Клапите в колекторите (пеперудки, Swirl Flaps)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Re: пеперудки
onicks написа:здравейте колеги,тези пеперудки има ли ги на 318д
ако е common rail да
.....
Здравейте колеги, днес и аз се отървах от "нашествието на пеперудите" ...
...
БЛАГОДАРЕНИЕ НА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ВЕЩАТА НАМЕСА НА КОЛЕГАТА
............................. Lacho ..................................
имам усещането, че колата издърпва доста по-добре и равномерно от преди .... но по-важното е че не върви по-малко
!!!
........ ЖИВ И ЗДРАВ ДА СИ ЛЪЧКА ....
!!!
като гледам скоро може и да погъделичкаме бимата с някое чипче !!!
МАХАЙТЕ ПЕПEРУДИТЕ СМЕЛО ... и ГАЗ .....


БЛАГОДАРЕНИЕ НА ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ВЕЩАТА НАМЕСА НА КОЛЕГАТА




имам усещането, че колата издърпва доста по-добре и равномерно от преди .... но по-важното е че не върви по-малко

........ ЖИВ И ЗДРАВ ДА СИ ЛЪЧКА ....

като гледам скоро може и да погъделичкаме бимата с някое чипче !!!


- shneider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 153
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: по света и у нас..
- Пол: Мъж
- Кара: към мечтите си..
Колеги вижте решение което предлага английска фирма за въпросните "пеперудки". От както четох темите тук и по чуждите форуми и аз имам проблеми с съния...
ето линк: http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf
снимки 13 и 14
ето линк: http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf
снимки 13 и 14
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Re: .....
pacific написа:......имам усещането, че колата издърпва доста по-добре .....
Внушаваш си,колега.Действително махането на пеперудките няма никакви негативни последствия с динамиката и мощноста на колата,но няма и как автомобила да ти стане по "пъргав" след тяхното отстраняване.По-скоро,ако си чистил АГР-ра има вероятност да долавяш разликата от там.
Мъдро решение е,че си ги махнал.......!

- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Re: .....
joropc написа:pacific написа:......имам усещането, че колата издърпва доста по-добре .....
Внушаваш си,колега.Действително махането на пеперудките няма никакви негативни последствия с динамиката и мощноста на колата,но няма и как автомобила да ти стане по "пъргав" след тяхното отстраняване.По-скоро,ако си чистил АГР-ра има вероятност да долавяш разликата от там.
Мъдро решение е,че си ги махнал.......!
И АГР-а го почистихме добре и го включихме, преди това някой го беше изолирал

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
WALL написа:Махайте ги тия боклуци от колекторите не само на Е39 правят ардауш в двигателя, ами вече и познат с Е60 530д 2006г се озъби с ремонт и то на път в Германия му се случва, съдрали го колкото едно ТДСче парички Уж били модифицирани подсилени... Смлян цилиндър и турбо, на около 200 му изтропало и той не чул даже и се чудел, че започнала да губи мощност, но като спрял и слязал от колата му презляло от шума... Който иска да си ги държи щом има пари за излишни ремонти и зор да си строши мотора.
100000 % съм съгласен, тва само беля са тез пеперудки.
Добре че чета тука

Махайте смело, дертове няма ! моята нито върви по-малко, нито гори-повече, нито пуши, аве все-едно нищо несъм правил.
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
99ufo99 написа:WALL написа:Махайте ги тия боклуци от колекторите не само на Е39 правят ардауш в двигателя, ами вече и познат с Е60 530д 2006г се озъби с ремонт и то на път в Германия му се случва, съдрали го колкото едно ТДСче парички Уж били модифицирани подсилени... Смлян цилиндър и турбо, на около 200 му изтропало и той не чул даже и се чудел, че започнала да губи мощност, но като спрял и слязал от колата му презляло от шума... Който иска да си ги държи щом има пари за излишни ремонти и зор да си строши мотора.
100000 % съм съгласен, тва само беля са тез пеперудки.
Добре че чета туката си ги махнах навреме !
Махайте смело, дертове няма ! моята нито върви по-малко, нито гори-повече, нито пуши, аве все-едно нищо несъм правил.
Кажи го това на много хора тук,защото всеки ръси глупости от сорта:Щяло да намалее ускорението ...и т.н!

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
joropc написа:Кажи го това на много хора тук,защото всеки ръси глупости от сорта:Щяло да намалее ускорението ...и т.н!
Даже напротив, би трябвало да върви повече, защото се увеличава диаметъра на всмукателните колектори.
Много глупости чух за какво служат тези "пеперудки", а всъщност това е една абсолютно елементарна система, която позволява да се ползва двигателна спирачка при автоматика

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
не разбрах какво слагате на тяхно място?
Има една фирма в Англия продава по 13 паунда заместител на пеперудка ...
Има една фирма в Англия продава по 13 паунда заместител на пеперудка ...
Re:
d0berman написа:Няма ли някой, който ги е махнал тия клапи да каже има ли промяна.
Днес махнах омразните клапи/530 D/.Въпреки твърденията,че не се отразява на мощността т.е. няма никаква разлика в поведението на колата,мога отговорно да кажа,че не е вярно.Колата "умря" в малките обороти и чак след 3000 об. се случва нещо.Аз,колеги,мисля да си купя нов колектор,щото тия "нещица" явно имат смисъл,и не са ги сложили случайно..
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Re:
Ninov написа:d0berman написа:Няма ли някой, който ги е махнал тия клапи да каже има ли промяна.
Днес махнах омразните клапи/530 D/.Въпреки твърденията,че не се отразява на мощността т.е. няма никаква разлика в поведението на колата,мога отговорно да кажа,че не е вярно.Колата "умря" в малките обороти и чак след 3000 об. се случва нещо.Аз,колеги,мисля да си купя нов колектор,щото тия "нещица" явно имат смисъл,и не са ги сложили случайно..
Аз пък ще ти кажа, че няма нищо общо с премахнатите клапи.... провери си всичко дали е сглобено както трябва, вакум маркучетата, буксата отзад колектора на датчика и вакума на АГРа и т.н. закачи колата за диагностика. За сведение моята е ръчка и изобщо колектора е без клапи и този мотор с К&N филтър трябва още от 1500об да дърпа злобно...
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани