Тромава под 3000 r.pm.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
NAPSTERS написа:повярваи ми на О-ринга му нямаше нищо движешесе съвсем плъно, аз го смених от немаи каде така и така го имах и го бях разглобил, при мен проблема беше че някои преди това не е зацепил мотора правилно
Може, не споря.Само изразих предположение

А за това, дали О-ринга е бил наред, трудно може да се каже, защото такова е мнението и на всички, които са го сменяли с такъв от http://www.beisansystems.com/ Просто износването е толкова малко, че не може да се види с просто око, но под налягане пропуска масло и не дава точното предверение или закъснение.
А от БГ майстори, може да се очаква всичко, дори и да ти разбутат ваноса, така че при теб може да е било комплексно.Важното е сега да си доволен от колата

bmw_n00b написа:....Само остава да видим ефекта и дали си струва усилията, вземайки предвид и намалялата компресия на далеч по-ключови места.



Много точно казано

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
И още нещо се присетих, нали и аз изчетох доста форуми покрай тази майка на темите...
Употребата на по-гъсто масло би следвало да компенсира загубата на компресия в цилиндъра на ваноса, аналогично с тази в горивните цилиндри. Това пък ме навежда на мисълта за една друга тема - дали да се изчаква на тихи обороти след студен старт - ами ако се кара с масло по-гъсто от предписаното е логично да се изчака. Абе, тази тема ме разцепи... кара ме да мисля

Употребата на по-гъсто масло би следвало да компенсира загубата на компресия в цилиндъра на ваноса, аналогично с тази в горивните цилиндри. Това пък ме навежда на мисълта за една друга тема - дали да се изчаква на тихи обороти след студен старт - ами ако се кара с масло по-гъсто от предписаното е логично да се изчака. Абе, тази тема ме разцепи... кара ме да мисля

- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
mad_presley написа:Разгледах аз внимателно, но навсякъде ставаше въпрос за двигатели от 2.8 на горе.Никъде не видях за смяна на колектор от М50В20 на М52В20.То ако тези на М50В20 са също с по-широки отвори, това би бил най-евтиния и ефектен мод за подобряване вървежа на колата
М50 по-голям от 2,5 няма

Колекторите са еднакви м50, аз не виждам да е конкретизирано от какъв модел са.
http://328compact.co.uk/m50-intake-and-bbtb
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
bmw_n00b написа:И още нещо се присетих, нали и аз изчетох доста форуми покрай тази майка на темите...![]()
...
Прочети и този, специално за ванос е

blacksapphire написа:
М50 по-голям от 2,5 няма![]()
Колекторите са еднакви м50, аз не виждам да е конкретизирано от какъв модел са.
http://328compact.co.uk/m50-intake-and-bbtb
Хм, утре ако остане време ще отида до някоя морга да поразгледам, защото от това ще има най-голяма файда ми се струва

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Ще го прочета задължително. А колкото до М50 колекторите - по немските форуми бях чел преди, че при интервнция при М52б20 разликата е пренебрежима и просто не си заслужава. Ще ги разтърся утре пак и ще дам точни данни.
Ето какво казват братята германци: Безсмослено е на М52б20 да се слага колектор от М50, тъй като отворите на главата са прекалено тясни и се получава ефекта на фунията - горе наливаш много, долу си тече пак толкова. При М52б25/28 същите отвори са по-широки и ефекта от по-широките колектори се усеща, като при б28 качва към 20 коня в комбинация със спортен филтър.
Ето какво казват братята германци: Безсмослено е на М52б20 да се слага колектор от М50, тъй като отворите на главата са прекалено тясни и се получава ефекта на фунията - горе наливаш много, долу си тече пак толкова. При М52б25/28 същите отвори са по-широки и ефекта от по-широките колектори се усеща, като при б28 качва към 20 коня в комбинация със спортен филтър.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
bmw_n00b написа:Да си вдигна аз любимата тема. Ето нагледно разликата в колекторите, горе e на М52б25
Разликата в колекторите на М52В25 и М50В25 всички я знаем, въпросът е каква е разликата в колекторите м/у М52В20 и М50В20

Аз снощи четох, четох, четох...та чак до 5ч за този прост О-ринг и само добри отзиви, та дори и за куция М52В20 един казва, че колата му като нова не е вървяла толкова в ниските обороти....Луда работа, ще тестваме с колегата @spacepl и ще кажем дали наистина има ефект

- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Аз снощи четох, четох, четох...та чак до 5ч за този прост О-ринг и само добри отзиви, та дори и за куция М52В20 един казва, че колата му като нова не е вървяла толкова в ниските обороти....Луда работа, ще тестваме с колегата @spacepl и ще кажем дали наистина има ефект
Ако има ефект явно за следващата поръчка ще има бая кандидати ....

- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
mad_presley написа:Разликата в колекторите на М52В25 и М50В25 всички я знаем, въпросът е каква е разликата в колекторите м/у М52В20 и М50В20
Нещо не си ме разбрал. На м50б20/25 колекторите са еднакви, както и на м52б20/25/28. Виж и по-горния ми пост за причината да няма ефект замяната на колекторите при 2.0 мотора.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
основната разлика между М50 и М52 не са колекторите ,а портовете на главата които са по малки при М52 .. друга съществена разлика е по острия вал и двойните пружини на клапаните при М50 .Мотора е предвиден за по високи обороти от колкото е фабрично ,и се е монтирал в М3 за щатите с работен обем 3 литра .. така че съществува М50В30 .. изхъркването при потегляне на студен старт го има и при М50 чист ,без ванос - 4 години карах такъв и не му обръщах внимание на тоя звук ,но явно не е от ваноса .Ако на дисгностика не излиза грешка на ваноса според мен нищо му няма .. нали ако не му държат О-пръстените той няма да се позиционира правилно което ще се регистрира като грешка .. виж неправилното му зацепване няма как да се регистрира като грешка
- twake
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
- BOIAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 16.08.2006
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
- Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
- Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)
остава да видим какво ще стане след смяната на о-ринга.....
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани