tds гасне под 15 литра гориво

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: haskovo

Мнение от sniper elit » 18 Май 2008, 17:49

Аз имах същия проблем. За 150лв го реших със маисторлъка разбира се. Тъй като помпата в резервоара се явявя и уравнител защото резервоара е разделен на 2 части. Вече 1год. карам без проблем. Помпата се намира под задната седалка от левия край.
Последна промяна sniper elit на 18 Май 2008, 18:07, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 14.05.2008
Местоположение: haskovo

Мнение от sniper elit » 18 Май 2008, 17:59

520_i написа:Някой може ли да обясни как се сменява тая помпа.
Помпата се намира под задната седалка, от левия край.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 16 Май 2009, 17:34

Да колеги и аз го имам този проблем,понякога като има малко количство гориво 15л. гасне или на ниски обороти от 3-та на 4-та като превключвам и не съм я вкарал в убороти над 2000, или по кръстовищата като завивам,а когато подгрявам се чува едно много звучно виене от към резервоара...Утре съм решил пак да я кача на канала да и сваля резервоара, а и ако ми остане време ще се занимая ,че имам дясна биалетка за смяна,...

Молбата ми е , колега ВЕНЦИ ти си я правил тая процедура ,кажи дали има някакви тънкости при свалянето му и как точно протича разкачването на резервоара ,ако има някой линк със снимки ще съм благодарен.

На Е39 никога не съм свалял резервоар , на едно пежо РАНЧ го правих и беше много трудоемка процедура на опел астра се сваля много лесно...на БМВ-то как е?

Мерси.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Re: ре

Мнение от WALL » 16 Май 2009, 18:34

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 21:13, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

Re: ре

Мнение от bera » 16 Май 2009, 18:41

WALL написа:
bera написа:.....


Не се сваля резервара! сваля се седалката и тази помпа се намира в дясната половина на резервара ( тази до гърловината, капачката). Като махнеш седалката/ мокета е изрязан на кръг/ отвиваш фланеца около ф 30см./ откачаш поплавъка и излиза.... общо взето е това...


Аха...мерси много ,утре ще се занимавам, ама ще сваля и резервоара да го изчистя нещо ми подсказва ,че ще има бая мръсотии вътре... коя седалка,задните ли? Как точно се сваля, дърпащ на някъде или болтове нещо....развиваш ,не съм в колата сега и не мога да разбера.
Мерси ВАЛЛ.
Последна промяна bera на 16 Май 2009, 18:52, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 16 Май 2009, 18:50

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 21:13, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 3.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 530d

Мнение от ALEX_525tds_2000 » 16 Май 2009, 20:03

Колеги,

Моля да ме извините за намесата и то с въпрос, но в момента колата ми стои на паркинга най-вероятно заради проблем с тази същата помпа, която обсъждате тук.

В определени обороти имаше леко придърпване. Започна да пали трудно, когато има малко гориво в резервоара. Преди няколко дни изгасна в движение и след това отказа да запали. След малко изчакване запали и от тогава стои на паркинга. Не пали. В прозрачния маркуч отпред при двигателя отдавна се виждат доста мехури. Сега вече маркуча си е празен.

Много ми се ще да не тегля колата до сервизи и да минавам през диагностики и т.н... Е, ако се наложи, ще го направя, разбира се.

Един майстор дойде и откачи въпросната помпа в резервоара. При проверката на място установи, че помпата не работи. Добре де, но като я взе със себе си и след закачване към напрежение в сервиза му, се оказа, че помпата работи?!?!?! Върнахме се при колата и закачихме обратно помпата. Запали. Около 10 успешни опита. До тук добре. Напривхме едно кръгче вътре в паркинга и колата отново изгасна. Отново бе празен и прозрачния маркуч. Отново помпата не работеше на място.

Проверихме и това, дали в буксата, която захранва помпата идва електричество. Тук всичко се оказа ОК.

Ок, да приемем, че ще трябва да купя една нова помпа в понеделник. Струва ли ви се възможно (при гореописаната картина), след като бъде монтирана новата помпа, да се окаже, че въобще не е това проблема и колата да продължи "да се държи" по същия начин?!?!?!?

Поздрави!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 16 Май 2009, 20:14

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 21:13, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 16 Май 2009, 22:31

аз махнах задните седалки отвих гърловината издърпах поплавъка ,но цилиндърчето на помпата се държи на 3 зъбчета страх ме е да не ги строша,някой знае ли как се маха от глездото си тая помпичка.....и къде и е филтъра да го проверя дали не е запушен?
благодаря.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 16 Май 2009, 23:02

колеги аз тъй като имам същия проблем с 15-те литра обаче помпата ми работи дали може да има нещо общо с това че някой път като зареждам и пистолета спира сякаш е пълен резервоара а той не е...не знам аз се бях отказал от тоя проблем да го решавам защото просто не мога да намеря решение и просто си карам над 15 литра ама...ако някой изскочи с решение няма да е лошо :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 3.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 530d

Мнение от ALEX_525tds_2000 » 25 Май 2009, 14:04

Колеги,

При мен проблема е отстранен. Оказа се въпросната помпа в резервоара. Смених я с чисто нова оригинална - VDO Siemens - и сега всичко е наред. Прави ми впечатление, че вече няма абсолютно никакви мехурчета в маркуча при двигателя. Последното го казвам по повод дискусиите, дали е нормално да има малко мехурчета в този маркуч.

Колега `DaRkMaN,

Доколкото знам, ранното изключване на пистолета се дължи на две причини: (i) серпентината е с прекалено остри "завои" и (ii) нафтата е много "по-пенлива" от бензина. По-опитните бензиджии пускат пистолета на по-ниско налягане. Пълненето става малко по-бавно, но поне е догоре. Е, пак се налага малко допълване, но наистина малко. Така че, ако бензинджиите не се сещат за това, напомни им го.

Поздрави!

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 5.03.2008
Местоположение: до Своге
Пол: Мъж

Мнение от Vankata_84 » 26 Май 2009, 23:05

Здравейте колеги може ли някой да сподели каде да се насоча. Всички е39-ки с ТДС мотор ли са така? В момента имам проблем с един автомобил. Извадих помпата с друго захранване си работи. В резервоара също работи. Сменихме двата маркуча с комплект клапана за задържане на налягането, и смукателите(160лв струва и върви комплект всичко без помпа и поставката в резервоара за помпата). А при работа колата смуче въздух, в прозразния маркуч отпред се вижда как преминават мехурчета. След което гасне сама. Към какво да се насоча като проблем, просто да сипя нафта ли? Собственика твърди че преди я е карал и е изцеждал резервоара до край. Незнам какво да правя? Помпата се явява само изравняваща ниво нали?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 26 Май 2009, 23:17

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 27 Юли 2009, 20:26, променена общо 1 път

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 5.03.2008
Местоположение: до Своге
Пол: Мъж

Мнение от Vankata_84 » 26 Май 2009, 23:25

WALL написа:Тествай я! даваш на контакт... отпред слагаш на местото на прозрачния маркуч след филтъра обаче, маркуч друг и съд поне 5л (туба от мин вода) даже и повече и гледаш струята..... и така да лашка... почне ли да хвърля на тласъци, защото помпата върти ама от време на време заклинва... значи е за смяна. След известно време мисля, че изключва, ключа отново на контакт...

ALEX_525tds_2000 изплющя ли я в стената както ти казах... :D

Колега искаш да кажеш че колата трябва да си качва до филтъра сама?
Аз този тест на резервоара(от изхода) директно сложих маркуч ма няма нищо. И затова реших че помпата е само да изравнява нивото. Помпата работи в резервора се чува някакъв звук се едно изкарава въздух помпата ама гориво на горе по системата не се качва. а трябва ли?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: х5 е53
Мечтае да кара: е61 м-пакет

Re: tds гасне под 15 литра гориво

Мнение от bacila » 18 Юли 2010, 9:16

същия проблем,525д . 3 помпи горят ще полудеия вече. Последно промиха резервуара, циялата система ,нова помпа,нова междинна помпа,горивен филтър, и останат ли 10 ,15литра умира.Помогайте до тук съм 950лв. ужас!!!!!!!!!!!!!!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook