покупка е39 М57
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
покупка е39 М57
Сериозно обмислям дали да не скоча в ъпгрейд на 5-цата ми. Засега имам предварителна ориентация към Е39 с М57 двигател. Моля дайте акъл по няколко направления:
1. По прочетените мнения, разбирам че отзивите от този модел са по-скоро положителни. Нали?
2. Чупи ли се по местните лунни пейзажи?
3. Колко струва едно нормално сервизно обслужване на 10 хил. км.?
4. Каква е разумната цена за Е39, 2001, 2.5д?
5. Какво да гледам конкретно за модела при покупка?
6. Има ли начин да се проверяват реалните километри на този модел?
Ох, много станаха въпросите.
1. По прочетените мнения, разбирам че отзивите от този модел са по-скоро положителни. Нали?
2. Чупи ли се по местните лунни пейзажи?
3. Колко струва едно нормално сервизно обслужване на 10 хил. км.?
4. Каква е разумната цена за Е39, 2001, 2.5д?
5. Какво да гледам конкретно за модела при покупка?
6. Има ли начин да се проверяват реалните километри на този модел?
Ох, много станаха въпросите.
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: покупка е39 М57
bk написа:
4. Каква е разумната цена за Е39, 2001, 2.5д?
5. Какво да гледам конкретно за модела при покупка?
6. Има ли начин да се проверяват реалните километри на този модел?
4. На Горубляне,гледах две 525d 2001 г. с М пакет,2001 година произведени,като цените са им около 36000 лв.Гледах пак там една такава,но стандартно изпълнение - 36900 лв,беше страхотна ! Горе-долу може да си направиш сметка ...
5. Турбокомпресор най-вече,само че ти не можеш да го видиш,просто така обърни се към доверен сервиз.Другите неща са си стандартни,гарнитура на глава,налягане в цилиндрите,ГНП и т.н.
6.В специализиран сервиз,на тестер ще се поразровят и ще ти кажат,за какво става въпрос ...
На първите 3 въпроса ще ти отговори Иво (ICE),той е щастлив собственик на машина от горепосочената модефикация
Георги Пенчев
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Penchev, благодаря ти за изказаното мнение, но аз съм един прост юзър ...
и мога да споделя единствено и само скромните ми впечатления.
Та, bk направо на въпросите ти:
(TipTronic или на който както му харесва).
и мога да споделя единствено и само скромните ми впечатления.
Та, bk направо на въпросите ти:
Отг: Да точно така, правилно си схванал.... колата е повече от чудесна, особено, ако е със Steptrinicbgbule написа:1. По прочетените мнения, разбирам че отзивите от този модел са по-скоро положителни. Нали?
(TipTronic или на който както му харесва).
Отг: Да ако не я поддържаш (но това важи за всички коли). Странното е, че купувайки я тя е перфектна и след 10к км в милата ни ро'дина се разтропва. Но това е кола II-ра употреба, не можеш да искаш да се държи като нова! Иска си поддръжка!bgbule написа:2. Чупи ли се по местните лунни пейзажи?
Отг: Масло (LongLife'98 A3/B3/B4) - 6.5 л.+масле+горивен+въздушен = 260 лв.bgbule написа:3. Колко струва едно нормално сервизно обслужване на 10 хил. км.?
Отг: Зависи от много фактори, но истински добра ще е около 35-36к лв. + регистрация и застраховка!!!bgbule написа:4. Каква е разумната цена за Е39, 2001, 2.5д?
Отг: Всичко, двигател, салон, ламарини, ход.част. Най-често ще ти предстои смяна на дискове+накладки.bgbule написа:5. Какво да гледам конкретно за модела при покупка?
Отг: Да, винаги, но не забравяй, че родните търговци също не спят, така че, ако искат винаги могат да те "метнат" с едни 100к км, даже няма и да разбереш....bgbule написа:6. Има ли начин да се проверяват реалните километри на този модел?
Отг: Защото е акцизна, респективно, ще "дойде" по-скъпа + 5к лв.bgbule написа:А защо не се огледаш за някоя Е39 530д 142 КВт
Последна промяна ICE на 14 Авг 2005, 12:00, променена общо 6 пъти
- Cobra
- Turbo Pilot
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
От мен съвет!
Тест в сервиз - не че правя реклама но Камор,ако имаш познат вършат добра работа,
гледайте за:
Турбото
ГНП
Дюзи
Реални километри-(за кола на тези години около 120-150к)
успех
Тест в сервиз - не че правя реклама но Камор,ако имаш познат вършат добра работа,
гледайте за:
Турбото
ГНП
Дюзи
Реални километри-(за кола на тези години около 120-150к)
успех
Благодаря за отговорите.
Въпрос. Колко излиза лечението на това разтропване. На е34 знам, но се притеснявам да не е х4 или още по-лоши коефициенти.
Така е, но по скоро 6.5к е разликата. Страшно много пари. Освен това подозирам, че след 1-2 години ГО за кола над 2.5 ще е 1000 лева както са тръгнали нещата.
Още няколко питания: Вярно ли е, че ресурса на тези двигатели е малък. Под малък разбирам под 300 хил. км.
Разбирам, че скапаното турбо е Мицубиши. Наистина ли няма начин да се види марката на турбото с:
а. Обикновен оглед?
б. В ETK по VIN?
И още. Чел съм някъде за BMW-тата след 2000 година, че може да се извадят реалните километри от различни места, включително и от ключовете, където не става "превъртане"? Вярно ли е това? Има ли къде да свършат тази работа?
Отг: Да ако не я поддържаш (но това важи за всички коли). Странното е, че купувайки я тя е перфектна и след 10к км в милата ни ро'дина се разтропва. Но това е кола II-ра употреба, не можеш да искаш да се държи като нова! Иска си поддръжка!bgbule написа:2. Чупи ли се по местните лунни пейзажи?
Въпрос. Колко излиза лечението на това разтропване. На е34 знам, но се притеснявам да не е х4 или още по-лоши коефициенти.
Отг: Защото е акцизна, респективно, ще "дойде" по-скъпа + 5к лв.bgbule написа:А защо не се огледаш за някоя Е39 530д 142 КВт
Така е, но по скоро 6.5к е разликата. Страшно много пари. Освен това подозирам, че след 1-2 години ГО за кола над 2.5 ще е 1000 лева както са тръгнали нещата.
Още няколко питания: Вярно ли е, че ресурса на тези двигатели е малък. Под малък разбирам под 300 хил. км.
Разбирам, че скапаното турбо е Мицубиши. Наистина ли няма начин да се види марката на турбото с:
а. Обикновен оглед?
б. В ETK по VIN?
И още. Чел съм някъде за BMW-тата след 2000 година, че може да се извадят реалните километри от различни места, включително и от ключовете, където не става "превъртане"? Вярно ли е това? Има ли къде да свършат тази работа?
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
bk написа:Въпрос. Колко излиза лечението на това разтропване. На е34 знам, но се притеснявам да не е х4 или още по-лоши коефициенти.
1. Носачите, които са с тампоните и Шарнирните болтове са около 200-220 лв, а имаш горен и долени (или още ги кръщават прав и крив, т.е. общо 4 броя за предницата)
bk написа:Още няколко питания: Вярно ли е, че ресурса на тези двигатели е малък. Под малък разбирам под 300 хил. км.
Не, не е вярно
bk написа:Разбирам, че скапаното турбо е Мицубиши. Наистина ли няма начин да се види марката на турбото с:
а. Обикновен оглед?
б. В ETK по VIN?
Трудна работа...
bk написа:И още. Чел съм някъде за BMW-тата след 2000 година, че може да се извадят реалните километри от различни места, включително и от ключовете, където не става "превъртане"? Вярно ли е това? Има ли къде да свършат тази работа?
Да, ключа е с памет + таблото и други разни модули, които са разхвърляни по колата. Днес си говорехме с CheGevara по този ? и той ми каза, че ключа е програмиран така че да отчита изминатите км само нагоре, т.е. само събира и никой и нищо не може да му "извади некви 1-2к км", ма кат познавам нашите БГ майсторчета колко са способни и се замислям...
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани