Тромава под 3000 r.pm.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 15 Апр 2009, 1:35

NAPSTERS написа:повярваи ми на О-ринга му нямаше нищо движешесе съвсем плъно, аз го смених от немаи каде така и така го имах и го бях разглобил, при мен проблема беше че някои преди това не е зацепил мотора правилно

Може, не споря.Само изразих предположение :D

А за това, дали О-ринга е бил наред, трудно може да се каже, защото такова е мнението и на всички, които са го сменяли с такъв от http://www.beisansystems.com/ Просто износването е толкова малко, че не може да се види с просто око, но под налягане пропуска масло и не дава точното предверение или закъснение.

А от БГ майстори, може да се очаква всичко, дори и да ти разбутат ваноса, така че при теб може да е било комплексно.Важното е сега да си доволен от колата :)

bmw_n00b написа:....Само остава да видим ефекта и дали си струва усилията, вземайки предвид и намалялата компресия на далеч по-ключови места.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Много точно казано :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 15 Апр 2009, 1:43

И още нещо се присетих, нали и аз изчетох доста форуми покрай тази майка на темите... :mhihi:
Употребата на по-гъсто масло би следвало да компенсира загубата на компресия в цилиндъра на ваноса, аналогично с тази в горивните цилиндри. Това пък ме навежда на мисълта за една друга тема - дали да се изчаква на тихи обороти след студен старт - ами ако се кара с масло по-гъсто от предписаното е логично да се изчака. Абе, тази тема ме разцепи... кара ме да мисля :mhihi:
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 15 Апр 2009, 1:45

mad_presley написа:Разгледах аз внимателно, но навсякъде ставаше въпрос за двигатели от 2.8 на горе.Никъде не видях за смяна на колектор от М50В20 на М52В20.То ако тези на М50В20 са също с по-широки отвори, това би бил най-евтиния и ефектен мод за подобряване вървежа на колата 8)


М50 по-голям от 2,5 няма :mhihi:

Колекторите са еднакви м50, аз не виждам да е конкретизирано от какъв модел са.

http://328compact.co.uk/m50-intake-and-bbtb

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 15 Апр 2009, 1:50

bmw_n00b написа:И още нещо се присетих, нали и аз изчетох доста форуми покрай тази майка на темите... :mhihi:
...

Прочети и този, специално за ванос е ;) http://www.bimmerboard.com/forums/vanos/


blacksapphire написа:
М50 по-голям от 2,5 няма :mhihi:

Колекторите са еднакви м50, аз не виждам да е конкретизирано от какъв модел са.

http://328compact.co.uk/m50-intake-and-bbtb

Хм, утре ако остане време ще отида до някоя морга да поразгледам, защото от това ще има най-голяма файда ми се струва :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 15 Апр 2009, 2:01

Ще го прочета задължително. А колкото до М50 колекторите - по немските форуми бях чел преди, че при интервнция при М52б20 разликата е пренебрежима и просто не си заслужава. Ще ги разтърся утре пак и ще дам точни данни.

Ето какво казват братята германци: Безсмослено е на М52б20 да се слага колектор от М50, тъй като отворите на главата са прекалено тясни и се получава ефекта на фунията - горе наливаш много, долу си тече пак толкова. При М52б25/28 същите отвори са по-широки и ефекта от по-широките колектори се усеща, като при б28 качва към 20 коня в комбинация със спортен филтър.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 15 Апр 2009, 22:26

Да си вдигна аз любимата тема :). Ето нагледно разликата в колекторите, горе e на М52б25
Изображение

А ето и как изглеждат отворите на главата на М52б25
Изображение
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 15 Апр 2009, 22:47

bmw_n00b написа:Да си вдигна аз любимата тема :). Ето нагледно разликата в колекторите, горе e на М52б25

Разликата в колекторите на М52В25 и М50В25 всички я знаем, въпросът е каква е разликата в колекторите м/у М52В20 и М50В20 :D

Аз снощи четох, четох, четох...та чак до 5ч за този прост О-ринг и само добри отзиви, та дори и за куция М52В20 един казва, че колата му като нова не е вървяла толкова в ниските обороти....Луда работа, ще тестваме с колегата @spacepl и ще кажем дали наистина има ефект 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от twake » 15 Апр 2009, 22:57

Аз снощи четох, четох, четох...та чак до 5ч за този прост О-ринг и само добри отзиви, та дори и за куция М52В20 един казва, че колата му като нова не е вървяла толкова в ниските обороти....Луда работа, ще тестваме с колегата @spacepl и ще кажем дали наистина има ефект 8)


Ако има ефект явно за следващата поръчка ще има бая кандидати .... ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 15 Апр 2009, 23:02

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 21:02, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от twake » 15 Апр 2009, 23:05

Щастието ще е ако се събуди в ниските (под 3) :mhihi: :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 15 Апр 2009, 23:08

mad_presley написа:Разликата в колекторите на М52В25 и М50В25 всички я знаем, въпросът е каква е разликата в колекторите м/у М52В20 и М50В20 :D


Нещо не си ме разбрал. На м50б20/25 колекторите са еднакви, както и на м52б20/25/28. Виж и по-горния ми пост за причината да няма ефект замяната на колекторите при 2.0 мотора.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 15 Апр 2009, 23:08

Мненията са изтрити от WALL
Последна промяна WALL на 30 Юли 2009, 21:09, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 16 Апр 2009, 10:08

основната разлика между М50 и М52 не са колекторите ,а портовете на главата които са по малки при М52 .. друга съществена разлика е по острия вал и двойните пружини на клапаните при М50 .Мотора е предвиден за по високи обороти от колкото е фабрично ,и се е монтирал в М3 за щатите с работен обем 3 литра .. така че съществува М50В30 .. изхъркването при потегляне на студен старт го има и при М50 чист ,без ванос - 4 години карах такъв и не му обръщах внимание на тоя звук ,но явно не е от ваноса .Ако на дисгностика не излиза грешка на ваноса според мен нищо му няма .. нали ако не му държат О-пръстените той няма да се позиционира правилно което ще се регистрира като грешка .. виж неправилното му зацепване няма как да се регистрира като грешка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 519
Регистриран на: 11.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от twake » 16 Апр 2009, 12:23

Аз първо ще взема да ходя на диагностика и тогава евентуално ще го сменям този ринг.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 16.08.2006
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: e39 520iA 1996 и Х5 3.0i/газ 2001
Мечтае да кара: МИГ 29 или АПАЧИ
Детайли за колата: всички екстри за модела и надпис Стенли Ройс :-)

Мнение от BOIAN » 18 Апр 2009, 20:15

остава да видим какво ще стане след смяната на о-ринга.....
" ВАЖНОТО Е ДА СИ НОРМАЛЕН В НЕНОРМАЛНА СИТУАЦИЯ, А НЕ НЕНОРМАЛЕН В НОРМАЛНА СИТУАЦИЯ"

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook