525 tds или 520 i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
искам само да отбележа:предната ми кола бе 320,преди нея 520 по стечение на обстоятелствата се получи така.сега карам тдс-ка.безнина каквото и да правех под 13-14 градско,а зимата и 16-18 не сам го свалял.сега си мисля че преживяваме доста студена зима а тдс-а не е качил над 11 и то на яко каране.ивън града сички харчат малко.....не знам кой крив кой прав.....
- Веселин|Василев
- М3 Пристрастен
-
- Мнения: 1272
- Регистриран на: 11.04.2007
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: E38 735i
Аз почнах да не гледам разхода на гориво, сипвам за да си върша работа и да имам да се возя и сега на този сняк дрифтчета да си правя. 

Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки!!!
- iii
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 27.09.2007
- Местоположение: петри4
- Детайли за колата: www.transmaks.com
еми тая тема така няма краи да има всеки си хвали неговото.еми например аз си взех от германия една 525тдска карам я всеки ден горе долу по 100км градско ве4е от както я взех 15000км без никакъв проблем вдигателя пали от половин оборот нема зна4ение топъл студен разхода градско от 10до 13литра мисля поносимо е наистина вярно във бг цената на дизела е еднаква със бензина .единствиният плус поне за мен за бензина е 4е може газ метан и други там подобни но е въпрос на виждане и вкусове 

r01dS написа:искам само да отбележа:предната ми кола бе 320,преди нея 520 по стечение на обстоятелствата се получи така.сега карам тдс-ка.безнина каквото и да правех под 13-14 градско,а зимата и 16-18 не сам го свалял.сега си мисля че преживяваме доста студена зима а тдс-а не е качил над 11 и то на яко каране.ивън града сички харчат малко.....не знам кой крив кой прав.....
Колега, тоя разход от 11/100 градско и на всичкото отгоре ЗИМАТА, да не си го постигнал като си запушил някоя от дюзите??? Стига сте се излагали бе хора, няма такъв филм 525TDS да харчи 11/100 градско през зимата.
1. Дизела поскъпна
2. Адски много разходи по мотора.
3. Да се чудя всяка сутрин дали ще ми запали Bumera......?????
И каде остана кефа? В това че харчи с 1/100 по-малко? Не искам да се засягат колегите с дизелите ама май си е така.
В случея има предвид 525TDS, за другите дизели не коментирам.
- rumentanka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.10.2006
- Местоположение: Гр. София
- Кара: Е91
- Детайли за колата: 143 к.с. 2009г.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Ми маме научих се да карам дизелWenzy написа:маречков написа:Воденичаров написа:Имаше някви теми за 18-20/100 на 520и, а аз повече от 11 в града не помня (в повечето случаи е по-малко).
аз да върна спомена за едни 15 и повече и то лятото![]()
Т`ва дизел де, а сега ми е 6-7/100 вън и 10-12/100вътре.
Аз си есента играх с помпата и нямам време да я настроя за зимно каране и сега ми дава 18/100 градско тва дизелче![]()
Маречков, бате какво и прави на твоята освен центровка на помпата,че така си свалил разхода





bmwmania написа:r01dS написа:искам само да отбележа:предната ми кола бе 320,преди нея 520 по стечение на обстоятелствата се получи така.сега карам тдс-ка.безнина каквото и да правех под 13-14 градско,а зимата и 16-18 не сам го свалял.сега си мисля че преживяваме доста студена зима а тдс-а не е качил над 11 и то на яко каране.ивън града сички харчат малко.....не знам кой крив кой прав.....
Колега, тоя разход от 11/100 градско и на всичкото отгоре ЗИМАТА, да не си го постигнал като си запушил някоя от дюзите??? Стига сте се излагали бе хора, няма такъв филм 525TDS да харчи 11/100 градско през зимата.
1. Дизела поскъпна
2. Адски много разходи по мотора.
3. Да се чудя всяка сутрин дали ще ми запали Bumera......?????
И каде остана кефа? В това че харчи с 1/100 по-малко? Не искам да се засягат колегите с дизелите ама май си е така.
В случея има предвид 525TDS, за другите дизели не коментирам.
приятелю , имал съм 20-ка ръчка гореше градско зимно в пловдив 13-14 , сега съм на тдс автомат в4ера направин засечка пълно -пълно за 50км изминати градско на късо побра малко по-малко от 6лнафта което зна4и около 12 на 100 , ако бе ръчна скорсна кутия бъди сигурен 4е 11 е съвсем нормално и ти говоря за е34 другата е е39 тдс автомат и хапва по-малко заради по късите си скорости , в градски условия си казва думата , ина4е ако тдс-а е читав и на същите км като бензиновите няма да има толкова теми против дизелите, ина4е да не се остава с грешно впе4атление , аз съм страшен фен на бензиновите 6 цилиндрови мотори ама за тва къпе на всеки трябва да мъу е ясно 4е 150кон4ета не стигат за да върви кат хората
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
bmwmania написа:Колега, тоя разход от 11/100 градско и на всичкото отгоре ЗИМАТА, да не си го постигнал като си запушил някоя от дюзите??? Стига сте се излагали бе хора, няма такъв филм 525TDS да харчи 11/100 градско през зимата.
......
Колега, има такъв, че и доста по-добър филм!!! Колата си я карам всеки ден градско не по-малко от 70 км. Разхода ми, особенно сега по коледните празници (когато кореняк-софиянките си отидоха по "вилите" да си понахранят прасенцата

Няма да повтарям доводите на останалите колеги, но истината е една:
ПРИ ЕДНАКВО ДОБРЕ ПОДДЪРЖАНИ КОЛИ ТДС-А Е МНОГО ПО-ДОБРЕ ОТ 520И!
Това си е от предназанчението на луксозната лимузина. И затова е направена от БМВ а не от ДЕУ, щото не е някоя измислена каруца.
А който иска дрифтове и палене на гуми си взема 3-та серия.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
кое е по хубавото колега, че трака като дизел ли ? щото аз тракането го свързвам с трактор от некое ТКДЗ
големи са спрямо бензинката вибрацииите в купето отвън и вътре, повярваи че от септември месец се возя всеки ден в 520i и 525 ТДС,
дизела като се пусне турбото става друга кола, но под 2 000 оборота си е дооста куца, 0-100км/ч им дават едно и също време, макар че дизела е с по голям въртящ момент, ДОБРЕЕ..
след като вървят по един и същи начин, какъв е смисала да си взимаш дизел на 10 години на 300000 минимум ?
вярно е че на 100 км дизела гори 2 кила по малко, нафтата я слагам 2.10 а бензина 2.00 ?
излиза дизел - 8x2.10=17.00лв
бензин - 10x2.00=20.00лв
3 лева на 100 км, 18 лв на 500 км и 36 лв на 1000 км > ИКОНОМИЯ !
значи сметнете на дизела на колко КМ се обслужва и бензина
т.е разликата на 1000 км м/у двете коли е 36 лв в полза на дизела.
и кво караш дизел, пазиш турбото да не влезеш в червеното и т.н. и за съжаление 525 тдс са стари дизели, КАРАНИ, я глава, я помпата или плочката на помпата, ГПГ или там какво беше
и наи лошото ТУРБОТО? и като стане нещо такова икономията така бързо изчезва
а с бензина дори да влезнеш в червеното НЕ е страшно стига да е загряла колата, мотора е корав и реве, а не духа (фучи) като дизела.
И вече в кръга на шегата - защо в филмите БУМЕР 1, БУМЕР 2, ТРАНСПОРТЕР ... в 1-я филм колата е 750i , втория Х5 4.8i, а транспортер 735i ? Може би защото БМВ си е БМВ като е на бензин?
А това са старите седмици (дето има и 725 ТДС) и т.н. както сравняваме старите петици, вече новите дизели са доста по добри.
Ще се радвам някои да пише които е имал и 520 и 525 ТДС ..
ЕДНО е ясно - всеки си фали неговата

големи са спрямо бензинката вибрацииите в купето отвън и вътре, повярваи че от септември месец се возя всеки ден в 520i и 525 ТДС,
дизела като се пусне турбото става друга кола, но под 2 000 оборота си е дооста куца, 0-100км/ч им дават едно и също време, макар че дизела е с по голям въртящ момент, ДОБРЕЕ..
след като вървят по един и същи начин, какъв е смисала да си взимаш дизел на 10 години на 300000 минимум ?
вярно е че на 100 км дизела гори 2 кила по малко, нафтата я слагам 2.10 а бензина 2.00 ?
излиза дизел - 8x2.10=17.00лв
бензин - 10x2.00=20.00лв
3 лева на 100 км, 18 лв на 500 км и 36 лв на 1000 км > ИКОНОМИЯ !
значи сметнете на дизела на колко КМ се обслужва и бензина
т.е разликата на 1000 км м/у двете коли е 36 лв в полза на дизела.
и кво караш дизел, пазиш турбото да не влезеш в червеното и т.н. и за съжаление 525 тдс са стари дизели, КАРАНИ, я глава, я помпата или плочката на помпата, ГПГ или там какво беше


а с бензина дори да влезнеш в червеното НЕ е страшно стига да е загряла колата, мотора е корав и реве, а не духа (фучи) като дизела.
И вече в кръга на шегата - защо в филмите БУМЕР 1, БУМЕР 2, ТРАНСПОРТЕР ... в 1-я филм колата е 750i , втория Х5 4.8i, а транспортер 735i ? Може би защото БМВ си е БМВ като е на бензин?
А това са старите седмици (дето има и 725 ТДС) и т.н. както сравняваме старите петици, вече новите дизели са доста по добри.
Ще се радвам някои да пише които е имал и 520 и 525 ТДС ..
ЕДНО е ясно - всеки си фали неговата

- Воденичаров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 20.08.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: e65
Колега ти нали знаеш че твоят м52б20 се доближава повече до тдс-а отколкото до 750и и 4.8 на Х5. Стигнахме до заключението че динамиката е подобна. Нека тогава всеки сам да си направи сметката кое му излиза по скъпо и кое не. Тракането е отделен въпрос. Аз го чувам само на празен ход. Като е в обороти чувам виско.
Друг е момента с чип тунинга при бензин и при дизел.
А отделен е въпросът като я натовариш с хора и багаж.
Друг е момента с чип тунинга при бензин и при дизел.
А отделен е въпросът като я натовариш с хора и багаж.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колеги тая тема няма прав няма крив,всяка си е с предимства и недостатъци ,и най-важното за мен е поддръжката на колата за тези години докато е пападнала у всеки от нас ,оттук нататък всичко е в наши ръце и глава
Такова сравнение можем единствено да правим като отиден в шоурума на БМВ ,и вземем две чисто нови коли марка БМВ- бензин и дизел ,да седнем на кожения диван и да я умуваме с помоща на няколко консултанта ,живи и здрави и дано Нова Година -Нова Бима 


Нищо лично ,Просто бизнес !
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
И този път ще се съглася с колегата BMW-E39 . В крайна сметка всеки сам си решава какво ще кара и как ще го кара. Да сме живи и здрави да си ги караме, пък коя колко харчи не е от такова значение. Извинявам се ако съм бил леко "напушен" в предния си пост, просто за мен икономията от гориво в сравнение с икономията от чарколяци е безмислена.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
iii написа:еми тая тема така няма краи да има всеки си хвали неговото...
Достатъчно!

ПП. темата ще отиде в коша след 2 седмици, защото никой не чете предишните, от преди 1 месец... Няма да се затрупваме само с такива теми...
малък пример:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=74036
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани