Проблем с датчика на маслото

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

Проблем с датчика на маслото

Мнение от VALIO_P » 15 Мар 2005, 20:03

Здравейте! Имам някакъв проблем на който не мога да намеря обяснение. При продължително каране със скорост над 160 км/ч. след отнемане на газта присветва лампата на маслото и се появява надписа "ENGINE OIL PRESS" . Досега за около 6 х. км. това се е случвало 2-3 пъти. При нормално каране не се е случвало. Карам с масло Кастрол 5в30.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 16 Мар 2005, 9:47

Първо виж по-безболезнените причини :arrow: ниво на маслото, евентуално смяна с по-гъстичко и дали масления филтър е истински. При продължително каране с висока скорост маслото се загрява пада вискозитета и съответно налягането. Като отнемеш газта маслената помпа също връща обороти и допълнително смъква налягането на маслото. Е ако не е това специалистите да кажат :arrow: маслена помпа :evil: (сигурно е дебело) и за друго не се сещам.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

отговор

Мнение от VALIO_P » 16 Мар 2005, 19:21

Благодаря! И аз се ориентирам , че е нещо такова , но исках да сондирам и други мнения. Масления филтър е "БОШ" , но дали е истински? Какво масло обаче да предпочета - 10в40 , или друго?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 17 Мар 2005, 9:52

Из карам в момента с Castrol GTX3 Magnatec от Дару Кар. Ама от последната смяна почна да тресе двегателя на празен ход като загрее. Карах на диагностика ДВГ-то е ок сега сменям подред всичко :arrow: въздушен филтър, разкарах и катализатора, ще сложа нови NGK и масло Motul 8100 Ester E-Tech 5W40 другата седмица. Добри неща чувам за масълцето. Сигурно 300V Competition 15W50 или Chrono 10W40 ще са по добре ама не съм чак такъв състезател пък и цената :shock: . Айде успех и да кажеш каво е станало.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

подмяна

Мнение от VALIO_P » 16 Апр 2005, 8:13

Засега смених датчика за налягането на маслото и масления филтър, но това за съжаление не реши проблема. Питах и в Дару кар,те предлагат да замерят налягането и тогава да кажат какъв може да е проблема, но лампата ми свети само при отнемане на газта след движение с висока скорост, иначе не свети. Вероятно ако го измерят при нормални условия ще е в норма. То и без това наближава да си сменям маслото. Дали ако сложа 5в-40 вместо 5в-30 ще се промени нещо.

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 16 Апр 2005, 8:20

Само с "външни" смени няма да си решиш проблема , трябва да се отвори двигателя и да се провери маслената помпа , биелните лагери и да кажем някои други неща :!: Щото ако го оставиш така със сигурност ще става по-лошо , не по-добре :!:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 7.10.2004

проблем във ваноса

Мнение от xt » 04 Май 2005, 21:29

закачи я на тестер и ако има грешка във ваноса това е проблема ти

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Re: проблем във ваноса

Мнение от bawareca » 05 Май 2005, 2:27

xt написа:закачи я на тестер и ако има грешка във ваноса това е проблема ти

Тва да не ти е некой френски звяр , та от некоя спомагателна система да изпуска налягане на маслото 8) Ваноса може да похлопва примерно , ма не и да пада налягането :!:
Изображение

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Мнение от madpetio » 05 Май 2005, 8:35

ИНАЧЕ ще види как тропат лагери :mhihi: :mhihi: :mhihi:
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 7.10.2004

ваноса

Мнение от xt » 11 Май 2005, 2:18

когато ваноса отвори дръпва масло и лампата премигва или светва за малко

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

Проблем с датчика на маслото-решение

Мнение от VALIO_P » 11 Май 2005, 17:14

Скоро не бях писал за опитите ми да се справя с проблема. И така да обобщя: Смених датчика за налягане на маслото и масление филтър/ сложих оригинален/ - това не реши проблема, даже последните 1000 км. проблема зачести и даже започна да се явява след отнемане на газта и при каране 10-15 мин със 120 - 140 км./ч. Тогава пристъпих към последната възможност с по-безболезнени средства да се справя- смяната на маслото. Вместо досегашното Кастрол 5в-30 сложих наливно БМВ 10в-40. Вече около 600-700 км. проблема не се е явявал. Тествах няколко пъти при скорост 160 км./ч. - не се появява. Все още не съм излизал на магистралата поради липса на време, но този петък ще ходя до София и ще видя как ще бъде.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 13 Май 2005, 13:48

Дано си решил проблема! :yes:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 14 Май 2005, 1:31

Тва с маслото не е решение а временно замазване........точно твоя двиг няма проблем да се кара дори с 0w... сящаш ли се......

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Re: ваноса

Мнение от bawareca » 14 Май 2005, 6:05

xt написа:когато ваноса отвори дръпва масло и лампата премигва или светва за малко

Ей човеко , пак ти казвам , тва е БМВ , правено и мислено е от немци и такива наще няма как да се случат, тоя филм в тая кола не се прожектира никога 8)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 20.06.2004
Местоположение: Sofia

Мнение от Madmax » 17 Май 2005, 23:20

Според мен трябва да се измери задължително налягането на маслото. А що се отнася до Ваноса, той може да бъде изключен лесно като се дръпне кабелът от клапана, захранващ Ваноса с масло. Намира се точно отстрани.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook