Проблем с фар, неще да изгасне!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- espressto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 11.12.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, E39 540i
Re: Проблем с фар, неще да изгасне!
Първо пробвай с друго лостче после отивай към LCM 

- finkonti
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 21.12.2011
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d
- Детайли за колата: ненормална :)
Re: Проблем с фар, неще да изгасне!
Благодаря колега, ще пробвам дано да е от него.... ще споделя резултата.
Re: Проблем с фар, неще да изгасне!
Днес си реших проблем с не гаснещия десен фар (или поне така се надявам)......пуснахме ток от левия които минава през реле и за сега всичко е 6, цялата работа ми излезе около 15-тина лева без да се занимавам с модули и т.н . Искам да помоля за малко помощ относно габаритите - независимо дали работи двигателя или не, когато светна габаритите премигват....извинявам се че питането не е в точната тема и благодаря предварително !!!
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Проблем с фар, неще да изгасне!
Joro@77 написа:Днес си реших проблем с не гаснещия десен фар (или поне така се надявам)......пуснахме ток от левия които минава през реле и за сега всичко е 6, цялата работа ми излезе около 15-тина лева без да се занимавам с модули и т.н . Искам да помоля за малко помощ относно габаритите - независимо дали работи двигателя или не, когато светна габаритите премигват....извинявам се че питането не е в точната тема и благодаря предварително !!!
Много умно, няма що...че и си горд от себе си

Ако беше прочел тази, а и десетките други теми, щеше да минеш с 10лв за интеграл, а не с 15 за побългаряване

За габаритите, ако си с някакви CCFL или там както се водят рингове, винаги ще си премигват. Ако си с оригиналните си крушки (което ме съмнява) е много вероятно да е от интервенциите. Предполагам става въпрос за TDS-а в профила ти.
Re: Проблем с фар, неще да изгасне!
Joro@77 написа:Днес си реших проблем с не гаснещия десен фар (или поне така се надявам)......пуснахме ток от левия които минава през реле и за сега всичко е 6, цялата работа ми излезе около 15-тина лева без да се занимавам с модули и т.н .
Веднага им пиши на тея http://www.bmwgroup.com/e/nav/index.htm ... e=overview че си открил много по нов , ефтин и надежден начин , отколкото тъпите им LCM -модули.

Re: Проблем с фар, неще да изгасне!
Благодаря за нахокването......от скоро карам тази кола и съм нов във форума, за което моля да бъда извинен!!! Знам че не съм открил нищо ново но времето не ми позволява да се занимавам и това беше най-лесния и бърз начин!! Не се гордея за побългареното!! mad_presley за този модел става дума -525 tds - 99г., крушките не са оригинални защото съм ги сменял, явно са така наречените интервенции, благодаря!! Предполагам че ако отида в сервиз на BMW и я тестват ще си покаже...
- finkonti
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 21.12.2011
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d
- Детайли за колата: ненормална :)
Re: Проблем с фар, неще да изгасне!
Колеги и аз оправих моя проблем, модула е 3ка. Ако Ви кажа как съм го оправил ще ме помислите за луД, но просто измих платката под чешмата и с четка за зъби я разтърках и сега е ОК. Беше окислила на някои от чиповете и един приятел ме посъветва да пробвам и стана, така спестих някой лев. МОЯТ СЪВЕТ Е АКО МОДУЛЪТ Е 3-КА ТАКА И ЕВЕНТУАЛНО ЩЕ ВЗИМАТЕ НОВ, ПЪРВО ПРОБВАЙТЕ МОЯ НАЧИН...
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проблем с фар, неще да изгасне!
finkonti написа:..... измих платката под чешмата и с четка за зъби я разтърках и сега е ОК. Беше окислила на някои от чиповете и един приятел ме посъветва да пробвам и стана, така спестих някой лев. МОЯТ СЪВЕТ Е АКО МОДУЛЪТ Е 3-КА ТАКА И ЕВЕНТУАЛНО ЩЕ ВЗИМАТЕ НОВ, ПЪРВО ПРОБВАЙТЕ МОЯ НАЧИН...

Това е като убииство на платка

Тази процедура се прави с памук или четка да речем бояджииска или каквато върши работа (в случая е била за зъби) и чист спирт 98% не "спирт за горене" че има разни оцветители и е доста разреден. След такова почистване ако по платката е имало мизерии разни и окиси става като нова.

ПП Да му кажеш и на твоя приятел да не си мие платките на чешмата

- M_krika
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 1.10.2008
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0d и F15 M50d
- Мечтае да кара: BMW
Re: Проблем с фар, неще да изгасне!
Някой за прекодиране на LCM3 от Стара Загора,че подменям 2ката с 3ка
Rise Of The Machines-Only The Strong Will Survive
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с фар, неще да изгасне!
gentata написа:finkonti написа:..... измих платката под чешмата и с четка за зъби я разтърках и сега е ОК. Беше окислила на някои от чиповете и един приятел ме посъветва да пробвам и стана, така спестих някой лев. МОЯТ СЪВЕТ Е АКО МОДУЛЪТ Е 3-КА ТАКА И ЕВЕНТУАЛНО ЩЕ ВЗИМАТЕ НОВ, ПЪРВО ПРОБВАЙТЕ МОЯ НАЧИН...
![]()
Това е като убииство на платкадобре че платката има защитно покритие. И както се казва не пробвайте това във вкъщи деца! Най-малкото варовика останал от чешмяната вода по платката става проводим при наличието на незначително количество влага а влагата в едно автомобилно купе е в изобилие особенно през есента и зимата.
Тази процедура се прави с памук или четка да речем бояджииска или каквато върши работа (в случая е била за зъби) и чист спирт 98% не "спирт за горене" че има разни оцветители и е доста разреден. След такова почистване ако по платката е имало мизерии разни и окиси става като нова.
![]()
ПП Да му кажеш и на твоя приятел да не си мие платките на чешмата
Мил съм доста платки така, включително и дънни платки от компютри - няма проблем. Важното е после да се изсушят както трябва и стават като от магазина.
- Iwelin Welikow
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 2.12.2012
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e39 525 tds
Re: Проблем с фар, неще да изгасне!
При мен пък е проблема постоянно светене на десен фар като пускам мига4ите нито съкат нито светкат на таблота кру6ката за дулги на таблото несвети и куп др лампи по таблото но като им пусна тест-а си работи всичко дали и при мен е от лаит модолът 

- emko_cvetanov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 22.11.2012
- Местоположение: Лом-Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 525 тдс е39
- Мечтае да кара: M-power
- Детайли за колата: скромно, но мое
Re: Проблем с фар, неще да изгасне!
Здравейте колеги от няколко месеца имам е39 525тдс, взех я с ксенон на късите и дългите(не би-ксенон, а 2 чифта), та преди около месец при подаване на дълги таблото ми премигва за няколко секунди и след това се нормализира и работи нормално, но снощи както си карам и превключвам на дълги стана нещо
таблото ми изгасва, уредите му си работят, дълги нямам, мигачи и аварийни също, а пък късите светят постоянно, докато е на контакт колата, независимо дали са пуснати или не. Моля някой да ми разясни проблема да ли е в модула, прочетох темата, но проблемите Ви са сходни, като моя няма
благодаря предварително!!! 



- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проблем с фар, неще да изгасне!
emko_cvetanov написа:Здравейте колеги от няколко месеца имам е39 525тдс, взех я с ксенон на късите и дългите(не би-ксенон, а 2 чифта), та преди около месец при подаване на дълги таблото ми премигва за няколко секунди и след това се нормализира и работи нормално, но снощи както си карам и превключвам на дълги стана нещотаблото ми изгасва, уредите му си работят, дълги нямам, мигачи и аварийни също, а пък късите светят постоянно, докато е на контакт колата, независимо дали са пуснати или не. Моля някой да ми разясни проблема да ли е в модула, прочетох темата, но проблемите Ви са сходни, като моя няма
благодаря предварително!!!
viewtopic.php?f=35&t=326086&p=3590718#p3590718
viewtopic.php?f=35&t=303083&p=3350462
Re: Проблем с фар, неще да изгасне!
здравейте колеги.
имам проблем с единия фар. свети нон стоп.
прочетох темата и благодаря на всички за полезните мнения.
може ли някой да ми даде телефон за контакт в софия с човек който може да смени тези транзистори в електронния модул.
предварително благодаря.
имам проблем с единия фар. свети нон стоп.
прочетох темата и благодаря на всички за полезните мнения.
може ли някой да ми даде телефон за контакт в софия с човек който може да смени тези транзистори в електронния модул.
предварително благодаря.
- emko_cvetanov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 22.11.2012
- Местоположение: Лом-Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 525 тдс е39
- Мечтае да кара: M-power
- Детайли за колата: скромно, но мое
Re: Проблем с фар, неще да изгасне!
gentata написа:emko_cvetanov написа:Здравейте колеги от няколко месеца имам е39 525тдс, взех я с ксенон на късите и дългите(не би-ксенон, а 2 чифта), та преди около месец при подаване на дълги таблото ми премигва за няколко секунди и след това се нормализира и работи нормално, но снощи както си карам и превключвам на дълги стана нещотаблото ми изгасва, уредите му си работят, дълги нямам, мигачи и аварийни също, а пък късите светят постоянно, докато е на контакт колата, независимо дали са пуснати или не. Моля някой да ми разясни проблема да ли е в модула, прочетох темата, но проблемите Ви са сходни, като моя няма
благодаря предварително!!!
viewtopic.php?f=35&t=326086&p=3590718#p3590718
viewtopic.php?f=35&t=303083&p=3350462
мерси за помощта Колега, аз си реших проблема и се чудех как, но сега, като прочетох темите, които си ми постнал си обясних как. Накратко обяснявам в какво се състоеше моя проблем, единия ми баласт за дългите се е демонтирал от купето и е паднал на двойнозалепващото тиксо, което си нямах и на идея защо е, та само го монтирах отново и бях откачил акумулатора за 10 мин. някъде. и сега всичко е наред(баластите трябва да са занулени ФАКТ!!!) Успех на всички и без аварийно каране

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани