Как да управим "разкрачването" на задните колела :
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Как да управим "разкрачването" на задните колела :
Здравейте колеги,
"разкрачването" е явление което се появява при всички, затова реших да попитам - защо се появява? и как да го поправим? благодаря на всички предварително
			
		"разкрачването" е явление което се появява при всички, затова реших да попитам - защо се появява? и как да го поправим? благодаря на всички предварително
- bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
Интегрални носачи (нр. 4) + тампони (нр. 2) се сменят - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 30&lang=en Към 300-400 лв с труда Lemförder. Оргиналдъ в Дару мое да си видиш кви пари са  
			
		- anzak
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2753
 - Регистриран на: 16.08.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: F07 535D
 - Мечтае да кара: SL500
 
вместо да сменяш на сляпо иди да ти прегледат задницата и смени всичко което ти е разбито 18 и 14 номер прегледай основно и номер 2
			
		- bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
Ама на всяко гърне похлупак си, бе лек  
  
  
 Горните носачи 14 и 18 нямат отношение към разкрачването. И с тва "прегледай" не знам кво имаш предвид. Те може да му сменят цялата кола с едно преглеждане. 
Най-просто казано 14 и/или 18 са за смяна ако има луфт при разклащане на колелото по абсцисата. 2 и 4 е препоръчително да се сменят заедно ако има луфт при разклащане по ординатата. [/u]
			
		Най-просто казано 14 и/или 18 са за смяна ако има луфт при разклащане на колелото по абсцисата. 2 и 4 е препоръчително да се сменят заедно ако има луфт при разклащане по ординатата. [/u]
- anzak
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2753
 - Регистриран на: 16.08.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: F07 535D
 - Мечтае да кара: SL500
 
абе ей абциса и ордината ай да имат все пак отношение и горните носачи към разкрачването и много си ми готин как даваш акъл на човека без да си видял колата и да те светна точно от единия горен носач се регулира геометрията на задницата и точно на него като му се разбие шарнира има доста голяма вероятност да се разкрачи колата и къде е по добре да си я прегледа преди да тръгне да сменя от колкто да ти слуша акълите и да сменя ей така защото си му казал и после пак да стои ракрачена колата
			
		- bmw_n00b
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 986
 - Регистриран на: 21.08.2007
 - Местоположение: Пловдив
 - Кара: 96-8' 523ti
 
Ся ако се сетиш и какъв е хода на колелото при реглаж ше разбереш кви глупости говориш  
 То ако можеше разкрачването да се регулира, нямаше да има коли с разчекнати колела (толкова много поне).
			
		- anzak
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2753
 - Регистриран на: 16.08.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Кара: F07 535D
 - Мечтае да кара: SL500
 
bmw_n00b написа:Ся ако се сетиш и какъв е хода на колелото при реглаж ше разбереш кви глупости говоришТо ако можеше разкрачването да се регулира, нямаше да има коли с разчекнати колела (толкова много поне).
абе специалисте я ти са замисли като са преебе шарнира на горните носачи за които ми спориш колко става хода тогава пък и колата не прави шпагат все пак .......... и как ще я регулираш в този случай
- popai
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 339
 - Регистриран на: 1.11.2004
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
 - Мечтае да кара: м5
 
ако е здрава отзад, се регулира страничния наклон на стенд, от  болтовете с ексцентрик, много се късат ако не са отвивани скоро,аз скъсах и 2та. колата видимо беше разкрачена отзад, е не много разбира се, но от там се оправи...
			
		
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани