С включено или изключено ASC в града ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: С включено или изключено ASC в града ?
ros1977 написа:bg_11 написа:Аз много харесвам подписа на колегата Noob4o
"Германски форум- задаваш въпрос и ти отговарят..
Руски форум - задаваш въпрос и на теб ти задават...
Български форум - задаваш въпрос и всички ти обясняват колко си тъп."
И благодаря на колегите , който все пак се отзовават ! Понякога и НИЕ колегите с по-малко опит задаваме глупави въпроси , но все пак ако знаем отговора , няма да питаме ...
Въобще не ти е глупав въпроса Колега,напротив,даже има много логика в него.Всеки разбира се преценява със или без ДСЦ да кара.Аз лично имах следната случка:
-Престрояване за ляв завой,при който трябва да пресечеш платното на насрещно движещите се,които летят със скорост 70-80 км/ч
-При видима възможност и три литров мотор решавам да мина
-На средата на платното на насрещно движещите се колата ми забива муцуна защото се включи ДСЦ-то и ми остава само да преглътна псувните на водача на другата кола и да съм благодарен че не ме е отнесъл
Определено след тази случка и аз си задавам често този въпрос и май си мисля че е по добре да се изключва в града.
точно поради същата причина в града нон стоп карам с изключено ДСЦ....
А номера със задържането на копчето поне при мен не става...като го задържа по-дълго лампичката просто изгасва и след това колата се държи по абсолютно същия начин както с напълно функциониращо ДСЦ...ако има значение съм автомат стептроник

- Rosendo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: 10.09.2009
- Местоположение: Pleven (Bulgaria)
- Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO
Re: С включено или изключено ASC в града ?
Ivo_Borisov написа:Колега при престрояване ако ти трябва ДСЦ-то ....Ами ако не е било включено дали е нямало да завъртиш колата на пътя и да се ударите с насрещно движещите се коли?
Колега,предполагам че не си ме разбрал.
За завиващите(в случая моя милост) има секция която завършва със стоп.След като изчаках колоната и се опитах да се мушна между две коли,за което имах време,вместо колата да ускори,то се вкл. ДСЦ-то и не ми позволи да се изнеса бързо от чуждото платно.
Що се отнася до завъртането,именно за това съм привърженик да се изключва само в града,където скоростта е ниска и няма възможност за завъртане или поднасяне,или поне при такова е по лесно да се овладее колата.Според мен е по-малко опасно да се поднесе леко задницата и да превърти някоя гума,вместо да ти забоде муцуна на средата на някое кръстовище!
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: С включено или изключено ASC в града ?
Я тия дето разправят, че при ДСЦ не става да го пробват и след като изгасне лампата да се опитат да включат или изключат ДСЦ-то от копчето. След като задържиш копчето 10 секунди, лампата изгасва и после вече не може да се светне от копчето ДСЦ докато не изкасиш колата и не запалиш отново което означава, че е half-on.
Днеска го пробвах на кола с ДСЦ и се получи
Днеска го пробвах на кола с ДСЦ и се получи

- dragohr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 25.07.2009
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- Кара: e 39 tds sedan
Re: С включено или изключено ASC в града ?
Аз колеги съм с асц и чесно да си призная незнам кво е тва изключено положение. При мен като запаля си е вкл. а като го (изкл.) си остава полу вкл., тоест позволява да превъртят гумите но се вкл. на пресекулки и пак ме спира да завъртя като хората, или да поднеса. Истината дойде като изкл. бушона на абс/асц и колата върти като скъсана, даже и когато не искам, и е голяма пофта но само ако си по-опитен шофьор и караш разумно и по правилата. Относно това каква пофта прави 520-ката, просто на колегата му се е вдигнал стандарта, защото е имал превилегията да кара нещо по яко, а на тези които не са , самия факт че са зад волана на БМВ си е голяма пофта и смятам че всеки фен на марката ще се съгласи. 


- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: С включено или изключено ASC в града ?
Ква таз "пофта" ве колега 

- nmizov
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 3.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 520I
Re: С включено или изключено ASC в града ?
Днес го пробвах и при мене работи този междинен режим, макар и да не знам в какво се изразява точно?! По принцип винаги е включено ASC-то ми, като го натисна се изключва и светва жълта индикация на таблото, когато го задържах 10 секунди, както светеше и лампичката изгасна, после се опитах да го изключа, но не се получи чак до рестартирането на двигателя. Не знам имаше ли разлика, но ми се стори, че колата стана още ''по-спъната'' в сравнение с включен режим ?! Та мисълта ми е, че всичко е точно така, както го описва колегата spacepl !
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: С включено или изключено ASC в града ?
spacepl написа:Ква таз "пофта" ве колега
В Русе е така, пофта = кеф, забавление, яко....

- monogamnia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 428
- Регистриран на: 10.08.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 525 TDSA
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: С включено или изключено ASC в града ?
Сега го пробвах с АСЦ-то и найстина е малко half on и не може да се пусне или да се изключи отново докато не се изключи и включи двигатела...
- M5
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 13.09.2004
- Местоположение: София
- Кара: '97 520i - продадена
- Мечтае да кара: M5
Re: С включено или изключено ASC в града ?
И при мен стана това с ASC-то, но мисля че ефекта ще си проличи най-добре като падне снега.
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Re: С включено или изключено ASC в града ?
Може ли някой да каже по-просто му!
На кое викате включено и на кое изключено-когато лампата свети или когано не свети?
И в смисъл включено ко ще рече-шпер или отворен диференциал? 

На кое викате включено и на кое изключено-когато лампата свети или когано не свети?


- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: С включено или изключено ASC в града ?
Когато лампата свети постоянно - АСЦ и тракшън са изключени (пързаляш)
Когато лампата е изгаснала - АСЦ и тракшън са включени (не пързаляш)
Когато лампата мига - АСЦ и тракшън са включени и са се активирали, колата се пързаля на някъде и системите се опитват да я вкарат в пътя чрез отнемане на газта и натискане на спирачката на задно ляво/дясно колело (при ДСЦ - на 4-те колелета)
При активиране на гореспоменатия режим - когато колата се подхлъзне, системите само натискат спирачките на задните (при тези с ДСЦ на всичките) колелета без да отнема от газта.
Когато системата се активира при закъсване примерно и започне да натиска спирачките - наподобява шпер. През останалото време - отворен диф.
Когато лампата е изгаснала - АСЦ и тракшън са включени (не пързаляш)
Когато лампата мига - АСЦ и тракшън са включени и са се активирали, колата се пързаля на някъде и системите се опитват да я вкарат в пътя чрез отнемане на газта и натискане на спирачката на задно ляво/дясно колело (при ДСЦ - на 4-те колелета)
При активиране на гореспоменатия режим - когато колата се подхлъзне, системите само натискат спирачките на задните (при тези с ДСЦ на всичките) колелета без да отнема от газта.
Когато системата се активира при закъсване примерно и започне да натиска спирачките - наподобява шпер. През останалото време - отворен диф.
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Re: С включено или изключено ASC в града ?
Лампата свети= ASC/DSC-изключен = шпер
Лампата не свети= ASC/DSC-включен = отворен диференциал

Лампата не свети= ASC/DSC-включен = отворен диференциал

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: С включено или изключено ASC в града ?
Аз като новак яхнал по-як двигател на мокро време включвам ASC задължително. Иначе, ако е сухо в града може и без, дори може би е по-добре без, защото прави номера. Отнема газта, когато не трябва и се чувствам като кретен 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: С включено или изключено ASC в града ?
cucko написа:Лампата свети= ASC/DSC-изключен = шпер
Лампата не свети= ASC/DSC-включен = отворен диференциал
Прочети пак какво е написал spacepl

55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани