Странен проблем с мулти волана!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			5 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Странен проблем с мулти волана!
Клаксона и всички копчета за СД-то и темпомата на волана спряха да работят изведнъж,след един час се качвам пак във автомобила и всичко работи, някой да се е сблъсквал с такова нещо!? Благодаря! 
			
		
- bmw_n00b
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Ca_Ma написа:сега като гледам колегата има в предвид следното :
Номенклатурен номер : 61326901961
Описание : КЛЕМОРЕД КОНТАКТЕН КЛЮЧ
Ед.цена (с ДДС) : 81.12 BGL
Има наличност
Номенклатурен номер : 32341094261
Описание : SCHLEIFRING
Ед.цена (с ДДС) : 255.73 BGL
Няма наличност
 точно! Бика, извинявай за постния отговор, ама ме мързеше нещо
  точно! Бика, извинявай за постния отговор, ама ме мързеше нещо   Значи първото се намира зад контактната ключалка и е това, което определя към кои уреди се пуска захранване, в зависимост от това в какво положение се намира контактния ключ. Като се прецака не подава захранване тук-там. Възможно е да нямаш и клаксон и еърбег по същата причина. Второто е контактния пръстен, който се намира на гърба на волана и има един лентов кабел в него, който при сваляне на волана се поврежда, ако го пипа някой дето не разбира (не трябва да се върти тази пластмаса, защото се къса кабела после; направен е така, че да се завърта определен брой обороти на ляво и дясно). Та, ако е свалян волана някога е вероятно да е и от въпросния контактен пръстен. Ако не е свалян вероятността да се повреди е почти 0.
 Значи първото се намира зад контактната ключалка и е това, което определя към кои уреди се пуска захранване, в зависимост от това в какво положение се намира контактния ключ. Като се прецака не подава захранване тук-там. Възможно е да нямаш и клаксон и еърбег по същата причина. Второто е контактния пръстен, който се намира на гърба на волана и има един лентов кабел в него, който при сваляне на волана се поврежда, ако го пипа някой дето не разбира (не трябва да се върти тази пластмаса, защото се къса кабела после; направен е така, че да се завърта определен брой обороти на ляво и дясно). Та, ако е свалян волана някога е вероятно да е и от въпросния контактен пръстен. Ако не е свалян вероятността да се повреди е почти 0.
Дано съм бил по-изчерпателен сега и съм помогнал!
П.П. А занапред ето тук - http://www.realoem.com/bmw/partxref.do - като вкараш номера на определена част и ще разбираш за какво става въпрос. Само трябва да маркираш Euro, а не US.
			5 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	


 
