Oтносно фаровете на е 39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			50 мнения
			 • Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Oтносно фаровете на е 39
Понеже съм нов с BMW E39 и не съм на ясно с функциите на мойте фарове, тоест не знам как да ги командвам от ватре нагоре и на долу.А иначе колата е с фабричен ксенон и досега сам забелязвал от вън че при контакт и пуснати фарове се местят рефлекторите ватре но дали и когато карам се регулират от самосебе си не сам осетил може би и поради факта че стъклата са ми много яко надрани
			B M W
		няма как да се регулират сами (поне аз така мисля).
като я запалиш и ги включиш трябва да се мърдат надолу и после пак да се връщат в положението в което си ги оставил. друга функция която може да имаш е като изгасиш колата даваш на дълги със светкавицата, т.с. дърпаш лостчето към теб и фаровете остават включени за 30 секунди.
			
		като я запалиш и ги включиш трябва да се мърдат надолу и после пак да се връщат в положението в което си ги оставил. друга функция която може да имаш е като изгасиш колата даваш на дълги със светкавицата, т.с. дърпаш лостчето към теб и фаровете остават включени за 30 секунди.
- ben_g
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 243
 - Регистриран на: 25.11.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525 TDS
 
TERES написа:В книжката на колата пише, че се регулират автоматично (например ако е натоварена).
Правилно пише колега - регулират се автоматично. Има два управляващи блока (машинки) - по един отпред и един отзад, които са закачени на левите носачи (гледайки колата отпред). Те регулират фаровете, според натоварването на колата - т.е. ако сложиш в багажника 2 торби цимент примерно, и предницата се 'вирне', тези машинки автоматично ще регулират фаровете за да не заслепяваш насрещните водачи.
Това е въпросния блок за управление:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DF71&mospid=47543&btnr=31_0265&hg=31&fg=05
Най-често се откача тази малката биалетка (било то от дупка, или е пълна с боклуци и е клеясала - както беше се получило при мен). Провери си и двете и дано да си решиш проблема.
Поздрави!
- pazokolarov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2287
 - Регистриран на: 26.01.2007
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 320dA 525xd
 
- i4koo
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 910
 - Регистриран на: 4.01.2007
 - Местоположение: България
 - Кара: BMW E39 520 M52
 - Мечтае да кара: M5
 
Колега на това му се казва адаптивни светлини ,няма как да имаш на твоята кола ,това е скъпа екстра която малко коли 2008 година иматicko_h написа:При мене тия датчици така да се каже са наред но сега разбрах от един фен че лупите на фаровете се движели спрямо волана при завой

Нищо лично ,Просто бизнес !
		- ICE
 - Ледения
 - 
				
			 - Мнения: 4798
 - Регистриран на: 4.10.2004
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е60 535d
 - Мечтае да кара: из Las Vegas!
 
До него е потанциометъра за регулиране на интериорното осветление на приборите.
съответно на предния мост и задния мост.
Надявам се да съм бил полезен.
успех колега!!!
Колеги я кажете да не пускам нова тема.
Понеже съм с 525d 2002 и автоматични фарове. Та проблема е, че светят много ниско на (10 метра). Не е проблем в града, но при по висока скорост и особено извън граско е голяма мъка. Като пусна халогените, те светят по високо. Колата си я взех така и все се каня да питам.
Като запаля фаровете слизат и се вдигат до определено ниво, т.е. ниско.
Проверих компютърчетата са си закачени
 , което ме нанаведе на мисълта, че нормалното им положение е ниско. 
Взех една отверка да регулирам, но колкото и да развивам болчето варовете не мърдат повече на горе. Когато го завивам ги свалям без проблем и обратно пак до предишното положение.
Как се регулира "нормалното ниво" на фаровете, когато трябва да светят без да е нужда от автоматична корекция поради натоварване?
И има ли някаква настройка на това "нормално ниво" в компютъра?
И последно вашите на какво разстояние светят приблизително.
			
		Понеже съм с 525d 2002 и автоматични фарове. Та проблема е, че светят много ниско на (10 метра). Не е проблем в града, но при по висока скорост и особено извън граско е голяма мъка. Като пусна халогените, те светят по високо. Колата си я взех така и все се каня да питам.
Като запаля фаровете слизат и се вдигат до определено ниво, т.е. ниско.
Проверих компютърчетата са си закачени
Взех една отверка да регулирам, но колкото и да развивам болчето варовете не мърдат повече на горе. Когато го завивам ги свалям без проблем и обратно пак до предишното положение.
Как се регулира "нормалното ниво" на фаровете, когато трябва да светят без да е нужда от автоматична корекция поради натоварване?
И има ли някаква настройка на това "нормално ниво" в компютъра?
И последно вашите на какво разстояние светят приблизително.
- Ivo_Borisov
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 3602
 - Регистриран на: 10.09.2008
 - Местоположение: Смолян
 - Кара: E39 530D
 
			50 мнения
			 • Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	


