Проблем с ел. стъкло...

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.07.2005

Проблем с ел. стъкло...

Мнение от madeinbg » 23 Юли 2005, 11:18

На едната врата има проблем със стъклото. Моторчето работи и сваля до някъде прозореца, но не може да го качи обратно, нито да го задържи, ако го натисна и пропада. Някакви идеи какво може да е и дали може да се поправи на място?

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 23 Юли 2005, 22:08

Сигурно е само едно: Най-добре е да го отвориш, ако си решил да се бориш сам. Така трудно може да се даде диагноза... :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 24 Юли 2005, 0:48

Моите задни стъкла правят същата работа и след като два пъти ги правя и ми омръзна съм ги изключил централно :lol: Е тва е ,и БМВ се излагат с по-новите модели, Е34-ката е с гребен и шина, а тва ***** е с някакви ***** жила, дето постоянно прескачат по колелата и се оплитат "чудесно гадно" :confused:

От модератора: Моля те внимавай с епитетите!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.07.2005

Мнение от madeinbg » 24 Юли 2005, 10:43

Мдам и аз мисля, че е жило, дано да не е скъсано само, че в неделя... :) После ще пиша какво е било ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 24 Юли 2005, 11:39

madeinbg написа:Мдам и аз мисля, че е жило, дано да не е скъсано само, че в неделя... :) После ще пиша какво е било ;)
Аз веднага щи кажа, без даже и да сваляш тапицерията :arrow: долу в края на шината има две колеленца, едно до друго, те предават движението на жилото, обаче много често жилото засяда от едното в другото колело и става ебати "паюжината" :lol: Начи пулиш се един час докато схванеш корифийната мисъл на некой инженер-баварец, сваляш жилата с все машинката, изправяш ги (колкото може естествено)и ги фъргаш обратно :winky: После ти препоръчвам да наложиш вето на тоя джам, щото неминуемо ще се оплете пак(от опит го знам) :confused: Трябват ти около 3-4 часа гърч ,за да стане тая работа(и внимавай ,щото в централната част на кората има една огромна щипка, която в повечето случаи се изхлузва чрез метода "дядо вади ряпа" -дърпаш като ненормален и като се чуе "счупване" ,начи си я извадил :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Мнение от BadAngel » 24 Юли 2005, 13:12

Тия щипки и гадни кори се свалят така все едно се чупят верно.. Мен много ме е страх като трябва да се дърпа нещо по корите..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.07.2005

Мнение от madeinbg » 24 Юли 2005, 18:18

Мерси, ше се пробвам утре, че за днес не остана време :uups:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.07.2005

Мнение от madeinbg » 30 Юли 2005, 18:50

Посмъртно не мога да ги махна тия кори :uups: , дайте някакво "ноу хау" :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 31 Юли 2005, 9:58

madeinbg написа:Посмъртно не мога да ги махна тия кори :uups: , дайте някакво "ноу хау" :help:



Стъпка по стъпка:

1-Медитация от 10 минути :lol:
2-махаш капачето на рапидката и развиваш въпросната на дръжката за отваряне на вратата :roll:
3-вадиш копчето за джама с плоска отвертка и му махаш куплунга
4-Ако е предна врата внимавай много с джобовете на кората, щото при напъване с отвертка на неправилното място ще ги отлепиш от кората(е после малко топъл силикон и си готов, ама няма смисъл от свинщини)Значи отдолу и отстрани на кората има щипки, леко напъваш кората и виждаш точно къде са.После ги разкачаш с отвертката, ама напъвай точно щипката, не кората, щото иначе ще ти се случи по-горното :roll:
5-Заветната централна щипка всъщност държи неподвижно ръкохватката за затваряне на вратата :arrow: Вече "отключената" кора се подига, така че да излезе с лайстната при стъклото, става абсолютно лесно.След тая манипулация, ако щипката не се е изхлузила напъваш кората(ударно) към теб и готово ;)

А после какво те чака с тая паяжина, дето е станала, мани мани :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.07.2005

Мнение от madeinbg » 31 Юли 2005, 10:53

Maчкаторе, страшен си :winky: Ако и сега не стане, значи проблема е в моята "кутия" 10х 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 4.10.2003

Дааа

Мнение от Дедо Мраз » 01 Авг 2005, 11:51

Технологията за откачане на голямата щипка в центъра на на кората е следната: При разглобяване, след отвиване на разните винтове и откачане на малките пласмасови щипки околовръст на кората чрез повдигане с отверка например, кората остава да се държи само на централната щипка. за да се откачи, цялата кора се повдига леко нагоре, докато щипката се откачи - това става леко, без усилие... Щипката остава закачена на вратата... При монтажа щипката трябва да се извади от вратата, като например с клещи се стиска пружината дето я държи и се дърпа... След това щипката се поставя в каналчето на държача в кората... При поставяне на кората най-напред се закача щипката като кората се натисне към вратата или се удари леко с ръка и чува щракване....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.07.2005

Мнение от madeinbg » 06 Авг 2005, 22:27

Проблема още не е отстранен, но кората :arrow: НАПЪЛНО ! ГОЛЕМИ благодарности на МАЧКАТОР и Дедо Мраз направо обясненията може да ги сложите в темата за "Tips and Tricks". Утре ще направя още снимков материал към опътването ;)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook