Ремък или верига?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Ремък или верига?

Мнение от ataman » 14 Яну 2005, 21:57

здравейте. Искам да питам(просто ми епо-лесно:) ) дали 2001 2.5D мотора е с ремък или си е с верига?
Благодаря за вниманието :D

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 15.06.2004

Мнение от Mashov » 15 Яну 2005, 2:05

И аз бих желал да попитам същото за 2.5TDS и ако е с верига нуждае ли се от някаква смяна(подържка)на определени километри ако няма никакви проблеми относно шум или някакво тракане

drift master
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 5.11.2003
Местоположение: София

Мнение от stjoker » 15 Яну 2005, 9:21

tds-a е с верига, а за 525Д нямам представа
If today was perfect, there would be no need for tomorrow!
Изображение

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 15 Яну 2005, 9:24

Mashov твоя със сигурност е с верига. За Атаман не съм 101% сигурен :mhihi:
Значи поддръжката се състои в това, че след 180-200 000 км. веригата леко се отпуска, както и обтегачите. Това води изместване на експлозията и до лощо палене например. Наблюдава се и малко повече разход, но не е задължително. При мойта Е34 с М51 двигател това и беше причината за лощото палене при топъл двигател. Смяна на верига = всичко заспа! :winky:

Turbo Pilot
Аватар
Мнения: 1628
Регистриран на: 8.07.2004
Местоположение: www.srautobg.com
Пол: Мъж
Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
Мечтае да кара: Това което си карам

Мнение от Cobra » 15 Яну 2005, 15:39

Верига са.
И моита е с верига и наистина е така-но на 200к може да се мине с само с обтегачи не с верига! :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ataman » 15 Яну 2005, 15:51

еее ама гледам, че и твоето е tds. няма ли някой с d?

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 15 Яну 2005, 18:22

CheGevara написа:Mashov твоя със сигурност е с верига. За Атаман не съм 101% сигурен :mhihi:
Значи поддръжката се състои в това, че след 180-200 000 км. веригата леко се отпуска, както и обтегачите. Това води изместване на експлозията и до лощо палене например. Наблюдава се и малко повече разход, но не е задължително. При мойта Е34 с М51 двигател това и беше причината за лощото палене при топъл двигател. Смяна на верига = всичко заспа! :winky:

Абе що не каза досега, а аз се чудя при мен какъв е проблема. :dunno: Вярно като си сложих акумулатора, който си го дават по книжка и нещата се пооправиха, ама пак си пали от 3-4 обороа на стартера. Това трябва да се провери :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 10.12.2004
Местоположение: София

Мнение от bibipec » 15 Яну 2005, 21:39

Атаман според този сайт 525d е с верига, даже няколко доколкото разгледах.
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=DP01&mospid=47555&prod=20011000&hg=11&fg=25

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook