Форсиране при студен старт 528и

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 20.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от Dyakov » 26 Ное 2017, 22:02

Колеги, в крайна сметка какво се оказа, изфорсирането нормално ли е или не е? Имате ли някакви по-нови сведения. Аз все повече си мисля, че е напълно нормално, моята 28-а си е стокова и откакто я имам, винаги го прави при по-хладно време (дори някой път и при топло). Преди години с 20-та нямах такива терзания и просто не го правеше. :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от meha » 27 Ное 2017, 11:35

ДА,нормално е да държи високи обороти :!:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 19.02.2020

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от KaloyanSh » 19 Фев 2020, 10:51

Колеги в крайна сметка някой откри ли от какво се форсира при студен старт 2.8цата или не? И моята го прави откак паднаха повечко температурите, дори почна да го прави и при 16-17 градуса...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от georgi_1986 » 26 Фев 2020, 13:18

Нормално е колега, не го мисли.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от turbo » 20 Мар 2020, 13:44

Щом колегата го е оправил със софта на компа - няма какво да се гадае повече... Явно е нормално, защото е заложено в ЕКУ-то.

maxpower написа:При мене го оправих, намалих времето на инжекторите при стартиране и ниска температура :yes: електроника ms41 m52 единичен ванос
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от drifty » 20 Мар 2020, 19:01

Че какви обороти ви вдигат? Аз нещо не можах да разбера какъв е проблема в тая тема, не съм чел подробно де, ама.

Моята 28ца студена вдига май при старта до около 1200-1300 и веднага ги връща на около 1000 и постепенно спадат със загряването на мотора.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от georgi_1986 » 20 Мар 2020, 21:34

Става въпрос за единичния ванос. Като е много студено стига почти 1900-2000об. Придружено с тракащи повдигачи и не е много приятно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 834
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от turbonetic » 21 Мар 2020, 10:20

drifty написа:Че какви обороти ви вдигат? Аз нещо не можах да разбера какъв е проблема в тая тема, не съм чел подробно де, ама.

Моята 28ца студена вдига май при старта до около 1200-1300 и веднага ги връща на около 1000 и постепенно спадат със загряването на мотора.


Перфектен си!

При моята М52ту при палене винаги е на 1000 оборота след като вдигне някои друг градус се нормализират! А това с тракане на повдигачите най вероятно е от износени повдига,които ,не задържат масло ,или клапана ,не задържа маслото както трябва!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от drifty » 21 Мар 2020, 14:16

turbonetic написа:
drifty написа:Че какви обороти ви вдигат? Аз нещо не можах да разбера какъв е проблема в тая тема, не съм чел подробно де, ама.

Моята 28ца студена вдига май при старта до около 1200-1300 и веднага ги връща на около 1000 и постепенно спадат със загряването на мотора.


Перфектен си!

При моята М52ту при палене винаги е на 1000 оборота след като вдигне някои друг градус се нормализират! А това с тракане на повдигачите най вероятно е от износени повдига,които ,не задържат масло ,или клапана ,не задържа маслото както трябва!


Или маслото е кофти или е старо. Мойто като подмина 7-8к почнаха да потракват при студен старт, за съвсем кратко. След смяната - няма ядове, освен, че покрай тия странни времена не я карам грам :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от georgi_1986 » 21 Мар 2020, 14:37

Не е от маслото, 10в40 е сменям го на 30000км.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 834
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от turbonetic » 21 Мар 2020, 17:33

Може да ,не повярвате ,нo пробвайте с total quartz 5w40 и ще забравите с тракането,и харченето на масло!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от drifty » 22 Мар 2020, 9:15

georgi_1986 написа:Не е от маслото, 10в40 е сменям го на 30000км.


30000? Това за какъв период от време? Ако го сменяш на 30к, нищо чудно да тракат повдигнатите след 10к.

Единичния ванос с 10 на 40 ли върви според спецификациите на БМВ?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 834
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от turbonetic » 22 Мар 2020, 9:18

drifty написа:
georgi_1986 написа:Не е от маслото, 10в40 е сменям го на 30000км.


30000? Това за какъв период от време? Ако го сменяш на 30к, нищо чудно да тракат повдигнатите след 10к.

Единичния ванос с 10 на 40 ли върви според спецификациите на БМВ?


Всички М52 ед.ванос два ванос и М54 се карат с 5в40! Зависи вече,ако е запазен мнооого мотора може с 5в30,но за нашия климат 5в40 е златната среда !

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: Форсиране при студен старт 528и

Мнение от georgi_1986 » 22 Мар 2020, 9:44

30к км или 24месеца, това ми каза майстора, а за повдигачите той ми сподели, че е проблем на марката. Повдигачите на БМВ не задържали масло и на студен старт тракали и препоръчва малко по гъсто масло 15в40 или 15в50, но това вече до година ще го мисля.

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 19.04.2011
Местоположение: София

Форсиране при студен старт 528и

Мнение от rosen vanev » 22 Мар 2020, 10:01

georgi_1986 написа:30к км или 24месеца, това ми каза майстора, а за повдигачите той ми сподели, че е проблем на марката. Повдигачите на БМВ не задържали масло и на студен старт тракали и препоръчва малко по гъсто масло 15в40 или 15в50, но това вече до година ще го мисля.
Колега, това масло не е предназначено за m52/ m52tu/ m54 двигатели- погледни си в книжката на колата. С подобно масло всеки студен старт ще нанася повече щети, тъй като то е по- гъсто и съответно се “разнася” по- бавно из двигателя.
Смяната на масло на интервал от 30 000 км. ( особено с подобно масло) също мисля, че не е препоръчителна, но тук всеки си решава сам.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook