Въздуховоди за предни спирачки - монтаж

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 14 Май 2005, 17:50

Никак :mhihi:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 25 Май 2005, 0:44

Ми тогава ще слагам сини светещи пръскалки, те вдигат с 5 коня. :winky: :mhihi: :mhihi:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 25 Май 2005, 2:05

давай смело.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ataman » 03 Юни 2005, 13:25

ААА сложиш ли 2Х5=10 коня..тогава непременно ще трябва да ти се охлаждат повече спирачките! :D
ще гледам скоро да ги наснимам малко...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

re

Мнение от NESH » 06 Юни 2005, 21:41

A рошави зарчета и Респромки на задното стъкло колко вдигат конете? :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 07 Юни 2005, 8:25

Има значение при рязко спиране от 180-200 да кажем до 100. Преди при такова упражнение колата започваше да тресе сега не. Освен това жантите се опушват по-малко. Сега дали щото издухва саждите не знам :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 3.04.2003

re

Мнение от NESH » 07 Юни 2005, 9:16

четох в брошура на Феродо Рейсинг /накладките / че при рязко спиране от висока скорост отпускането на педала за спирачката за полвин секунда и после натискането му пак на макс се понижава температурата на накладките със 100 до 150 градуса/ако имаш време за упражнението се спирало дори по-бързо отколкото с постоянно задържан педал и разтопена накладка/.А въздуховодите трябва да насочват струята по възможност към вентилираните отвори на спирачния диск а не към накладката! Подобряване на спирането доста се чувства и при ежегодна смяна на цялата спирачна течност,не само доливане! А при доста от нашите баварки се налага и подмяната на предните спирачни маркучи /това и аз мисля скоро да свърша/ щото язък ти за пауъра от спирачния апарат като полвината налягане отива в раздуването на маркучите! И язък ти за добрите накладки и новите вентилирани дискове.Може да се отиде още по напред, та маркучите да са метална оплетка за никакво раздуване ! Готинко ама цифра!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 09 Юни 2005, 13:55

Oхо, тук се оформя интересна тема, ще я пусна като нова, така ще можете да дискутирате в нея без да разводняваме тази. ;)

Темата за спирачните маркучи е тук:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=20343

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook