За гумите, стабилността и проходимостта на Е39.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 31.10.2005
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW f10/3.0D

Re: За гумите, стабилността и проходимостта на Е39.

Мнение от Venkata » 28 Апр 2009, 19:43

homerun написа:Тука всички сте едни "разбирачи" .... просто качете се да карате зимата 530д и да видиме колко е стабилна.... Е39 с такъв двигател... или по-мощен.... особенно ако катерите някъде... Успех!!! :winky:


Толко си я можете бе колеги :mhihi: ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Re: За гумите, стабилността и проходимостта на Е39.

Мнение от WALL » 28 Апр 2009, 19:55

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 17:38, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 31.10.2005
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW f10/3.0D

Мнение от Venkata » 28 Апр 2009, 20:11

Ами тогава, защо се жалиш бе колега ?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Мнение от Georgieff » 29 Апр 2009, 13:38

Това дето било нестабилно БМВ-то на сняг са някакви предубеждения на хора, които никога не са карали БМВ. Същата всеобща заблуда е, че колите с предно били по-стабилни, "изтегляло" ги предното от завоя и други такива умнотии.
Конти 810 съм карал на старата ми кола (520i), тази зима бях с Дънлоп 3Д. И двете са изключителни на сняг, ходих на ски, прибирах се на 3.01 в най-големия сняг към София и съм нямал никакви проблеми. Дънлопа е готино, че на сухо е почти като лятна, което за България е важно.

Има една особеност на сняг, че DSC, ASC (каквото имате) се препоръчва да е изключено - вижте си ръководството за експлоатация.
Колегата, който се е качил заедно с джиповете е имал късмета да не му работи.
Това лято си взех Нокиан Z G2 летни подсилени (XL) - по тестовете ги дават много добри, доволен съм засега, но нямам много впечатления. Иначе като цена нямат равни.
Touring & windsurf club

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 29 Апр 2009, 13:50

Georgieff написа:Това дето било нестабилно БМВ-то на сняг са някакви предубеждения на хора, които никога не са карали БМВ. Същата всеобща заблуда е, че колите с предно били по-стабилни, "изтегляло" ги предното от завоя и други такива умнотии.
Конти 810 съм карал на старата ми кола (520i), тази зима бях с Дънлоп 3Д. И двете са изключителни на сняг, ходих на ски, прибирах се на 3.01 в най-големия сняг към София и съм нямал никакви проблеми. Дънлопа е готино, че на сухо е почти като лятна, което за България е важно.

Има една особеност на сняг, че DSC, ASC (каквото имате) се препоръчва да е изключено - вижте си ръководството за експлоатация.
Колегата, който се е качил заедно с джиповете е имал късмета да не му работи.
Това лято си взех Нокиан Z G2 летни подсилени (XL) - по тестовете ги дават много добри, доволен съм засега, но нямам много впечатления. Иначе като цена нямат равни.


А имаш ли впечатления тези усилените дали друсат повече?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 29 Апр 2009, 21:52

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 17:34, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 30 Апр 2009, 10:13

Виж, ако искаш да караш на сняг като през лятото, ясно е, че няма да стане. Ако искаш да тръгваш с мръсна газ - също. Колкото и да са ти добри гумите, сцеплението върху снега е ограничено; с физиката не можеш да спориш. Тези неща са в сила за абсолютно всяка кола обаче. Е39-ките, както и всяка друга кола със задно предаване, имат склонност към презавиване на снега. Това също идва от физиката. Само че нежеланото презавиване, буксуването и другите подобни проблеми, за които говориш, се получават в следствие на шофьорски грешки, а не на конструктивни проблеми. Да, RWD колите искат малко повече внимание, когато се карат на хлъзгаво. И? Ако искаш просто да се возиш, защо караш BMW, а не Mercedes?
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 30 Апр 2009, 10:22

Толкова глупости в една тема отдавна не бях чел. Само тая зима имам
25000 км. навъртени с 235/25/17 с 4-5 мм грайфер на 4 години и не съм
имал проблем с Е39-ката. А не е като да не съм обикалял цяла зима
по ей такива места :) За сведение точно като правих тая снимка
от Е39-ката имаше Пасат, Форд и 2 Опела закъсали посредата на пътя ;)
Като не можете да карате не си го изкарвайте на БМВ-тата. Че и в гаража
трябвало да стоят. Аман от глупости :help:

P.S. Сега ще снимам гумите, че тамън не съм ги сменил още да не
кажете нещо :evil:
...... Снимах и гумата. Не знам за какво си чешете езиците просто :evil:

Изображение

Изображение

Изображение
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Мнение от Georgieff » 30 Апр 2009, 10:32

Воденичаров написа:А имаш ли впечатления тези усилените дали друсат повече?


Поне според мен нямат разлика с неусилените.
Не съм усещал разлика във возията спрямо зимните.
Touring & windsurf club

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 30 Апр 2009, 13:05

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 28 Юли 2009, 17:33, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 30 Апр 2009, 15:27

Усещам как ще оборудват планинската спасителна служба с е39 за другата зима :mhihi: Колкото до преспите по севера - няма такова нещо другаде у нашенско по равното. Аз лично 97-ма като служих в Добрич, съм откопавал влак заедно с аскерите :mhihi: :mhihi: :mhihi: Няма такова животно, което да не закъса при определени обстоятелства. Друг е въпроса, че повечето коли с предно са с разпределение на тежестта 60%-40% в полза на предната ос и най-важното - дърпат, а не бутат. Но това е компромис, който с радост приемам. Да му мислят ескимосите и чукчитата 8)
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1438
Регистриран на: 18.01.2007
Пол: Мъж
Кара: E39 535i '01
Мечтае да кара: Mки, Ферарита и други глупости :)

Мнение от Feanor » 30 Апр 2009, 15:38

WALL написа:Засилваш колата блъскаш се в преспите ( около 50см и повече)


С това трябваше да почнеш. Това ми звучи като задача за джип, не за лимузина. :roll:
"Nothing gives one person so much advantage over another as to remain always cool and unruffled under all circumstances"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 30 Апр 2009, 15:55

WALL написа:
zAcK написа:....


Това сняг ли е....? Къде са преспите то си е изчистено.... За това ви са толкова " проходими " колите..... Ясна е работата.... Кво се нервя Вие изобщо нямате представа какво е да задуха "Северния " и какво е да се прибираш във виелица.... Засилваш колата блъскаш се в преспите ( около 50см и повече) и точно когато трябва да излезе колата почва да върти гъза.... слизаш буташ... чистиш сняг... буташ , а вънка е вятър реже направо, а снежинките се забиват по кожата.... Аз съм го изпитал на гърба си и има ли сняг с предно кола като я засиля блъскам я в пряспата и си издрапва, а глупавото БМВ точно като му се забие предницата и почва да танцува...................... Так че аз съм го ял тоя и вериги даже не спасяват. Който не вярва все някога ще го изпита на гърба си и ще се обеди "колко хубави били зимните гуми ХХХ и колко е проходима Е39" с тях....


Напълно съм съгласен !!! Пътя Варна-Добрич е почти непроходим при тежки зимни условия...там навсякаде е поле и като духне един вятър става ужас...особенно на разклона за Дебрене на самия завой !!! Тази зима ми се налагаше поне по един път в седмицата да пътувам до Добрич и на моменти и аз съм изпадал в шок и ужас...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 30 Апр 2009, 16:10

Feanor написа:
WALL написа:Засилваш колата блъскаш се в преспите ( около 50см и повече)


С това трябваше да почнеш. Това ми звучи като задача за джип, не за лимузина. :roll:


:yes:

То и 4-5 торби цимент като качиш и съвсем закъсва ама ....

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 30 Апр 2009, 21:16

Ще засилиш кола с 20 см. просвет в сняг 50 см. Аре няма нужда
Това да не ти е БТР :help: :help: :help:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook