Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: как да ползвам печката ако имам разбирасе
колега , най-лесния начин да провериш резултата от печката е сутрин по заледеното предно стъкло :
първата сутрин с работеща печка виж за колоко време го разледява и на другата сутрин преди да запалиш , дръпни бушона на печката и виж за какво става въпрос
ще има стъргане и чудо
за отключването или в БМВ или някой колега с диагностична програма
п.с ...но защо имам чувството , че винаги след отключване на някое кюмбе и след някой и друг ден спира да работи ? мързеливи кюмбета , не обичат да ги юркаш
първата сутрин с работеща печка виж за колоко време го разледява и на другата сутрин преди да запалиш , дръпни бушона на печката и виж за какво става въпрос


за отключването или в БМВ или някой колега с диагностична програма
п.с ...но защо имам чувството , че винаги след отключване на някое кюмбе и след някой и друг ден спира да работи ? мързеливи кюмбета , не обичат да ги юркаш

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: как да ползвам печката ако имам разбирасе
И при мен същата работа,поработи и спря.Явно от това че не е работила и се бъгва нещо
Изписва грешка в свеща,но дали е дефектна или нещо в управлението и пречи да работи не знам.


- karlosjackal
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 26.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525d
Re: как да ползвам печката ако имам разбирасе
Айде и аз.
Отидох да ми отключат печката в Дару-отключиха я.Ама не работи.Като я пускам принудително само фучи и спира.
Бегом в Вебасто.Там я прегледаха и установиха че пада напрежението,а печката е изправна.Смених акумулатора, но не би.Като я пускам принудително жужи без да тупка помпата, вентилатора вее и след около 1 мин. спира.Казаха ми че проблема е водната помпа, че не върти водата.Разглобихме я тази помпа, почистихме я, пробвахме я, работи си като стой та гледай.Разглобихме нафтовата пак почистване, пробване, пак работи.Решихме че ел. блок не подава сигнал към помпата.Бегом по моргите, намерихме печка.Сложихме я и УРА.Помпата (нафтова) си тупка, печката работи, даже щеше да изгори пича дето обезвъздушаваше.Такава пара вдигна.Аз с усмивка 32 карата.
Дотук добре, ама пускам я вечерта- вентилатора издухва, помпата започва да тупти, печката заработва и спира, както преди.А сега де?
Интересно като я пусна принудително и спре след около минута.После не тръгва ако щеш да залепиш копчето Heat On.
Запалвам колата за няколко секунди да поработи и после вече мога да я пусна принудително.
Направо ми иде да гръмна печката или да се гръмна аз сам.
Отидох да ми отключат печката в Дару-отключиха я.Ама не работи.Като я пускам принудително само фучи и спира.
Бегом в Вебасто.Там я прегледаха и установиха че пада напрежението,а печката е изправна.Смених акумулатора, но не би.Като я пускам принудително жужи без да тупка помпата, вентилатора вее и след около 1 мин. спира.Казаха ми че проблема е водната помпа, че не върти водата.Разглобихме я тази помпа, почистихме я, пробвахме я, работи си като стой та гледай.Разглобихме нафтовата пак почистване, пробване, пак работи.Решихме че ел. блок не подава сигнал към помпата.Бегом по моргите, намерихме печка.Сложихме я и УРА.Помпата (нафтова) си тупка, печката работи, даже щеше да изгори пича дето обезвъздушаваше.Такава пара вдигна.Аз с усмивка 32 карата.
Дотук добре, ама пускам я вечерта- вентилатора издухва, помпата започва да тупти, печката заработва и спира, както преди.А сега де?
Интересно като я пусна принудително и спре след около минута.После не тръгва ако щеш да залепиш копчето Heat On.
Запалвам колата за няколко секунди да поработи и после вече мога да я пусна принудително.
Направо ми иде да гръмна печката или да се гръмна аз сам.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: как да ползвам печката ако имам разбирасе
Тия печки са големи боклуци.... поредната издънка на БМВ 

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: как да ползвам печката ако имам разбирасе
АААА не много са си хубави аз съм им намерил цаката
. Доста печки направих тази зима.. но старно защо при е39 са най проблемни 


- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: как да ползвам печката ако имам разбирасе
milennyc написа:АААА не много са си хубави аз съм им намерил цаката. Доста печки направих тази зима.. но старно защо при е39 са най проблемни
щом като си направил казвай какво що за свеща, помпичката, тънкости, самата горивна система на печката има ли филтърче, трябват ли някакви гарнитури нови след като се отвори, че сега нямам много ангажименти и да я разчекна тая печка смотана...

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Jenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 13.03.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
- Мечтае да кара: Pershing 115
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
И моята също е така , тупка уж , фучи , после духва вътре за около минута (духа студено) и после спира , отвън фучи още малко след това и спира и това е. Цялата работа приключва за 4-5 мин. Колата ми е 520 бензин. Дайте идея какво да я правя , че вече направо .... 

- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
И при мен тая печка се оказва голям проблем, но мисля че направих всички възможни тестове които могат да се направят без разглобяване. Печката е рестартирана и работи като е запален двигателя (тупка, фучи и всичко нормално за работеща печка) съдя по това че колата загрява доста по бързо спрямо преди рестартирането.
Първо пробвах сутрин на студена кола, закачам инпа-та и гледам печката работо съвсем нормално, е да ама не, първите около 5мин. работи баз да се задвижи вентилатора в купето, през това време се има в предвид, че е загряла антифриза до такава температура че да започне да духа леко топло. На около 5-тата минута се включва и вентилатора в купето обаче започва да духа студено и си казвам че може би не се е загрял антифриза(като през това време я гледам с инпа-та и там всичко е наред) и продължавам да чакам. Минават около 20-25мин. и продължава да духа студено и реших да пипна маркучите които излизат от подкалника, като ги пипна оооо чудо топли са, но вътре духа студено, което говори само по себе си че циркулационната помпа не е наред. Решавам да запаля и като запаля изчаквам 2-3сек. и вътре започва да духа топло за около 5сек. след което се охлажда, но това според мен е нормално защото е раздвижил затоления антифриз след което се смесил със студения и затова започва да си духа студено докато не започне да загрява двигателя. До тук всичко говори за прецакана циркулационна помпа.
Следващия тест който направих е на загрял двигател.
Като съм на изгасил двигателя натискам бутона на климатроника MAX (REST) и какво се случва.
Започва да духа топло да обаче докато е топъл радиатора на парното за около 10-15сек се усеща охлаждане което в последствие си става студен въздух. Решавам да пусна печката от навигацията принудително, като вече съм изключил бутона МАХ и от там какво да очаквам, ами естествено същата работа започва да охлажда и започва да си духа студено след което я изключвам. Запалвам двигателя и го оставям да поработи, през това време се чува че печката си работи, след което гася и отново я пускам принудително докато все още се чува онзи шум от подкалника който е типичен за циркулационната помпа и по този начин печката си работи в продължение на половин час си прави яка жега. След което изключвам принудителното включване и натискам бутона МАХ докато продължава да се чува циркулационнта помпа и продължава да си духа топло както трябва без да има каквито и да е проблеми и си се чува циркулационната помпа и си викам ок, помпата работи е да ама не точно защото като го изключа и помпата в подкалника спре. Запалвам колата да поработи 5 мин. след което я гася и изчаквам около 3мин. докато спре да се чува циркулационната помпа, след което натискам отново МАХ бутона и отново същата история духа 10-15сек и въздуха започва да става студен, пускам я принудително и отново неще да затопли.
Тази процедура я повторих за да съм сигурен и всеки път едно и също.
Започвам да си мисля че като е запалена колата дава някакъв тласък на витлото на въпросната помпа, която започва да работи и като изгася мотора тя продължава докато охлади печката и спира, след това неще да тръгне принудително или с бутона МАХ. Това ни навежда на мислълта (Мен и колегата Иванов) че е възможно оста на помпата да превърта във леглото на витлото. Следващие тест мисля да се проведе чрез сваляне на помпата, захранване и тест в леген с вода, в леген с вода защото дори и да не е изгоряла е възможно да превърта оста в перката.
Аз съм стигнал до тук засега, ако имате някакви предложения споделяйте
Първо пробвах сутрин на студена кола, закачам инпа-та и гледам печката работо съвсем нормално, е да ама не, първите около 5мин. работи баз да се задвижи вентилатора в купето, през това време се има в предвид, че е загряла антифриза до такава температура че да започне да духа леко топло. На около 5-тата минута се включва и вентилатора в купето обаче започва да духа студено и си казвам че може би не се е загрял антифриза(като през това време я гледам с инпа-та и там всичко е наред) и продължавам да чакам. Минават около 20-25мин. и продължава да духа студено и реших да пипна маркучите които излизат от подкалника, като ги пипна оооо чудо топли са, но вътре духа студено, което говори само по себе си че циркулационната помпа не е наред. Решавам да запаля и като запаля изчаквам 2-3сек. и вътре започва да духа топло за около 5сек. след което се охлажда, но това според мен е нормално защото е раздвижил затоления антифриз след което се смесил със студения и затова започва да си духа студено докато не започне да загрява двигателя. До тук всичко говори за прецакана циркулационна помпа.
Следващия тест който направих е на загрял двигател.
Като съм на изгасил двигателя натискам бутона на климатроника MAX (REST) и какво се случва.
Започва да духа топло да обаче докато е топъл радиатора на парното за около 10-15сек се усеща охлаждане което в последствие си става студен въздух. Решавам да пусна печката от навигацията принудително, като вече съм изключил бутона МАХ и от там какво да очаквам, ами естествено същата работа започва да охлажда и започва да си духа студено след което я изключвам. Запалвам двигателя и го оставям да поработи, през това време се чува че печката си работи, след което гася и отново я пускам принудително докато все още се чува онзи шум от подкалника който е типичен за циркулационната помпа и по този начин печката си работи в продължение на половин час си прави яка жега. След което изключвам принудителното включване и натискам бутона МАХ докато продължава да се чува циркулационнта помпа и продължава да си духа топло както трябва без да има каквито и да е проблеми и си се чува циркулационната помпа и си викам ок, помпата работи е да ама не точно защото като го изключа и помпата в подкалника спре. Запалвам колата да поработи 5 мин. след което я гася и изчаквам около 3мин. докато спре да се чува циркулационната помпа, след което натискам отново МАХ бутона и отново същата история духа 10-15сек и въздуха започва да става студен, пускам я принудително и отново неще да затопли.
Тази процедура я повторих за да съм сигурен и всеки път едно и също.
Започвам да си мисля че като е запалена колата дава някакъв тласък на витлото на въпросната помпа, която започва да работи и като изгася мотора тя продължава докато охлади печката и спира, след това неще да тръгне принудително или с бутона МАХ. Това ни навежда на мислълта (Мен и колегата Иванов) че е възможно оста на помпата да превърта във леглото на витлото. Следващие тест мисля да се проведе чрез сваляне на помпата, захранване и тест в леген с вода, в леген с вода защото дори и да не е изгоряла е възможно да превърта оста в перката.
Аз съм стигнал до тук засега, ако имате някакви предложения споделяйте

0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Aux water pump излиза ли ти като грешка? Според мен проблема е точно в електрическата водна помпа, като запалиш двигатела водата се развърта от помпата на двигатела и затова така. Със ИНПА-та влез на IHKA и виж какви грешки ти дава, опитай от там принудително да активираш водната помпа - по съвети от тук, пробвай да я шибнеш с нещо тежко и държавно, ама помпата не клапаните.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
така това е дната причина да не топли/работи печката както в нашия случай само фучи и я се включи, я не:
1. ел спомагателна водна помпичка- обсъдено;
2. помопа гориво ??? изгоряла ниско налягане
3. зап свещ ???
4. ниско напрежение- в случая невъзможно
5. липса на управление, ел блок- най гадно
6. евентуално би трябвало да има филтърче за горивото и да е запушено. Това мен много ме интересува има ли?
Тия неща на диагностика ще е най- добре....
1. ел спомагателна водна помпичка- обсъдено;
2. помопа гориво ??? изгоряла ниско налягане
3. зап свещ ???
4. ниско напрежение- в случая невъзможно
5. липса на управление, ел блок- най гадно
6. евентуално би трябвало да има филтърче за горивото и да е запушено. Това мен много ме интересува има ли?
Тия неща на диагностика ще е най- добре....
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
spacepl написа:Aux water pump излиза ли ти като грешка? Според мен проблема е точно в електрическата водна помпа, като запалиш двигатела водата се развърта от помпата на двигатела и затова така. Със ИНПА-та влез на IHKA и виж какви грешки ти дава, опитай от там принудително да активираш водната помпа - по съвети от тук, пробвай да я шибнеш с нещо тежко и държавно, ама помпата не клапаните.
При мен водната помпа е при печката и е отделна, не е от този модел който е под клапаните, при клапаните няма помпа, колата по вин е 04/2001. Грешката си излиза, но при мен е нормална, защото там реално няма помпа. Най интересното е че работи като е запалена колата, а когато я изгася тя нали остава включена за наколко минути докато охлади печката и след това се изключва, през този буферен период като натисна копчето МАХ например помпата продължава да си върти и не спира и си ползвам остатъчната топлина от двигателя. Ако изчакам да спре помпата вече не иска да тръгне като натисна МАХ


0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Аз също имах голяма драма с печката.
НЕ работеше и на -16. КАто грешка излизаше Aux water pump. След ресетване на печката и пускането и принудително с ДИС, започна да пуши.. но под пуши разбирайте запалена гума. Така няколко пъти. След това на таблото пак не ми излиза Аукс Хитинг, но това го преживях. Сутрин паля колата и печката не се пуска и -10 да е . Пускам климатроника в купето и печакат веднага тръгва и тя. Спирам климатроника и печката спира. Ако климатроника го пусна на студен двигател и след това го оставя да работи докато колата загрее до работна температура, печката си работи непрекъснато. А преди не беше така. ПРеди доста преди средата, печката спираше. Нямам идея какво. Мисля до края на зимата да я оставя така и на пролет да я разглобя и да я правя
НЕ работеше и на -16. КАто грешка излизаше Aux water pump. След ресетване на печката и пускането и принудително с ДИС, започна да пуши.. но под пуши разбирайте запалена гума. Така няколко пъти. След това на таблото пак не ми излиза Аукс Хитинг, но това го преживях. Сутрин паля колата и печката не се пуска и -10 да е . Пускам климатроника в купето и печакат веднага тръгва и тя. Спирам климатроника и печката спира. Ако климатроника го пусна на студен двигател и след това го оставя да работи докато колата загрее до работна температура, печката си работи непрекъснато. А преди не беше така. ПРеди доста преди средата, печката спираше. Нямам идея какво. Мисля до края на зимата да я оставя така и на пролет да я разглобя и да я правя

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
LUCIFER'S написа:така това е дната причина да не топли/работи печката както в нашия случай само фучи и я се включи, я не:
1. ел спомагателна водна помпичка- обсъдено;
2. помопа гориво ??? изгоряла ниско налягане
3. зап свещ ???
4. ниско напрежение- в случая невъзможно
5. липса на управление, ел блок- най гадно
6. евентуално би трябвало да има филтърче за горивото и да е запушено. Това мен много ме интересува има ли?
Тия неща на диагностика ще е най- добре....
наскоро бях чел в нашия форум , че кюмбето не тръгвало при резерва в резервоара /светеща лампа и оставащи 50км автономност/
- Lacho
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 15.12.2005
- Местоположение: Софийския див див югозапад
- Пол: Мъж
- Кара: 525XD LCI
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
Забравих да напиша че с ИНПА не ми излиза никаква грешка като вляза в печката, а в климатроника изписва само Aux pump.
0878 500 286
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
Chip Tuning ПРОМОЦИИ EDC15; EDC16; EDC17; Имобилайзери; FAP & DPF OFF;
POWERED BY EVC/WINOLS & Alientech Kess & K-Tag
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Как да ползвам печката, ако имам разбира се
На мен пък само фучи 2-3 мин и спира.На инпата като я гледам не показва активност в свеща т.е. не пали свеща.Излиза ми грешка в свеща.Дали е изгоряла?Печката ми е работила 2 седмици най много.Иначе помпата излиза че си работи.
И ако е свещ колко пари е нова,някой има ли представа?А и като тръгне в началото вънка мирише на сурова нафта.


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани