Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки/
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
danieldst написа:Аз съм с М51 на Е-39, tds-ка/97г./Интересува ме при този мотор,какво имаме?Филтър или клапън на картерните газове.Или ги има и двете?
Симптомите са ми като описаните по горе.Та за какво иде реч да се сменя във случая,да го уточним,че да сме наясно всички с тоя проблем??![]()
Заради някъкъв си керлив клапън там или филтър и аз незнам вече, не си заслужава конете дето са ни във обора да си стоят там спънати.
Нищо няма-има една дупка,под кутията на въздушният филтър,през която влизат директно и мърлят всичко.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Аха
Hammerfall написа:mad_presley написа:Ами това е клапан (мембрана), който се отваря при определено налягане на картерните газове и ги пуска в смукателния колектор.Това отдолу е точно сепаратор.Там се отлага кондензиралия каререн газ и в горивната система влизат уж само чисти пари.
Защо отива във ваноса обаче не знам.Предполагам е с цел изравняване на налягането в картера и капака на разпределителния вал, но не съм сигурен
Добре де ,а защо при М42 е отворен при ниски обороти и затваря при високи.

zvetiko написа:danieldst написа:Аз съм с М51 на Е-39, tds-ка/97г./Интересува ме при този мотор,какво имаме?Филтър или клапън на картерните газове.Или ги има и двете?
Симптомите са ми като описаните по горе.Та за какво иде реч да се сменя във случая,да го уточним,че да сме наясно всички с тоя проблем??![]()
Заради някъкъв си керлив клапън там или филтър и аз незнам вече, не си заслужава конете дето са ни във обора да си стоят там спънати.
Нищо няма-има една дупка,под кутията на въздушният филтър,през която влизат директно и мърлят всичко.
и аз днеска бях в един сервиз и ми казаха същото, но преди месец ходих в Варнакар и от там ми казаха че това за което питам (аз питах за филтър на турбото който при мен се води филтър твърди частици ако не се лъжа) може да се смени, но било закрепено към капак на еди си какво и струвало 300 и няколко лева. И сега аз на кого да вярвам, дали ако отида във Варнакарс и им кажа да го сменят това чудо ще се набутам с 300 лева.
- penevi1979
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: пловдив
- Кара: е 39 520i 1997
айде ся някой да ми каже номер 2 от схемата тук http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 ли да поръчам ,или номер 1 от схемата тук http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 щото е едно и също ужким пък с различни партидни номера и с различни цени ,от едното излизат 3 маркуча от другото 2 ...аз ли нещо изтървам незнам ?

имам проблем,то не е точно проблем,но е неприятно,омаслява ми около въздушния филтър и то доста,питах майстори и казаха че ми е заминало турбото,закарах го на ремонт и ми казаха че му няма нищо,после ми казаха че е бил клапан на картерни газове.Ако някой има представа къде е и какво представлява да пише.Четох четох и неможах да намеря за тоя мотор .Благодаря предварително!
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
munio_ написа:никой ли не е сменявал на дизел такъв клапан,незнам дали ми тресе но ми омаслява супер много,а масло не харчи
Що не си караш колата, ами се занимаваш с глупости, смени го тоя въздушен филтър, смени си маслото с хубаво, а клапана дето цапа се нарича "ЕРГ" или нещо такова беше и се намира на входа на колектора и има един вакум маркуч, черен със синя ивица, ако не го изхвърлил накой преди тебе.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Е колко ти цапа? Дай снимка, там не е аптека и е нормално да зацапва, все пак и колата е на 15 год. и на незнайни км. Сменял ли си го тоя въздушен филтър, кога, омаслява филтъра или просто кутията е омаслена?munio_ написа:колега маслото ми е перфетно и е на 3000км колата не го пипа,но много омаслява точно където е филтъра...просто искам да си е вред,има такова маркуче обаче е от лявата страна,а филтъра е от дясно,каква връзка може да има то с маслото ?
сменям всичко на 10000км ,значи фунията от която смуче въздух и надолу,та чак пръска по казанчето за чистачките ???!! видял съм се в приключение,вчера го бърсах и незнам дали ще се види сега...свлях кутията на филтъра и отзад има само една дупка която влиза в главата на мотора,куде може да седи тоя клапан
- hrpopov217
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 573
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
Ще може ли колегата който е писал темата да оправи снимките, че не се отварят нещо, а и аз маи трябва да го сменям този клапан и със снимките работата ми ще се улесни доста.А темата е перфектна!!!!!!!!!!!
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани