Проблем с ел. стъкло...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с ел. стъкло...
На едната врата има проблем със стъклото. Моторчето работи и сваля до някъде прозореца, но не може да го качи обратно, нито да го задържи, ако го натисна и пропада. Някакви идеи какво може да е и дали може да се поправи на място?
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Сигурно е само едно: Най-добре е да го отвориш, ако си решил да се бориш сам. Така трудно може да се даде диагноза...
Моите задни стъкла правят същата работа и след като два пъти ги правя и ми омръзна съм ги изключил централно Е тва е ,и БМВ се излагат с по-новите модели, Е34-ката е с гребен и шина, а тва ***** е с някакви ***** жила, дето постоянно прескачат по колелата и се оплитат "чудесно гадно"
От модератора: Моля те внимавай с епитетите!
От модератора: Моля те внимавай с епитетите!
Аз веднага щи кажа, без даже и да сваляш тапицерията долу в края на шината има две колеленца, едно до друго, те предават движението на жилото, обаче много често жилото засяда от едното в другото колело и става ебати "паюжината" Начи пулиш се един час докато схванеш корифийната мисъл на некой инженер-баварец, сваляш жилата с все машинката, изправяш ги (колкото може естествено)и ги фъргаш обратно После ти препоръчвам да наложиш вето на тоя джам, щото неминуемо ще се оплете пак(от опит го знам) Трябват ти около 3-4 часа гърч ,за да стане тая работа(и внимавай ,щото в централната част на кората има една огромна щипка, която в повечето случаи се изхлузва чрез метода "дядо вади ряпа" -дърпаш като ненормален и като се чуе "счупване" ,начи си я извадилmadeinbg написа:Мдам и аз мисля, че е жило, дано да не е скъсано само, че в неделя... После ще пиша какво е било
madeinbg написа:Посмъртно не мога да ги махна тия кори , дайте някакво "ноу хау"
Стъпка по стъпка:
1-Медитация от 10 минути
2-махаш капачето на рапидката и развиваш въпросната на дръжката за отваряне на вратата
3-вадиш копчето за джама с плоска отвертка и му махаш куплунга
4-Ако е предна врата внимавай много с джобовете на кората, щото при напъване с отвертка на неправилното място ще ги отлепиш от кората(е после малко топъл силикон и си готов, ама няма смисъл от свинщини)Значи отдолу и отстрани на кората има щипки, леко напъваш кората и виждаш точно къде са.После ги разкачаш с отвертката, ама напъвай точно щипката, не кората, щото иначе ще ти се случи по-горното
5-Заветната централна щипка всъщност държи неподвижно ръкохватката за затваряне на вратата Вече "отключената" кора се подига, така че да излезе с лайстната при стъклото, става абсолютно лесно.След тая манипулация, ако щипката не се е изхлузила напъваш кората(ударно) към теб и готово
А после какво те чака с тая паяжина, дето е станала, мани мани
Дааа
Технологията за откачане на голямата щипка в центъра на на кората е следната: При разглобяване, след отвиване на разните винтове и откачане на малките пласмасови щипки околовръст на кората чрез повдигане с отверка например, кората остава да се държи само на централната щипка. за да се откачи, цялата кора се повдига леко нагоре, докато щипката се откачи - това става леко, без усилие... Щипката остава закачена на вратата... При монтажа щипката трябва да се извади от вратата, като например с клещи се стиска пружината дето я държи и се дърпа... След това щипката се поставя в каналчето на държача в кората... При поставяне на кората най-напред се закача щипката като кората се натисне към вратата или се удари леко с ръка и чува щракване....
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани