Някои странности около колата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Някои странности около колата
Здравейте, карам едно Е39 от 97 година, има някои странност, за които искам да ви попитам, а не намерих отговори за тях във форума (освен за 1)). Значи въпросите са следните:
1) Когато дам на контакт ми свети лампата за акумулатора, когато запаля касетофона си забравя настройките. Значи нещо няма напрежение от акумулатора. Така ли е? Трябва да сменя акумулатора, нали?
2) Когато пусна духалката без включен климатик всички стъкла се запотяват и вътре става супер задушно, кондензат навсякъде, абе направо не може да се диша, все едно си в парна баня, но парата не се вижда. Това от какво се получава?
3) Когато колата е студена пали от раз, а когато е добре загряла - след 2-3 секунди. Това нормално ли е?
4) От задните колела се чува скърцане на панти, когато се разклати колата, все едно амортисьорите скърцат, ама някой вика, че били някакви гумени тампони, които се били втвърдили, друг друго вика... незнам какъв е проблема.
5) От къде мога да си намеря панели, бутони и т.н. и колко струват горе долу.
Благодаря предварително.
1) Когато дам на контакт ми свети лампата за акумулатора, когато запаля касетофона си забравя настройките. Значи нещо няма напрежение от акумулатора. Така ли е? Трябва да сменя акумулатора, нали?
2) Когато пусна духалката без включен климатик всички стъкла се запотяват и вътре става супер задушно, кондензат навсякъде, абе направо не може да се диша, все едно си в парна баня, но парата не се вижда. Това от какво се получава?
3) Когато колата е студена пали от раз, а когато е добре загряла - след 2-3 секунди. Това нормално ли е?
4) От задните колела се чува скърцане на панти, когато се разклати колата, все едно амортисьорите скърцат, ама някой вика, че били някакви гумени тампони, които се били втвърдили, друг друго вика... незнам какъв е проблема.
5) От къде мога да си намеря панели, бутони и т.н. и колко струват горе долу.
Благодаря предварително.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Re: Някои странности около колата
jbravo написа:1) Когато дам на контакт ми свети лампата за акумулатора, когато запаля касетофона си забравя настройките. Значи нещо няма напрежение от акумулатора. Така ли е? Трябва да сменя акумулатора, нали?
по принцип не може да е от слаб акумулатор, но най-лесно е да опиташ с някакъв друг акумулатор и то ще си покаже. Иначе е електроника ... ще потърся по немските форуми.
jbravo написа:2) Когато пусна духалката без включен климатик всички стъкла се запотяват и вътре става супер задушно, кондензат навсякъде, абе направо не може да се диша, все едно си в парна баня, но парата не се вижда. Това от какво се получава?
имаш някъде "пробив" в парното. Смуче отнякъде вода! Имах преди време един Фокус и там имаше същия проблем. Оказа се, че влиза дъждовна вода през филтъра за купето ... провери дали филтрите са сухи ... все пак ви одави там тия дни
jbravo написа:3) Когато колата е студена пали от раз, а когато е добре загряла - след 2-3 секунди. Това нормално ли е?
Разтегната верига - има доста постове по този въпрос. Виж и във форума на Е34!
Има и друга причина - слаб акумулатор. Не питай защо ...
jbravo написа:4) От задните колела се чува скърцане на панти, когато се разклати колата, все едно амортисьорите скърцат, ама някой вика, че били някакви гумени тампони, които се били втвърдили, друг друго вика... незнам какъв е проблема.
отзад има 4 дебели тампона, които осигуряват комфорта ... те също се сменят често ... но са и скъпи - 40 еур на парче. Честно да ти кажа не ми се вярва да е от тях... Закарай колата на КАНАЛ и слез под нея. Хвани я отдолу и я разклати ... ще намериш много бързо къде скърца.
jbravo написа:5) От къде мога да си намеря панели, бутони и т.н. и колко струват горе долу.
какви бутони и панели?
какви бутони и панели?
Искам бутони за мултифункционален волан, за стъклата, радиото и т.н. и евентуално панелите (ония псевдо-махагоновите). Сещам се да потърся в автоморги, или магазини за автоаксесоари, но все си мислех, че тук някой си е сменял бутоните, ако са били изтъркани от прекалена употреба. Иначе в багажника си намерих едно пластмасово панелче с готови бутони - къртиш и слагаш, явно като резервни, ако се счупят. Обаче там някои липсват.
- ataman
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
за 1 според мен може да е кофти връзка. намаля напрежението и за това ти свети акумулатора(мисли,че той е зле). Когато върти стартера черпи много ток, толкова много,че с тази лоша връзка тока на касетовофна изчезва и той си губи ума...така си мисля...
2 е по-ясно:) ВОДА!:)
другите и те:)
2 е по-ясно:) ВОДА!:)
другите и те:)
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Здравей и добре дошъл сред нас!
По отношение на въпрос 1 и въпрос 2:
Ако караш отскоро дизел имай предвид, че редовната смяна на всички филтри - горивен, въздушен (пък и на климата) е от жизненоважно значение за автомобили използващи този тип гориво. Знай също така, че дизелите са много чувствителни по отношение на акумулатора.
1. Виж дали твоя акумулатор е 90Аh - това е по книжка! Моят беше 60Аh и палеше като твоята. Ако не провери дали акумулат. батерия не е "умряла" вече - за това иди на бул.Сливница (м/у Раковски и Сточна гара - май там беше; посока от сточна към лъвов мост) "при Графа". Ако имаш нужда от нов - избери червения TOPLA, който е с най-добри показатели, а цената е от около 150-160 лв.
2. Провери си (по-добре смени) въздушния и горивния филтър и ако проблема не е решен, значи е така както ти написа колегата CheGevara, а именно разтегната ангрен.верига.
И имай предвид, че БМВ по принцип не палят като японски дизел(независимо дали е топъл или студен) от 1/4 оборот.
Успех и дано намериш много полезна информация тук, при нас.
По отношение на въпрос 1 и въпрос 2:
Ако караш отскоро дизел имай предвид, че редовната смяна на всички филтри - горивен, въздушен (пък и на климата) е от жизненоважно значение за автомобили използващи този тип гориво. Знай също така, че дизелите са много чувствителни по отношение на акумулатора.
1. Виж дали твоя акумулатор е 90Аh - това е по книжка! Моят беше 60Аh и палеше като твоята. Ако не провери дали акумулат. батерия не е "умряла" вече - за това иди на бул.Сливница (м/у Раковски и Сточна гара - май там беше; посока от сточна към лъвов мост) "при Графа". Ако имаш нужда от нов - избери червения TOPLA, който е с най-добри показатели, а цената е от около 150-160 лв.
2. Провери си (по-добре смени) въздушния и горивния филтър и ако проблема не е решен, значи е така както ти написа колегата CheGevara, а именно разтегната ангрен.верига.
И имай предвид, че БМВ по принцип не палят като японски дизел(независимо дали е топъл или студен) от 1/4 оборот.
Успех и дано намериш много полезна информация тук, при нас.
Последна промяна ICE на 22 Юли 2005, 23:36, променена общо 1 път
- marti the pi4
- младши ентусиаст
- Мнения: 280
- Регистриран на: 30.08.2004
- Местоположение: под сливата
велкоме пи4 по повод въпроса за изпотяването
причина 1 смени си филтрите на климатика ( те са 2 и се намират под предният капак
2 около въпросните филтри се събира шума и листа абе изобщо всякаква гняз трябва да си отвориш предният капак да отстраниш внимателно филтрите и да почистиш около тях , не забравяй да почистиш и каналчетата от където изтича водата там
причина 1 смени си филтрите на климатика ( те са 2 и се намират под предният капак
2 около въпросните филтри се събира шума и листа абе изобщо всякаква гняз трябва да си отвориш предният капак да отстраниш внимателно филтрите и да почистиш около тях , не забравяй да почистиш и каналчетата от където изтича водата там
gambling with the devil on the road
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани