Помощ, чистачките спряха и не искат да мръднат
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- karo_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 28.12.2007
- Местоположение: Враца
- Кара: e46
Помощ, чистачките спряха и не искат да мръднат
Колеги, помагайте!!! Снощи както си се прибирам в дъжда и чистачките ми "замръзнаха" на едно място. Не работи нито една степен, а иначе пръскалките си работят. Ако някой има някаква идея да споделя!!!
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- map13
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 9.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d вагон
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
Колега, днес ми се случи същото, но при мен съм почти убеден, че не е бушона, защото шофьорската чистачка си се мести все едно не е захваната никъде.
П.П. Скоро ми сменяха стъклото и много се съмнявам, че не са сложили чистачките както трябва!
П.П. Скоро ми сменяха стъклото и много се съмнявам, че не са сложили чистачките както трябва!
- karo_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 28.12.2007
- Местоположение: Враца
- Кара: e46
Колеги, със сигурност не е от бушона(здрав), има ли няква вероятност да е от релето и каде се намира то???
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
При мен това става когато карам на сензора за дъжд.
Оправя се като спра, загася двигателя и почакам малко.
При теб има ли връзка със сензора за дъжд?
Имам предвид на сензор ли караше, или на непрекъснат режим?
Оправя се като спра, загася двигателя и почакам малко.
При теб има ли връзка със сензора за дъжд?
Имам предвид на сензор ли караше, или на непрекъснат режим?
- karo_1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 28.12.2007
- Местоположение: Враца
- Кара: e46
Ми на сензор карах, обаче не мисля че има връзка, защото паля, гася не щът да мръднат. От два дена не мога да си карам колата щото непрекъснато вали, а нямам време да ида на сервиз. Ужас!!!
Като поразпитах във Враца се оказа, че имало някво реле на чистачките което се намира под жабката което горяло(на двама познати на е39-ките, станало същото), та за тва питам за релето ако е от него поръчвам си го и го сменям.
Като поразпитах във Враца се оказа, че имало някво реле на чистачките което се намира под жабката което горяло(на двама познати на е39-ките, станало същото), та за тва питам за релето ако е от него поръчвам си го и го сменям.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колеги ,аз да споделя за този сензор ,надрах си стъклото от него ,сега трябва ,да го полирам.Вече съм го изключил ,малко да пръсне и се включва ,някой пред мен си мие стъклата и хоп
по стъклото има прах и белата е готова 


Нищо лично ,Просто бизнес !
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
i4koo написа:Колеги ,аз да споделя за този сензор ,надрах си стъклото от него ,сега трябва ,да го полирам.Вече съм го изключил ,малко да пръсне и се включва ,някой пред мен си мие стъклата и хоппо стъклото има прах и белата е готова
Колега, кажи как го изключи - на мен само проблеми ми прави, още повече, че съм си свикнал с интервалите, а като е включен не мога да ги ползвам и карам само на непрекъснато или са спрени.
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
По темата... При мен проблема беше, че "рамото" за шофьорската чистачка беше излезнало от "ябълката". Та отидох в Дару Кар и си купих номер-15 от тази схема: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=45
и отидох в сервиз смениха ми го/за което ме е яд, защото можех и сам/
И сега всичко е както нормално!
Дано съм помогнал! Поздрави!
П.П. Попитах човекът на резервните части в Дару дали с това "рамо" вървят някви уплътнения или нещо от сорта и той ми каза: По принцип има нещо към него, но на всички, които си го купуват им върши работа без допълнителните части към него, така че не се притеснявай. Сменяй и карай!
и отидох в сервиз смениха ми го/за което ме е яд, защото можех и сам/
И сега всичко е както нормално!
Дано съм помогнал! Поздрави!
П.П. Попитах човекът на резервните части в Дару дали с това "рамо" вървят някви уплътнения или нещо от сорта и той ми каза: По принцип има нещо към него, но на всички, които си го купуват им върши работа без допълнителните части към него, така че не се притеснявай. Сменяй и карай!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Значи принципа на чистачката е такъв:
1. Едно повдигане на лоста за чистачките и те влизат в автоматичен режим.
2. Още един път и са на постоянно чистене, 1-ва степен.
3. Като върнете едно надолу ВЕЧЕ не сте в автоматичен режим, а в ръчен режим. Тогава вие си правите интервалите (или поне мисля че беше така).
ПП. По принцип в най-долно положение чистачките са изключени, поне при мен. Не разбирам как така се включват автоматично.
Успех!
1. Едно повдигане на лоста за чистачките и те влизат в автоматичен режим.
2. Още един път и са на постоянно чистене, 1-ва степен.
3. Като върнете едно надолу ВЕЧЕ не сте в автоматичен режим, а в ръчен режим. Тогава вие си правите интервалите (или поне мисля че беше така).
ПП. По принцип в най-долно положение чистачките са изключени, поне при мен. Не разбирам как така се включват автоматично.
Успех!
- Georgieff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Айси, не е вярно това, което си написал - проверих.
Като върнеш от 2 на 1 си пак на автоматичен режим - сензор.
Моля който знае как се изключва сензора да сподели тук, че е много неприятно това блокиране, което се получава при мен.
Като върнеш от 2 на 1 си пак на автоматичен режим - сензор.
Моля който знае как се изключва сензора да сподели тук, че е много неприятно това блокиране, което се получава при мен.
- kirilbojkov
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.04.2007
- Местоположение: Благоевград
Аз пък се моля и пари давам да си пусна този въпросен сензор защото в един прекрасен ден просто спря да променя интервалите също така и сензорът спря да работи т.е. на която и да е позиция регулатора за обороти - сензорът не работи
Няма ли някакво просто обяснение как се пуска .. да не би нещо да съм го разпрограмирал или подобна глупост ...
Няма ли някакво просто обяснение как се пуска .. да не би нещо да съм го разпрограмирал или подобна глупост ...
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Georgieff написа:Айси, не е вярно това, което си написал - проверих.
Като върнеш от 2 на 1 си пак на автоматичен режим - сензор.
Тогава моля най-покорно за извинение и Боговете грешат (понякога)!

26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани