3.01 в най-големия сняг към София и съм нямал никакви проблеми. Дънлопа е готино, че на сухо е почти като лятна, което за България е важно.
Има една особеност на сняг, че DSC, ASC (каквото имате) се препоръчва да е изключено - вижте си ръководството за експлоатация.
Колегата, който се е качил заедно с джиповете е имал късмета да не му работи.
Това лято си взех Нокиан Z G2 летни подсилени (XL) - по тестовете ги дават много добри, доволен съм засега, но нямам много впечатления. Иначе като цена нямат равни.
Конти 810 съм карал на старата ми кола (520i), тази зима бях с Дънлоп 3Д. И двете са изключителни на сняг, ходих на ски, прибирах се на 3.01 в най-големия сняг към София и съм нямал никакви проблеми. Дънлопа е готино, че на сухо е почти като лятна, което за България е важно.
Има една особеност на сняг, че DSC, ASC (каквото имате) се препоръчва да е изключено - вижте си ръководството за експлоатация.
Колегата, който се е качил заедно с джиповете е имал късмета да не му работи.
Това лято си взех Нокиан Z G2 летни подсилени (XL) - по тестовете ги дават много добри, доволен съм засега, но нямам много впечатления. Иначе като цена нямат равни.
Touring & windsurf club
- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Georgieff написа:Това дето било нестабилно БМВ-то на сняг са някакви предубеждения на хора, които никога не са карали БМВ. Същата всеобща заблуда е, че колите с предно били по-стабилни, "изтегляло" ги предното от завоя и други такива умнотии.
Конти 810 съм карал на старата ми кола (520i), тази зима бях с Дънлоп 3Д. И двете са изключителни на сняг, ходих на ски, прибирах се на 3.01 в най-големия сняг към София и съм нямал никакви проблеми. Дънлопа е готино, че на сухо е почти като лятна, което за България е важно.
Има една особеност на сняг, че DSC, ASC (каквото имате) се препоръчва да е изключено - вижте си ръководството за експлоатация.
Колегата, който се е качил заедно с джиповете е имал късмета да не му работи.
Това лято си взех Нокиан Z G2 летни подсилени (XL) - по тестовете ги дават много добри, доволен съм засега, но нямам много впечатления. Иначе като цена нямат равни.
А имаш ли впечатления тези усилените дали друсат повече?
- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
Виж, ако искаш да караш на сняг като през лятото, ясно е, че няма да стане. Ако искаш да тръгваш с мръсна газ - също. Колкото и да са ти добри гумите, сцеплението върху снега е ограничено; с физиката не можеш да спориш. Тези неща са в сила за абсолютно всяка кола обаче. Е39-ките, както и всяка друга кола със задно предаване, имат склонност към презавиване на снега. Това също идва от физиката. Само че нежеланото презавиване, буксуването и другите подобни проблеми, за които говориш, се получават в следствие на шофьорски грешки, а не на конструктивни проблеми. Да, RWD колите искат малко повече внимание, когато се карат на хлъзгаво. И? Ако искаш просто да се возиш, защо караш BMW, а не Mercedes?
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Толкова глупости в една тема отдавна не бях чел. Само тая зима имам
25000 км. навъртени с 235/25/17 с 4-5 мм грайфер на 4 години и не съм
имал проблем с Е39-ката. А не е като да не съм обикалял цяла зима
по ей такива места
За сведение точно като правих тая снимка
от Е39-ката имаше Пасат, Форд и 2 Опела закъсали посредата на пътя
Като не можете да карате не си го изкарвайте на БМВ-тата. Че и в гаража
трябвало да стоят. Аман от глупости
P.S. Сега ще снимам гумите, че тамън не съм ги сменил още да не
кажете нещо
...... Снимах и гумата. Не знам за какво си чешете езиците просто

25000 км. навъртени с 235/25/17 с 4-5 мм грайфер на 4 години и не съм
имал проблем с Е39-ката. А не е като да не съм обикалял цяла зима
по ей такива места

от Е39-ката имаше Пасат, Форд и 2 Опела закъсали посредата на пътя

Като не можете да карате не си го изкарвайте на БМВ-тата. Че и в гаража
трябвало да стоят. Аман от глупости

P.S. Сега ще снимам гумите, че тамън не съм ги сменил още да не
кажете нещо

...... Снимах и гумата. Не знам за какво си чешете езиците просто




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Воденичаров написа:А имаш ли впечатления тези усилените дали друсат повече?
Поне според мен нямат разлика с неусилените.
Не съм усещал разлика във возията спрямо зимните.
Touring & windsurf club
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Усещам как ще оборудват планинската спасителна служба с е39 за другата зима
Колкото до преспите по севера - няма такова нещо другаде у нашенско по равното. Аз лично 97-ма като служих в Добрич, съм откопавал влак заедно с аскерите
Няма такова животно, което да не закъса при определени обстоятелства. Друг е въпроса, че повечето коли с предно са с разпределение на тежестта 60%-40% в полза на предната ос и най-важното - дърпат, а не бутат. Но това е компромис, който с радост приемам. Да му мислят ескимосите и чукчитата 





- Feanor
- ентусиаст
-
- Мнения: 1438
- Регистриран на: 18.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i '01
- Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)
WALL написа:Засилваш колата блъскаш се в преспите ( около 50см и повече)
С това трябваше да почнеш. Това ми звучи като задача за джип, не за лимузина.

"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
WALL написа:zAcK написа:....
Това сняг ли е....? Къде са преспите то си е изчистено.... За това ви са толкова " проходими " колите..... Ясна е работата.... Кво се нервя Вие изобщо нямате представа какво е да задуха "Северния " и какво е да се прибираш във виелица.... Засилваш колата блъскаш се в преспите ( около 50см и повече) и точно когато трябва да излезе колата почва да върти гъза.... слизаш буташ... чистиш сняг... буташ , а вънка е вятър реже направо, а снежинките се забиват по кожата.... Аз съм го изпитал на гърба си и има ли сняг с предно кола като я засиля блъскам я в пряспата и си издрапва, а глупавото БМВ точно като му се забие предницата и почва да танцува...................... Так че аз съм го ял тоя и вериги даже не спасяват. Който не вярва все някога ще го изпита на гърба си и ще се обеди "колко хубави били зимните гуми ХХХ и колко е проходима Е39" с тях....
Напълно съм съгласен !!! Пътя Варна-Добрич е почти непроходим при тежки зимни условия...там навсякаде е поле и като духне един вятър става ужас...особенно на разклона за Дебрене на самия завой !!! Тази зима ми се налагаше поне по един път в седмицата да пътувам до Добрич и на моменти и аз съм изпадал в шок и ужас...
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Ще засилиш кола с 20 см. просвет в сняг 50 см. Аре няма нужда
Това да не ти е БТР

Това да не ти е БТР



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

61 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани