Проблем с датчика на маслото
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
вероятност
Искам да предложа някакво обяснение, което на мен ми се струва вероятно/ не претендирам за сериозни технически познания /, но ще бъда благодарен ако някой сподели своята оценка.
Там където се намира маслената помпа има клапан / виждал съм го на нова помпа/. Той доколкото знам служи при много високо налягане да създава така наречения "байпас". Възможно ли е ако същия е леко повреден, или не затваря веднага и добре при внезапно сваляне на оборотите на двигателя , да предизвиква в тази ситуация невъзможност за поддържане на нормалното налягане заради не добре затворения на момента клапан. Постепенно той затваря и проблема изчезва докато ново силно повишаване на налягането не го отвори.
Там където се намира маслената помпа има клапан / виждал съм го на нова помпа/. Той доколкото знам служи при много високо налягане да създава така наречения "байпас". Възможно ли е ако същия е леко повреден, или не затваря веднага и добре при внезапно сваляне на оборотите на двигателя , да предизвиква в тази ситуация невъзможност за поддържане на нормалното налягане заради не добре затворения на момента клапан. Постепенно той затваря и проблема изчезва докато ново силно повишаване на налягането не го отвори.
Оправи се
Здравейте! Надявам се това да е последното което пиша по този проблем. Вече около 2000 км. не се е появявал проблема. Тествах автомобила даже и на скорост 200-210 км/ч. и рязко отпусках газта - не се появява. Какво се е оправило???
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани