Ядове със сервото

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Ядове със сервото

Мнение от Lucky » 05 Юли 2005, 8:56

От известно време месец и малко ми се втвърди волана осезателно, по-странното беше, че при форсиране на двигателя дори и при спрял автомобил сервото изчезваше почти напълно. Първоначално мислех че приплъзва ремъка - но не е това, проверено е. След това се оказа, че може да е датчик на сервотроник но не знам дали имам такава шукария и как да проверя. Естествено последния вариант е нова хидравлична помпа :shock:, ама предпочитам, ако може да не е това :mhihi:
Някакви други идеи :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 30.08.2004
Местоположение: под сливата

Мнение от marti the pi4 » 06 Юли 2005, 10:02

батка провери си единият ти маркуч от казанчето е за ниските обороти и може да се налага смяна ... аз го направих миналата година може и от това да .... а бай да уей с какъв цолаж гуми си??????
gambling with the devil on the road

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 06 Юли 2005, 10:05

На ниските обороти е добре при високите има ядове, гуметата са
225/55/16 :mhihi:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 07 Юли 2005, 18:35

Аре записвай си час в Дару, да не ти запиша аз... :mhihi: к'во само ми мрънкаш?! Май е ясно, че този проблем няма да можем да го отстраним "на улицата, пред блока"....
Да знаеш, че щом ми пристигне кабела и отивам там на жичкаджия и те вземам с мен, да ти видят фаровете! :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 30.08.2004
Местоположение: под сливата

Мнение от marti the pi4 » 08 Юли 2005, 10:22

На е39 освен маслото на хидравликата се сменя и цялото казанче .. вътре имало филтър и той също трябва да се сменя щото праи грижи това е което знам ако съм бил полезен добре ако не некой да ми изтрие простотиите
gambling with the devil on the road

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 08 Юли 2005, 11:23

Благодарско за инфото, а дали е полезно ша видим на финала :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 20.09.2005
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: бавно
Детайли за колата: нищо особено

Мнение от gego_n » 21 Сеп 2005, 15:43

благодаря относно идеята за маркуча , изчезна ми бученето в управлението ....... а лошото бе , че закарах е39-та на калпав майстор. след като прочетох съвета за маркуча си реших проблема , благодаря за което ........ :)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook