Проблем с датчика на маслото
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с датчика на маслото
Здравейте! Имам някакъв проблем на който не мога да намеря обяснение. При продължително каране със скорост над 160 км/ч. след отнемане на газта присветва лампата на маслото и се появява надписа "ENGINE OIL PRESS" . Досега за около 6 х. км. това се е случвало 2-3 пъти. При нормално каране не се е случвало. Карам с масло Кастрол 5в30.
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Първо виж по-безболезнените причини ниво на маслото, евентуално смяна с по-гъстичко и дали масления филтър е истински. При продължително каране с висока скорост маслото се загрява пада вискозитета и съответно налягането. Като отнемеш газта маслената помпа също връща обороти и допълнително смъква налягането на маслото. Е ако не е това специалистите да кажат маслена помпа (сигурно е дебело) и за друго не се сещам.
отговор
Благодаря! И аз се ориентирам , че е нещо такова , но исках да сондирам и други мнения. Масления филтър е "БОШ" , но дали е истински? Какво масло обаче да предпочета - 10в40 , или друго?
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Из карам в момента с Castrol GTX3 Magnatec от Дару Кар. Ама от последната смяна почна да тресе двегателя на празен ход като загрее. Карах на диагностика ДВГ-то е ок сега сменям подред всичко въздушен филтър, разкарах и катализатора, ще сложа нови NGK и масло Motul 8100 Ester E-Tech 5W40 другата седмица. Добри неща чувам за масълцето. Сигурно 300V Competition 15W50 или Chrono 10W40 ще са по добре ама не съм чак такъв състезател пък и цената . Айде успех и да кажеш каво е станало.
подмяна
Засега смених датчика за налягането на маслото и масления филтър, но това за съжаление не реши проблема. Питах и в Дару кар,те предлагат да замерят налягането и тогава да кажат какъв може да е проблема, но лампата ми свети само при отнемане на газта след движение с висока скорост, иначе не свети. Вероятно ако го измерят при нормални условия ще е в норма. То и без това наближава да си сменям маслото. Дали ако сложа 5в-40 вместо 5в-30 ще се промени нещо.
Re: проблем във ваноса
xt написа:закачи я на тестер и ако има грешка във ваноса това е проблема ти
Тва да не ти е некой френски звяр , та от некоя спомагателна система да изпуска налягане на маслото Ваноса може да похлопва примерно , ма не и да пада налягането
- madpetio
- Новият ПИКАСО
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
ИНАЧЕ ще види как тропат лагери
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
Проблем с датчика на маслото-решение
Скоро не бях писал за опитите ми да се справя с проблема. И така да обобщя: Смених датчика за налягане на маслото и масление филтър/ сложих оригинален/ - това не реши проблема, даже последните 1000 км. проблема зачести и даже започна да се явява след отнемане на газта и при каране 10-15 мин със 120 - 140 км./ч. Тогава пристъпих към последната възможност с по-безболезнени средства да се справя- смяната на маслото. Вместо досегашното Кастрол 5в-30 сложих наливно БМВ 10в-40. Вече около 600-700 км. проблема не се е явявал. Тествах няколко пъти при скорост 160 км./ч. - не се появява. Все още не съм излизал на магистралата поради липса на време, но този петък ще ходя до София и ще видя как ще бъде.
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Тва с маслото не е решение а временно замазване........точно твоя двиг няма проблем да се кара дори с 0w... сящаш ли се......
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Re: ваноса
xt написа:когато ваноса отвори дръпва масло и лампата премигва или светва за малко
Ей човеко , пак ти казвам , тва е БМВ , правено и мислено е от немци и такива наще няма как да се случат, тоя филм в тая кола не се прожектира никога
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани