Волана тресе, колата също
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ataman
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 235
- Регистриран на: 14.11.2004
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
http://www.bimmerwerkz.com/forum/index. ... opic=24429
http://www.bimmerworld.com/html/e39-5-s ... shings.htm
The Achilles' heel of the 5/6/7 series cars since the 80s!
http://www.bimmerworld.com/html/e39-5-s ... shings.htm
The Achilles' heel of the 5/6/7 series cars since the 80s!
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
"Ахилесавата пета" на 5/6/7 серия от '80 година насам?!? Хм! Ще видим.ataman написа:http://www.bimmerwerkz.com/forum/index. ... opic=24429
http://www.bimmerworld.com/html/e39-5-s ... shings.htm
The Achilles' heel of the 5/6/7 series cars since the 80s!
Penchev написа:Колеги,какво ще рече това THRUST ARM BUSHINGS or CONTROL ARMS
Георги Пенчев
Това са тампоните на Power Flex, за които имаше тема някъде из "Масови". За тях се чуват се само добри отзиви. Казват, че подобрява доста устойчивостта на автомобила в завои. Дори аз мисля да сложа такива, но още се чудя, защото съм с чисто нови носачи (които си идват с тампоните на тях), т.е. ще трябва да ги свалям, да демонтирам сегашните тампони и да сложа новите на Power Flex.... Мноооого работа бе, а след това пак 100 лв. за реглаж преден мост.
Иначе, ето това е въпросното чудо:
* Позиция 1, 2, 3 са за преден мост
* Позиция 4 е за заден мост
Комплекта е около 380 лв.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- gego_n
- младши ентусиаст
- Мнения: 488
- Регистриран на: 20.09.2005
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Детайли за колата: нищо особено
Здравейте колеги , от спирачни дискове предни имам горчив опит. до миналата година имах е34-ка. Между 90-110 км/ч при спиране предицата не се търпеше, буквално тръгваше да мени посоката .... тресеше от дискове, ама само при спиране и няма начин да не го усетиш на волана с ръцете си, най-вече там се усеща и идва на дума , че са дискове. В последствие ги проверих и се оказа , че ляв диск отпред е безобразно крив но при подмяна проблема изчезна .. В случая аз си мисля , че е от джантите кофти болтове или фланци... на е39-та при купуването имаше леко трептене в предницата при минаване по дупките /дал господ по бългаските градски пътища бол/ и глухо тупане - двата тампона на стабилизиращата и лява -би..тка . смених ги и возията сега е яка .
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
При мене нищо не тресеше но реших, че трябва да направя реглаж на предница и айде в Дкур и там на стенда за оглед първо и кормилната рейка за смяна + некви други дреболии за 400-500 лв. Сега обаче ще отида и на друго място да я видят щото там вече ми се е случвало да сменя здрава част
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: И после кво???
Чакам кит тампони за носачите + стабилизиращите щанги...bgbule написа:Има ли развитие... чух нещо си напреднал...
Щом ги получа, ще научите повече за напредъка...
Засега ме е страх да се хваля, за да не ме хванат уроките!
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Lucky написа:При мене нищо не тресеше но реших, че трябва да направя реглаж на предница и айде в Дкур и там на стенда за оглед първо и кормилната рейка за смяна + некви други дреболии за 400-500 лв. Сега обаче ще отида и на друго място да я видят щото там вече ми се е случвало да сменя здрава част
Lucky, за рейката какво мислиш да правиш ако е истина ,недай си боже ?
П.С. По другия въпрос за зимните гуми Dunlop WinterSport 3D,Pirelli Winter 210 Sottozero , Continental WinterContact TS810 и най-разумното съчетание между цена и експлоатационни качества BF Goodrich Winter G Аз бих избрал Дълопа,на сняг в момента няма друга гума с толкова агресивно поведение Учудващо за почти 30% по-ниска цена Гуудрича се държи почти наравно в някой отношения с Дънлопа
Георги Пенчев
- Bavarishe
- старши ентусиаст
- Мнения: 3117
- Регистриран на: 9.08.2004
- Местоположение: СофиА
- Кара: `Е34 ТДС-ъ 95
- Мечтае да кара: `Е34`E32 `E38 `E31
Lucky,а рейката не се ли рециклира?Ние на А4-та сложихме нова рейка и по-добре да не те плаша с цената,а още по-лошотое,че чакаш да дойде от ДЕ,но ти пожелавам да не е нищо от това,което са ти казали
ТДС - Турбо Див Селянин
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Рециклира се и мойта е след рециклиране ама изкара само 2 хил км. ще ходя първо да направа рекламация да видим какво ще стана. Нова е само в краен случай.
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Смених гумите с джантите (16-ки от Е38!) и сложих нормалните (оригинални железни) джанти 15-ки с нови гуми Michelin Alpin и ....
всичко си дойде на мястото! Вече няма вибрации на 120 км/ч, а и при спиране не тресе...
Значи всичко е било от джантите, които са растъргвани от 72.5 на 74.1 мм.
Изглежда отвора е по-голям от посочения и им трябват втулки, това е!
Извод: Карайте само с оригинални джанти и само за съответния модел (в случая - Е39), за да нямате проблеми с центр. отвор!
Още един проблем е разгадан!
всичко си дойде на мястото! Вече няма вибрации на 120 км/ч, а и при спиране не тресе...
Значи всичко е било от джантите, които са растъргвани от 72.5 на 74.1 мм.
Изглежда отвора е по-голям от посочения и им трябват втулки, това е!
Извод: Карайте само с оригинални джанти и само за съответния модел (в случая - Е39), за да нямате проблеми с центр. отвор!
Още един проблем е разгадан!
Последна промяна ICE на 28 Апр 2006, 1:14, променена общо 2 пъти
4ак сега виждам темата, ако я бях видял по рано направо Щях да ти дам отговораICE написа:Значи всичко е било от джантите, които са растъргвани от 72.5 на 74.1 мм.
дори и да е то4ен пак ще тресеICE написа:Изглежда отвора е по-голям от посочения и им трябват втулки, това е!
та накратко: каквото и да направиш от тук нататък, спасението е само едно динами4ен баланс на специален стенд
Просто при разстъргването е изместен центъра на джантата
минимално но крити4но...
е21 345 0-402м 12.18
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Аз знам и втори вариант, а именно 15-ки железни - оригинални и 16-ки ляти дж. - пак оригинал (т.е. за Е39!!!)TOM написа:... каквото и да направиш от тук нататък, спасението е само едно динами4ен баланс на специален стенд...
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани