Проблем с фар, неще да изгасне!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
YONATA написа:Lucky,това сервиз ли е или магазин. А ЗА ЧЕРПЕНЕТО ИМАШ ГО!
Сервиз, но ако проблема е като при моя модул има и лекарството на склад.

- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Ми по-ясно няма как да го напиша, отиваш оставаш колата и ако проблема идва от онзи елемент на Инфинеон, си я зимаш изправна.
Ако проблема е от другаде, има много голяма вероятност също да бъде излекуван. Човека има пълна електрическа схема на Е39 и знае кво пише в нея.
Ако проблема е от другаде, има много голяма вероятност също да бъде излекуван. Човека има пълна електрическа схема на Е39 и знае кво пише в нея.
И чудото стана.
Светнаха и двата фара.
Чиповете, които заменят оригиналните (BTS 425 L1) са BTS 436 L2 и както написах преди това струват по 7 лева единия.
Мойте фарове и двата бяха прецакани, така че смених и двата чипа с помоща на един приятел по-вещ от мен в спойките. Начина е даден на един линк на 2-та страница мнения на настоящата тема и е точен. Неприятно се маха радиатора на чиповете защото е общ и трябва да се кривят всички чипове което не е много приятно и за препоръчване - защото може да се счупи някой. Но важен е резултата и той е налице. Чиповете ги има във Варна в магазин Конрад до джамията. Магазинчето е малко трудно за намиране, но ако някой не го знае да ми пише ЛС ще му го обясня.

Светнаха и двата фара.
Чиповете, които заменят оригиналните (BTS 425 L1) са BTS 436 L2 и както написах преди това струват по 7 лева единия.
Мойте фарове и двата бяха прецакани, така че смених и двата чипа с помоща на един приятел по-вещ от мен в спойките. Начина е даден на един линк на 2-та страница мнения на настоящата тема и е точен. Неприятно се маха радиатора на чиповете защото е общ и трябва да се кривят всички чипове което не е много приятно и за препоръчване - защото може да се счупи някой. Но важен е резултата и той е налице. Чиповете ги има във Варна в магазин Конрад до джамията. Магазинчето е малко трудно за намиране, но ако някой не го знае да ми пише ЛС ще му го обясня.
GrImEcA написа:И мене ме сполетя сащия проблем. Че и бях в сф вечерта и трябваше да са пребирам до Сливен пак беше през оная ноемврийска мъгла пак беше зациклил дългия... Та реших проблема по следния начин. Вързах левия фар кам деснияАко някой иска повече обяснения да каже.
Колега сподели, нали затова е форума

- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
GrImEcA написа:И мене ме сполетя същия проблем. Че и бях в София вечерта и трябваше да са пребирам до Сливен пак беше през оная ноемврийска мъгла пак беше зациклил дългия... Та реших проблема по следния начин. Вързах левия фар кам деснияАко някой иска повече обяснения да каже.
Колега това не е никакво решение на въпроса. моята кола дойде по същия начин - и познай и двата фара не светеха. Това се получава защото товара на всеки фар е изчислен точно за една крушка. Ако ги оставиш така със сигурност ще ти изгори и другия. Прочети внимателно всичко писано досега и намери си тоя транзистор дето съм го писал и сменяй докато е време или го вържи за другия фар само че задължително през реле иначе оставаш без нито един. Мисля че мощността на оригиналния транзистор за фара е 60 W, така че очаквай включване!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани