VANOS?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
VANOS?
абе знам, че вече е писано, но не за Е39....
значи един приятел дойде с един ориг. РС на БМВ и закачи и гледам по едно време че пише че имам управляващо уствойство на VANOS
тъй като си мисля, че аз нямам такъв купон в мойта талига, бях тотално шокиран. На всичкото отгоре като кажеш на програмката да се свърже с него и то показва някакви данни ...
въпроса ми е "как мога да позная мойта дали има VANOS ?" и то на "око"
значи един приятел дойде с един ориг. РС на БМВ и закачи и гледам по едно време че пише че имам управляващо уствойство на VANOS
тъй като си мисля, че аз нямам такъв купон в мойта талига, бях тотално шокиран. На всичкото отгоре като кажеш на програмката да се свърже с него и то показва някакви данни ...
въпроса ми е "как мога да позная мойта дали има VANOS ?" и то на "око"
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
току що научих че при М50 изглежда така:
така ... като съм почнал нека да ви питам и друго.
При топъл двигател и в движение понякога се получава едно леко придърпване, все едно изведнъж спира притока на горивото .... това е някъде за около 0,5 секунда и после се оправя. При темпомат и постоянна скорост се усеща много ясно ... поразгледах из форумите и там пише, че това животно ВАНОС трябвало да се сменя на около 200 000 км и често то било причината за тези придърпвания. Иначе не ми губи масло, вода и други течности ... мощността доколкото мога да я сравня с дизела който имах преди мисля че е добре
така ... като съм почнал нека да ви питам и друго.
При топъл двигател и в движение понякога се получава едно леко придърпване, все едно изведнъж спира притока на горивото .... това е някъде за около 0,5 секунда и после се оправя. При темпомат и постоянна скорост се усеща много ясно ... поразгледах из форумите и там пише, че това животно ВАНОС трябвало да се сменя на около 200 000 км и често то било причината за тези придърпвания. Иначе не ми губи масло, вода и други течности ... мощността доколкото мога да я сравня с дизела който имах преди мисля че е добре
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ти си с по новия двигател М52 който също има вАнос И тва с придърпванията надали е от ваноса.Той трака като почне да се здухва
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Свали капака над бобините и ако имаш глухо ключе 10 провери дали всичките са стегнати!!! При брат ми беше така и един път като пътувахме към банско направо стана непоносимо особенно като трябва да изпревариш и напънеш яко газта! Получаваше му се около 2000-2500 оборота ясно и един път малко над 3000 по слабо!
И той си мислеше че е от Ваноса и след като проверихме бобините се оказа че имаше една разхлабена и след като я стегна проблема изчезна!
Дилян Пенчев
И той си мислеше че е от Ваноса и след като проверихме бобините се оказа че имаше една разхлабена и след като я стегна проблема изчезна!
Дилян Пенчев
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Стига бе брат не мой така с тези смени. И аз съм над 200К не ми се сменя още нещо. Кой знае колко е тоя Vanos
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
То повечето ваносни мотори по Е36ците както и при Е34ките са на по 200 000+ реални така че спете спокойно
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
ок! то и без това не се чува тракане откъм мотора ...
но проблема с придърпването остава ...
Между другото, бях писал, че вентилаторът ми намалява след като загрее колата ... след като изчистих грешките от управляващото устройство на климата, всичко се оправи ...
но проблема с придърпването остава ...
Между другото, бях писал, че вентилаторът ми намалява след като загрее колата ... след като изчистих грешките от управляващото устройство на климата, всичко се оправи ...
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
А бе то малко оф топик ама този твой приятел да вземе да каже как е направил тази работа с лаптопа и комуникацията с ЕКУ и тука да си направиме. Сигурно е гъзарийка - караш си и гледаш кво става под капака
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Lucky написа:А бе то малко оф топик ама този твой приятел да вземе да каже как е направил тази работа с лаптопа и комуникацията с ЕКУ и тука да си направиме. Сигурно е гъзарийка - караш си и гледаш кво става под капака
пича работи в БМВ и отговаря за упр. устройство на мотора. Щеше да дойде при мене с една 6, но дойде с новата 7 серия (цялата опакована в пластмаси и сензори) и донесе кабелче и софт за БМВ. Интересното беше, че в софт (казва се INPA ver 1.92) Е39 бяха към каталога стари модели та той ми изчисти грешките и намери нови
после направих едно кръгче със седмицата и подобрих моя рекорд за скорост - 290 км/ч седмицата беше с 5.0 мотор за USA пазара ... още се събуждам нощем и пия хапчета
кабелчето струва към 40 ЕУР и може да се купи навсякъде. Софта е проблем и сега съм в преговори с него за "закупуване"
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Lucky написа:Брой и мене за едно копие. Там квото трябва ще се отчитаме
Аааа Lucky,
моля, моля, на партийка тези екстри, АКО ОБИЧАШ... :mhihi:
Последна промяна ICE на 12 Фев 2006, 11:30, променена общо 2 пъти
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
След М50ТУ ('93 г.) всички 6-цилиндрови са с ванос, а М52 даже с двоен (на всмукателните и изпускателните клапани), на Е39 въобще няма мотор (бензинов, де) без ванос. А ваноса е слабото място на БМВ моторите и до днес, даже М моделите си страдат хронично. Някой беше цитирал преди време сума от 1200 лв. за смяна, ама това е в България...
Never mistake motion for action...
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
М52TU е с ванос на двата вала, а М52 е само с един
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани