Проблем с датчика на маслото

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

вероятност

Мнение от VALIO_P » 18 Май 2005, 21:09

Искам да предложа някакво обяснение, което на мен ми се струва вероятно/ не претендирам за сериозни технически познания /, но ще бъда благодарен ако някой сподели своята оценка.
Там където се намира маслената помпа има клапан / виждал съм го на нова помпа/. Той доколкото знам служи при много високо налягане да създава така наречения "байпас". Възможно ли е ако същия е леко повреден, или не затваря веднага и добре при внезапно сваляне на оборотите на двигателя , да предизвиква в тази ситуация невъзможност за поддържане на нормалното налягане заради не добре затворения на момента клапан. Постепенно той затваря и проблема изчезва докато ново силно повишаване на налягането не го отвори.

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 18 Май 2005, 22:19

Negative 8)
Не!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

Мнение от VALIO_P » 19 Май 2005, 12:37

Защо?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

Оправи се

Мнение от VALIO_P » 04 Юни 2005, 19:44

Здравейте! Надявам се това да е последното което пиша по този проблем. Вече около 2000 км. не се е появявал проблема. Тествах автомобила даже и на скорост 200-210 км/ч. и рязко отпусках газта - не се появява. Какво се е оправило???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 04 Юни 2005, 23:48

Никой ли не пита тая кола на какви предполагаеми км е аз знам един тдс същата година на 800хиляди тогава всичко има значение
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook