Волана тресе, колата също

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 235
Регистриран на: 14.11.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Мнение от ataman » 02 Сеп 2005, 15:16


Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 02 Сеп 2005, 23:41

Колеги,какво ще рече това :arrow: THRUST ARM BUSHINGS or CONTROL ARMS :?:

Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 03 Сеп 2005, 0:09

Penchev написа:Колеги,какво ще рече това :arrow: THRUST ARM BUSHINGS or CONTROL ARMS :?:

Георги Пенчев
Явно нещо доста скъпо :mhihi:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 03 Сеп 2005, 11:16

ataman написа:http://www.bimmerwerkz.com/forum/index. ... opic=24429
http://www.bimmerworld.com/html/e39-5-s ... shings.htm
The Achilles' heel of the 5/6/7 series cars since the 80s!
"Ахилесавата пета" на 5/6/7 серия от '80 година насам?!? Хм! Ще видим.

Penchev написа:Колеги,какво ще рече това :arrow: THRUST ARM BUSHINGS or CONTROL ARMS :?:

Георги Пенчев

Това са тампоните на Power Flex, за които имаше тема някъде из "Масови". За тях се чуват се само добри отзиви. Казват, че подобрява доста устойчивостта на автомобила в завои. Дори аз мисля да сложа такива, но още се чудя, защото съм с чисто нови носачи (които си идват с тампоните на тях), т.е. ще трябва да ги свалям, да демонтирам сегашните тампони и да сложа новите на Power Flex.... :dunno: Мноооого работа бе, а след това пак 100 лв. за реглаж преден мост.
Иначе, ето това е въпросното чудо:
* Позиция 1, 2, 3 са за преден мост
* Позиция 4 е за заден мост
Комплекта е около 380 лв.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 488
Регистриран на: 20.09.2005
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: бавно
Детайли за колата: нищо особено

Мнение от gego_n » 21 Сеп 2005, 16:19

Здравейте колеги , :D от спирачни дискове предни имам горчив опит. до миналата година имах е34-ка. Между 90-110 км/ч при спиране предицата не се търпеше, буквално тръгваше да мени посоката .... тресеше от дискове, ама само при спиране и няма начин да не го усетиш на волана с ръцете си, най-вече там се усеща и идва на дума , че са дискове. В последствие ги проверих и се оказа , че ляв диск отпред е безобразно крив но при подмяна проблема изчезна .. В случая аз си мисля , че е от джантите :( кофти болтове или фланци... на е39-та при купуването имаше леко трептене в предницата при минаване по дупките /дал господ по бългаските градски пътища бол/ и глухо тупане - двата тампона на стабилизиращата и лява -би..тка . смених ги и возията сега е яка .

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 27.05.2005

И после кво???

Мнение от bgbule » 02 Ное 2005, 1:26

Има ли развитие... чух нещо си напреднал...
VEGA

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 02 Ное 2005, 10:45

При мене нищо не тресеше но реших, че трябва да направя реглаж на предница и айде в Дкур :bcry: и там на стенда за оглед първо и :bcry: :bcry: кормилната рейка за смяна + некви други дреболии за 400-500 лв. Сега обаче ще отида и на друго място да я видят щото там вече ми се е случвало да сменя здрава част :twisted:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: И после кво???

Мнение от ICE » 02 Ное 2005, 17:19

bgbule написа:Има ли развитие... чух нещо си напреднал...
Чакам кит тампони за носачите + стабилизиращите щанги...
Щом ги получа, ще научите повече за напредъка...
Засега ме е страх да се хваля, за да не ме хванат уроките! :mhihi:

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 02 Ное 2005, 19:04

Lucky написа:При мене нищо не тресеше но реших, че трябва да направя реглаж на предница и айде в Дкур :bcry: и там на стенда за оглед първо и :bcry: :bcry: кормилната рейка за смяна + некви други дреболии за 400-500 лв. Сега обаче ще отида и на друго място да я видят щото там вече ми се е случвало да сменя здрава част :twisted:


Lucky, за рейката какво мислиш да правиш ако е истина ,недай си боже ?


П.С. По другия въпрос за зимните гуми :arrow: Dunlop WinterSport 3D,Pirelli Winter 210 Sottozero , Continental WinterContact TS810 и най-разумното съчетание между цена и експлоатационни качества :arrow: BF Goodrich Winter G :!: Аз бих избрал Дълопа,на сняг в момента няма друга гума с толкова агресивно поведение :twisted: :twisted: :twisted: Учудващо за почти 30% по-ниска цена Гуудрича се държи почти наравно в някой отношения с Дънлопа :shock:


Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3117
Регистриран на: 9.08.2004
Местоположение: СофиА
Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31

Мнение от Bavarishe » 03 Ное 2005, 0:05

Lucky,а рейката не се ли рециклира?Ние на А4-та сложихме нова рейка и по-добре да не те плаша с цената,а още по-лошотое,че чакаш да дойде от ДЕ,но ти пожелавам да не е нищо от това,което са ти казали ;)
ТДС - Турбо Див Селянин

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 03 Ное 2005, 8:53

Рециклира се и мойта е след рециклиране ама изкара само 2 хил км. ще ходя първо да направа рекламация да видим какво ще стана. Нова е само в краен случай.

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 01 Яну 2006, 22:47

Смених гумите с джантите (16-ки от Е38!) и сложих нормалните (оригинални железни) джанти 15-ки с нови гуми Michelin Alpin и ....
всичко си дойде на мястото! Вече няма вибрации на 120 км/ч, а и при спиране не тресе...

Значи всичко е било от джантите, които са растъргвани от 72.5 на 74.1 мм.
Изглежда отвора е по-голям от посочения и им трябват втулки, това е!

Извод: Карайте само с оригинални джанти и само за съответния модел (в случая - Е39), за да нямате проблеми с центр. отвор!

Още един проблем е разгадан! ;)
Последна промяна ICE на 28 Апр 2006, 1:14, променена общо 2 пъти

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 02 Яну 2006, 20:11

ICE написа:Значи всичко е било от джантите, които са растъргвани от 72.5 на 74.1 мм.
4ак сега виждам темата, ако я бях видял по рано направо Щях да ти дам отговора ;)
ICE написа:Изглежда отвора е по-голям от посочения и им трябват втулки, това е!
дори и да е то4ен пак ще тресе :!:
та накратко: каквото и да направиш от тук нататък, спасението е само едно :arrow: динами4ен баланс на специален стенд ;)
Просто при разстъргването е изместен центъра на джантата :!:
:arrow: минимално :roll: но крити4но...
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 02 Яну 2006, 21:33

TOM написа:... каквото и да направиш от тук нататък, спасението е само едно :arrow: динами4ен баланс на специален стенд...
Аз знам и втори вариант, а именно 15-ки железни - оригинални и 16-ки ляти дж. - пак оригинал (т.е. за Е39!!!) ;)

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook