Форсиране при студен старт 528и
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
64 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 259
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Форсиране при студен старт 528и
Колеги, в крайна сметка какво се оказа, изфорсирането нормално ли е или не е? Имате ли някакви по-нови сведения. Аз все повече си мисля, че е напълно нормално, моята 28-а си е стокова и откакто я имам, винаги го прави при по-хладно време (дори някой път и при топло). Преди години с 20-та нямах такива терзания и просто не го правеше.
Re: Форсиране при студен старт 528и
Колеги в крайна сметка някой откри ли от какво се форсира при студен старт 2.8цата или не? И моята го прави откак паднаха повечко температурите, дори почна да го прави и при 16-17 градуса...
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 419
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Форсиране при студен старт 528и
Нормално е колега, не го мисли.
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Форсиране при студен старт 528и
Щом колегата го е оправил със софта на компа - няма какво да се гадае повече... Явно е нормално, защото е заложено в ЕКУ-то.
maxpower написа:При мене го оправих, намалих времето на инжекторите при стартиране и ниска температура електроника ms41 m52 единичен ванос
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Форсиране при студен старт 528и
Че какви обороти ви вдигат? Аз нещо не можах да разбера какъв е проблема в тая тема, не съм чел подробно де, ама.
Моята 28ца студена вдига май при старта до около 1200-1300 и веднага ги връща на около 1000 и постепенно спадат със загряването на мотора.
Моята 28ца студена вдига май при старта до около 1200-1300 и веднага ги връща на около 1000 и постепенно спадат със загряването на мотора.
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 419
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Форсиране при студен старт 528и
Става въпрос за единичния ванос. Като е много студено стига почти 1900-2000об. Придружено с тракащи повдигачи и не е много приятно.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 834
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Форсиране при студен старт 528и
drifty написа:Че какви обороти ви вдигат? Аз нещо не можах да разбера какъв е проблема в тая тема, не съм чел подробно де, ама.
Моята 28ца студена вдига май при старта до около 1200-1300 и веднага ги връща на около 1000 и постепенно спадат със загряването на мотора.
Перфектен си!
При моята М52ту при палене винаги е на 1000 оборота след като вдигне някои друг градус се нормализират! А това с тракане на повдигачите най вероятно е от износени повдига,които ,не задържат масло ,или клапана ,не задържа маслото както трябва!
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Форсиране при студен старт 528и
turbonetic написа:drifty написа:Че какви обороти ви вдигат? Аз нещо не можах да разбера какъв е проблема в тая тема, не съм чел подробно де, ама.
Моята 28ца студена вдига май при старта до около 1200-1300 и веднага ги връща на около 1000 и постепенно спадат със загряването на мотора.
Перфектен си!
При моята М52ту при палене винаги е на 1000 оборота след като вдигне някои друг градус се нормализират! А това с тракане на повдигачите най вероятно е от износени повдига,които ,не задържат масло ,или клапана ,не задържа маслото както трябва!
Или маслото е кофти или е старо. Мойто като подмина 7-8к почнаха да потракват при студен старт, за съвсем кратко. След смяната - няма ядове, освен, че покрай тия странни времена не я карам грам
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 419
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Форсиране при студен старт 528и
Не е от маслото, 10в40 е сменям го на 30000км.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 834
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Форсиране при студен старт 528и
Може да ,не повярвате ,нo пробвайте с total quartz 5w40 и ще забравите с тракането,и харченето на масло!!
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Форсиране при студен старт 528и
georgi_1986 написа:Не е от маслото, 10в40 е сменям го на 30000км.
30000? Това за какъв период от време? Ако го сменяш на 30к, нищо чудно да тракат повдигнатите след 10к.
Единичния ванос с 10 на 40 ли върви според спецификациите на БМВ?
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 834
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Форсиране при студен старт 528и
drifty написа:georgi_1986 написа:Не е от маслото, 10в40 е сменям го на 30000км.
30000? Това за какъв период от време? Ако го сменяш на 30к, нищо чудно да тракат повдигнатите след 10к.
Единичния ванос с 10 на 40 ли върви според спецификациите на БМВ?
Всички М52 ед.ванос два ванос и М54 се карат с 5в40! Зависи вече,ако е запазен мнооого мотора може с 5в30,но за нашия климат 5в40 е златната среда !
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 419
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Форсиране при студен старт 528и
30к км или 24месеца, това ми каза майстора, а за повдигачите той ми сподели, че е проблем на марката. Повдигачите на БМВ не задържали масло и на студен старт тракали и препоръчва малко по гъсто масло 15в40 или 15в50, но това вече до година ще го мисля.
- rosen vanev
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 19.04.2011
- Местоположение: София
Форсиране при студен старт 528и
Колега, това масло не е предназначено за m52/ m52tu/ m54 двигатели- погледни си в книжката на колата. С подобно масло всеки студен старт ще нанася повече щети, тъй като то е по- гъсто и съответно се “разнася” по- бавно из двигателя.georgi_1986 написа:30к км или 24месеца, това ми каза майстора, а за повдигачите той ми сподели, че е проблем на марката. Повдигачите на БМВ не задържали масло и на студен старт тракали и препоръчва малко по гъсто масло 15в40 или 15в50, но това вече до година ще го мисля.
Смяната на масло на интервал от 30 000 км. ( особено с подобно масло) също мисля, че не е препоръчителна, но тук всеки си решава сам.
64 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани