Ремък или верига?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ataman
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Ремък или верига?
здравейте. Искам да питам(просто ми епо-лесно:) ) дали 2001 2.5D мотора е с ремък или си е с верига?
Благодаря за вниманието
Благодаря за вниманието
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Mashov твоя със сигурност е с верига. За Атаман не съм 101% сигурен
Значи поддръжката се състои в това, че след 180-200 000 км. веригата леко се отпуска, както и обтегачите. Това води изместване на експлозията и до лощо палене например. Наблюдава се и малко повече разход, но не е задължително. При мойта Е34 с М51 двигател това и беше причината за лощото палене при топъл двигател. Смяна на верига = всичко заспа!
Значи поддръжката се състои в това, че след 180-200 000 км. веригата леко се отпуска, както и обтегачите. Това води изместване на експлозията и до лощо палене например. Наблюдава се и малко повече разход, но не е задължително. При мойта Е34 с М51 двигател това и беше причината за лощото палене при топъл двигател. Смяна на верига = всичко заспа!
- Cobra
- Turbo Pilot
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Верига са.
И моита е с верига и наистина е така-но на 200к може да се мине с само с обтегачи не с верига!
И моита е с верига и наистина е така-но на 200к може да се мине с само с обтегачи не с верига!
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
CheGevara написа:Mashov твоя със сигурност е с верига. За Атаман не съм 101% сигурен
Значи поддръжката се състои в това, че след 180-200 000 км. веригата леко се отпуска, както и обтегачите. Това води изместване на експлозията и до лощо палене например. Наблюдава се и малко повече разход, но не е задължително. При мойта Е34 с М51 двигател това и беше причината за лощото палене при топъл двигател. Смяна на верига = всичко заспа!
Абе що не каза досега, а аз се чудя при мен какъв е проблема. Вярно като си сложих акумулатора, който си го дават по книжка и нещата се пооправиха, ама пак си пали от 3-4 обороа на стартера. Това трябва да се провери
Атаман според този сайт 525d е с верига, даже няколко доколкото разгледах.
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=DP01&mospid=47555&prod=20011000&hg=11&fg=25
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=DP01&mospid=47555&prod=20011000&hg=11&fg=25
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани