губи тяга като си пусна климатроника
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Marto66
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 13.11.2007
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA
Това с миенето на радиатора сериозно ли е! Много ме озадачи и си мисля да го пробвам и аз, защото има логика при не-пълноценен радиатор да сработва повече климатика и така да смуче от конете.
- Entusiastka_83
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 1.10.2006
- Местоположение: Sofia
клима-мощност
нормално е като се включи клима да се усети допълнителното натоварване,макар че има датчик,който би трябвало да промени режима на работа на мотора,ако датчика е наред разликата е малка,но я има,ако датчика е повреден ,е осезаема...,а измиването на радиаторите в нашта дивна,родна дивотия е просто задължително,поне два пъти в годината...
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
Re: клима-мощност
Entusiastka_83 написа:а измиването на радиаторите в нашата дивна,родна дивотия е просто задължително,поне два пъти в годината...

Здравейте
Аз карам 520 150кс с чип към 165-170кс.
Мойте наблюдения по проблема са следните; когато потеглям от място с включен климатик и не подавам повече газ при потегляне имам 5 секунди потегляне и много ме дразни това. А когато потегля и карам в обороти разликата е малка. Най вече се усеща в обороти от
1000-1500 оборота при потегляне.
Мойте наблюдения по проблема са следните; когато потеглям от място с включен климатик и не подавам повече газ при потегляне имам 5 секунди потегляне и много ме дразни това. А когато потегля и карам в обороти разликата е малка. Най вече се усеща в обороти от
1000-1500 оборота при потегляне.
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
Re: клима-мощност
колега къде се намира този датчик става дума за Е34 525 бензин че и мойта бая се усеща като пусна климатаEntusiastka_83 написа:нормално е като се включи клима да се усети допълнителното натоварване,макар че има датчик,който би трябвало да промени режима на работа на мотора,ако датчика е наред разликата е малка,но я има,ако датчика е повреден ,е осезаема...,а измиването на радиаторите в нашта дивна,родна дивотия е просто задължително,поне два пъти в годината...
- harko77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 26.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Мотопед :)
- Мечтае да кара: колело
- Детайли за колата: супер е
И според мен наистина има разлика но не се осеща много при повечето коне и при дизелите с турбо почти не се осеща 

- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
- harko77
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 26.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Мотопед :)
- Мечтае да кара: колело
- Детайли за колата: супер е
- stanimir_hristov
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 10.12.2008
- Местоположение: ямбол
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- e39 FEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 359
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Slivnica
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
- Мечтае да кара: ново БМВ
- Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D
stanimir_hristov написа:колеги климатик се усеща до двг с кубатура 2500 от там на горе клима не се усеща,
и аз имам такова усещане,но все пак на кола 200 коня да ти смъкне 15 коня климата много ще ги усетиш

на 520ката го усещам само при тръгване до към 2000 оборота,нагоре разликата е малка,но иначе както каза един колега за теста със 120 при едно положение на газта като пуснеш климата и 20км почват да се топят
41 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани