Интелигентен чип-тунинг на дизел - разход, спортен режим

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 26.05.2009
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: i7

Мнение от varosi » 26 Авг 2009, 14:58

Ходих при V-max и се оказа проблемът, че е от старият чип-тунинг, който е много кофти направен. Налягането при определени обороти на турбото беше много завишено, както и разни други параметри (ако някой му е интересно мога да ги изровя кои бяха). Старият тунинг е правен в Кюстендил. Може би има вероятност горивната ми помпа от това да се е прецакала (скоро я сменях). Но както и да е. В момента колата е пушка, върви още повече от преди, двигателят на празен ход почти не се чува вече, разходът ми падна драстично. В момента е между 6-7л/100км извънградско. Изобщо колата я чувствам много по-добре.

Много съм доволен от работата на V-Max и горещо го препоръчвам на други ентусиасти, които искат да си слагат чип-тунинг. Преди дори се замислих да го махам, но сега съм много доволен и не мисля да карам без чип.

Поздрави,
Васил
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 10 Сеп 2009, 12:05

Относно колегата V-max, можете да видите за каква невежест и наглост става въпрос тук http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=690

Първо осира на хората колите, след това дори и не си признава, а накрая ги пише и в некоректни.

За тези, които за заинтересовани, колегата ivanov 530d вчера беше във Варна при Tони (@kelesha), който смея да твърдя, че си разбира от работата и прави едни такива бегачки http://vbox7.com/play:07ade1ce

Та там вече се разбра, че V-max просто си е заредил един от неговите (неговите не е точната дума, защото той НЕ прави чиповете, а е просто посредник) файлове в DDE-то.
Тези, които са по-запознати знаят, че заредиш ли файл от друго DDE, автоматично убиваш компютъра и оправия няма.Такова беше мнението и на Тони, въпреки че не му се признаваше много.

И така, вчера, докато бяхме при Тони на Дино теста, V-max вече беше изпратил 2 файла, с надеждата да се оправи колата.Да, ама не, естествено нищо не стана, защото той горкия още не може да разбере за какво става въпрос.

В момента DDE-то на ivanov 530d си мисли, че е с ръчна скоростна кутия (реално е автоматик) и постоянно дава показания, че е на полу съединител.

Та така, ако ще давате пари да се чипосвате, избягвате смешници, които не знаят дори в какво се измерва работата на дебитомера и просто ви зареждат някакви готови файлове, които дори и не знаят какво има в тях.

Чип тунинг при Тони (@kelesha) струва 500лв, като цялата процедура отнема от 2 до 5 часа и колата е постоянно на Дино-то.Такива хора заслужават възхищение и уважение.

Ламери като V-max, заслужават едни други неща, които няма да споменавам тук :evil:

P.S Kолега @varosi, силно ти препоръчвам да си качиш колата на Дино (струва 70-80лв), за да се убедиш реално колко ти е по добре колата, защото всичко останало е много субективно.Казвам субективно, защото ivanov 530d също си мислеше, че колата му върви много с чипа на V-max, докато не направихме един ластик с моята (също автоматик), която си е сток и не остана 2 коли зад мен за 100м.
Реално от там се започна и сагата с V-max.
Същото го препоръчвам и на всички, които са им слагали от тези боклуци.

P.S 2 Да не говорим пък въпросният V-max как се опитва да клати колегите от форума с части на цени по-високи и от Дару, защото тампоните за двигател, които при него са на промоция за 380лв, Дару струват точно 360лв.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Мнение от VRPerformance » 10 Сеп 2009, 13:13

mad_presley написа:Относно колегата V-max, можете да видите за каква невежест и наглост става въпрос тук http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=690

Та така, ако ще давате пари да се чипосвате, избягвате смешници, които не знаят дори в какво се измерва работата на дебитомера и просто ви зареждат някакви готови файлове, които дори и не знаят какво има в тях.


VRPerformance написа:
V-max написа:
varosi написа:и друго... оригиналният чип го имам, т.е. преди тунинговането.


Това е супер, пази си го добре ;) По него може да се сравни и прецени дали е прекалено добавеното гориво, повече пушек може да идва и от застаряващ дебитомер , пукнат интеркулер или гумен маркуч... Преди да ходиш на дино провери всички потенциални проблеми :idea:
Грешка,колега :idea: при здрави турбо пътища,и застаряващ дебитомер,колата няма да пуши и ще бъде с намалена мощност,сети се защо :idea: все пак тунинги правиш от 10 години :mhihi:

П.с а по-темата достатъчно е да отидеш при някой който разбира от диагностика,а също така се занимава и с чипове и проблема 100% ще ти бъде решен :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 26.05.2009
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: i7

Мнение от varosi » 10 Сеп 2009, 14:37

Ами не знам хора, но с мен човека много добре се отнесе и колата определено върви по-добре и с по-нисък разход от преди. Другата седмица ще ходя на диагностика на дебитомера да видя за какво иде реч. Иначе в момента извънградско 6,6л/100км гори (при 150км/ч на магистралата и 90-110км/ч извънградско). А градско в София ми дава около 11,6-11,8л/100км. Не пуши, освен при много рязко ускорение.
На дино още не съм ходил. Аз гледам да имам баланс между вървене и разход, а не само да върви като луда и да прави водовъртеж в резервоара.

Ако някой го интересува чип-тунинга на V-Max, може да ми пише, като мнение на клиент.
Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 11 Сеп 2009, 9:04

мерси колега , то в темата за Некоректните се видя колко струват тези голословни обвинения от надъхани и скоро-образовани ламери като мед-пресил и МРВерформанс или както там се именувала тази мижитурка. Само тази седмица поправих още 3 софтуера правени по безобразен начин и ще продължавам да коригирам и за в бъдеще . Просто на нас отдавна са ни ясни нещата , колкото и да е неприятно за скоро пръкналата се конкуренция и враждебно настроените от публиката . Радвам се , че този случай е прост пример , радвам се че и колегата е доста доволен и може реално да сподели мнение , придобито директно от контакт с нас , а не индиректни клавиатурни нападки

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Мнение от Ilko Ivanov » 11 Сеп 2009, 9:35

varosi написа:Ами не знам хора, но с мен човека много добре се отнесе и колата определено върви по-добре и с по-нисък разход от преди. Другата седмица ще ходя на диагностика на дебитомера да видя за какво иде реч. Иначе в момента извънградско 6,6л/100км гори (при 150км/ч на магистралата и 90-110км/ч извънградско). А градско в София ми дава около 11,6-11,8л/100км. Не пуши, освен при много рязко ускорение.
На дино още не съм ходил. Аз гледам да имам баланс между вървене и разход, а не само да върви като луда и да прави водовъртеж в резервоара.

Ако някой го интересува чип-тунинга на V-Max, може да ми пише, като мнение на клиент.

Съветвам те да отидеш на един Дино-тест и ще разбереш какво е направил V-max :D
Иначе мен ме чака това в благодарение на НЕГО :
Номенклатурен номер : 13617789543
Описание : управляващ модул
Ед.цена (с ДДС) : 1703.89 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Мнение от anzak » 11 Сеп 2009, 10:07

сега да драсна и аз 2 реда в тая тема иванов предполагам това е новият ник на валл и мад пресли са колеги що годе с познания за марката ама относно чип тунинга незнам струва ми се малко преигравате там но това си е мое мнение а отностно 'великия диагностик' ВРПерформанс що не си замълчиш и не спреш да се пъхаш там където не ти е работа и да се чудиш как да зарибиш някой клиент да му тестваш колата в движение с апаратурата ти за хиляди евро (Гт1 сбирщайн и подбни) и всичко това за сметка на друг колега .......
П.П Колега иванов530 на твое място ще си запаля колата или ако не върви ще я кача на платформа и ще му я закрам на колегата В-макс да си я закачи той и да реши проблема ако може или ако не може да се разберете на 4 очи като големи хора не да се джавкате във форума

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Мнение от Ilko Ivanov » 11 Сеп 2009, 10:21

anzak написа:сега да драсна и аз 2 реда в тая тема иванов предполагам това е новият ник на валл и мад пресли са колеги що годе с познания за марката ама относно чип тунинга незнам струва ми се малко преигравате там но това си е мое мнение а отностно 'великия диагностик' ВРПерформанс що не си замълчиш и не спреш да се пъхаш там където не ти е работа и да се чудиш как да зарибиш някой клиент да му тестваш колата в движение с апаратурата ти за хиляди евро (Гт1 сбирщайн и подбни) и всичко това за сметка на друг колега .......
П.П Колега иванов530 на твое място ще си запаля колата или ако не върви ще я кача на платформа и ще му я закрам на колегата В-макс да си я закачи той и да реши проблема ако може или ако не може да се разберете на 4 очи като големи хора не да се джавкате във форума

Само да ти кажа следното:
WALL и аз /ivanov 530d/ не сме един и същ човек ;)
WALL си има нов профил и ако сметне за необходимо той сам ще сподели кой е.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 11 Сеп 2009, 10:42

а ти отоворко не разбра ли , че сам се наказа с покупката на ново ДДЕ ? Не мога да повярвам на каква селска наглост и безочие си способен :!: Аз ли те карах да ровиш с ГТ1цата там където умствения ти потенциял не достига да се справиш бе "майсторе" :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 11 Сеп 2009, 11:39

V-max написа:Аз ли те карах да ровиш с ГТ1цата там където умствения ти потенциял не достига да се справиш бе "майсторе" :?:

Ама ти още ли се правиш на луд и не искаш да схванеш къде е целия проблем!!??
Изтрил си е човекът софтуера, изтрил си го е, няма нищо лошо и на всеки може да се случи, ти обаче вземаш 400лв УЖ да го оправиш.

Ако толкова разбираше, още в началото щеше да кажеш, че нещата няма да станат и да оставиш човека да се оправя, а не да си на принципа "болен на легло се ебе".

Така как ти се струва, нормално ли е да вземеш на някой 400лв, а работата да не стане, че и накрая да пишеш, че клиента ти е некоректен?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Мнение от eddy » 11 Сеп 2009, 12:19

Чета аз тук и още навремето си виках какъв е тоя чип без пушек, при положение, че при чипосването е добавя гориво и в следствие на това би трябвало при много газ колата да пуши. Както и да е, аз познавам едно момче от доста време което прави чипове и му викам ще ми пуши ли колата и той ми вика да. След което се замислих дали да не отида при въпросния В - макс, но понеже си бях купувал нещо от него и видях "страшния сервиз" на какво прилича, реших да не рискувам, мислех с втората да направя чип там и да ги сравня. Сега вече съм сигурен, че този чип няма да бъде поставен там и мисля точно пушека трябва да е ориентира. Дори колите който излизат от най-скъпите тунинг центрове, пак пушат повече. А относно гарнацията, еми там дето си го направих, заведох и едно момче и на него 4 пъти му качваха различни файлове, докато най-накрая беше доволен от вървенето на колата и то за по-малко пари от на В-макс. Благодаря колеги, че ме светнахте поне къде да не ходя. ЕДНО ГОЛЯМО МЕРСИ

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 11 Сеп 2009, 12:35

eddy написа:Чета аз тук и още навремето си виках какъв е тоя чип без пушек, при положение, че при чипосването е добавя гориво и в следствие на това би трябвало при много газ колата да пуши. Както и да е, аз познавам едно момче от доста време което прави чипове и му викам ще ми пуши ли колата и той ми вика да. След което се замислих дали да не отида при въпросния В - макс, но понеже си бях купувал нещо от него и видях "страшния сервиз" на какво прилича, реших да не рискувам, мислех с втората да направя чип там и да ги сравня. Сега вече съм сигурен, че този чип няма да бъде поставен там и мисля точно пушека трябва да е ориентира. Дори колите който излизат от най-скъпите тунинг центрове, пак пушат повече. А относно гарнацията, еми там дето си го направих, заведох и едно момче и на него 4 пъти му качваха различни файлове, докато най-накрая беше доволен от вървенето на колата и то за по-малко пари от на В-макс. Благодаря колеги, че ме светнахте поне къде да не ходя. ЕДНО ГОЛЯМО МЕРСИ


Само да те светна, че при чипосването освен гориво се добавя и въздух :winky:
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Мнение от eddy » 11 Сеп 2009, 12:41

Zagy написа:
eddy написа:


Само да те светна, че при чипосването освен гориво се добавя и въздух :winky:


Да но сместа става по-богата на гориво, поне би трябвало така да става във високите и от там да идва една доп мощност, а пушека би тр да е от нетолкова доброто и пъно изгаряне на нафтата, поради завишените стойности на гориво. А въздух би тр да се добавя само при турбо колите,защото там има как, докато при атмосверките тр да е само от аванс и гориво ;)

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 11 Сеп 2009, 12:47

eddy написа:Да но сместа става по-богата на гориво, поне би трябвало така да става във високите и от там да идва една доп мощност, а пушека би тр да е от нетолкова доброто и пъно изгаряне на нафтата, поради завишените стойности на гориво. А въздух би тр да се добавя само при турбо колите,защото там има как, докато при атмосверките тр да е само от аванс и гориво ;)


Още един жокер - дизела има най-висока мощност при бедна смес. Иначе трябва да се прави разлика между първоначалното изпушване при сгазване и перманентното чадене. Освен това при правилното подбиране на параметрите е допустимо колата да пропушва съвсем малко повече, даже често това е незабележимо.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 30.05.2009
Местоположение: София
Кара: 3.0H6 boxer AWD

Мнение от eddy » 11 Сеп 2009, 12:56

Zagy написа:
eddy написа:
Още един жокер - дизела има най-висока мощност при бедна смес. Иначе трябва да се прави разлика между първоначалното изпушване при сгазване и перманентното чадене. Освен това при правилното подбиране на параметрите е допустимо колата да пропушва съвсем малко повече, даже често това е незабележимо.


Най-висок въртящ момент или най-висока мощност ? За най-висок въртящ момент съм съгласен, ама за най-висока мощност не съм ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook