BMW 525 TDS ниските обороти

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 10.12.2004
Местоположение: DUPNIZA
Пол: Мъж
Кара: M POWER
Мечтае да кара: BMW E90 HARTGE

BMW 525 TDS ниските обороти

Мнение от DTM_330CI » 13 Сеп 2005, 14:24

Здравейте,
Карам 525 тдс
обаче когато тръгвам и от в ниските обороти, някъде до 2 к оборота няма никой колата е слаба, а във високите се развървява. Кажете по какъв начин мога да направя да върви повече колата и от ниските обороти.

Благодаря предварително

drift master
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 5.11.2003
Местоположение: София

Мнение от stjoker » 13 Сеп 2005, 17:40

ми тя такава си е колата, едва ли има нещо което можеш да направиш
If today was perfect, there would be no need for tomorrow!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 13 Сеп 2005, 18:10

Чак на 2к не,ама към 1500 вече е пушка :P

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: BMW 525 TDS ниските обороти

Мнение от ICE » 13 Сеп 2005, 18:48

DTM_330CI написа:...
Хайде да започнем отначало!
Тя така ли си беше или отскоро го имаш този проблем?
Това първи дизел ли ти е и откога го имаш?
Колата обслужена ли е, консумативите сменени ли са?..... То това въздушен филтър, горивен филтър...
А нафтата? ...Кога и къде я сипа?
Последна промяна ICE на 22 Окт 2005, 18:10, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 13 Сеп 2005, 22:42

Колегата ICE правилно те попита.Ние лесно ти дадохме отговори но започни от начало с оплакванията си.Какво разбираш под "някъде до 2 к оборота няма никой колата е слаба"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Re: BMW 525 TDS ниските обороти

Мнение от BAYRON » 14 Сеп 2005, 17:20

ICE написа:
DTM_330CI написа:...
Хайде да започнем отначало!
Тя така ли си беше или отскоро го имаш този проблем? Това първи дизел ли ти е и откога го имаш?
Колата обслужена ли е, консумативите сменени ли са?..... То това въздушен филтър, горивен филтър... А нафтата? Кога и къде я сипа?

така трябва да се пита винаги съм се възхищавал на отговори а сега на въпроси ;)
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 10.12.2004
Местоположение: DUPNIZA
Пол: Мъж
Кара: M POWER
Мечтае да кара: BMW E90 HARTGE

Re: BMW 525 TDS ниските обороти

Мнение от DTM_330CI » 14 Сеп 2005, 19:35

ICE написа:
DTM_330CI написа:...
Хайде да започнем отначало!
Тя така ли си беше или отскоро го имаш този проблем? Това първи дизел ли ти е и откога го имаш?
Колата обслужена ли е, консумативите сменени ли са?..... То това въздушен филтър, горивен филтър... А нафтата? Кога и къде я сипа?

1.Така си беше
2.Така това ми е първи дизел и го имам от 1 месец
3.Да колата е обслужена ,сменено е от до..... в БМВ
4.Нафтата само на Лукойл(като мисля за най-добра)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 29.05.2003

Мнение от deliveryman » 14 Сеп 2005, 21:57

според мен няма кво да се притесняваш,това е нормално за по старите дизели до към 1900 об/мин да са спънати коне...
те и новите са същата история де...с малки изключения.
просто още не си и свикнал да я държиш винаги между 1800 и 3500 об/мин...мене също бая ме дразни това,друго си е бензиновия Inline Six дето почва да дърпа от 1000 об/мин :mhihi:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: BMW 525 TDS ниските обороти

Мнение от ICE » 14 Сеп 2005, 23:24

DTM_330CI написа:1.Така си беше.
Това е нормално, дизела има различни характеристики от тези на бензиновия мотор.
DTM_330CI написа:2.Така това ми е първи дизел и го имам от 1 месец.
Подозирам, че дори никой не ти е обяснил А-то.... и Б-то за този вид автомобили
DTM_330CI написа:3.Да колата е обслужена ,сменено е от до..... в БМВ.
Това е добре, но не пишеш какво и е обслужено.
Например: Горивен, маслен, вуздушен филтър + масло (какво) + нещо друго?!
DTM_330CI написа:4.Нафтата само на Лукойл(като мислиа за най-добра)
Лукойл е добър избор. Аз лично съм много доволен от бензиностанцията, която се намира на изхода на София в посока Пловдив (след караулката).

И нещо много важно, когато караш такава кола (дизелова), запомни, че газта се подава много плавно до към 2000 оборота (иначе колата предимно ще пропушва - защото работи по-богато и поема по-бавно), а оттам нагоре, вече идва на помощ турбината и можеш да настъпиш по-смело. Така ще караш и по-икономично и ще ти бъде по приятно.
ПРИМЕР:Потегли на първа, после веднага втора (гледай на втора да си на около 1000 - 1200 оборота) и задръж педала на газта е един определен натик (бих казал среден). Тогава би трябвало да усетиш колата, а именно, тя започва да се ускорява с едно темпо, а когато достигне зоната 2000-2500 оборота (ти разбира се поддържаш все същия натиск върху газта), започва да се ускорява с двойно по-бързо темпо. Прбвай и ще разбереш сам.
Хайде стига за днес, че ми се доспа. Утре ще продължим. Лека
Последна промяна ICE на 30 Окт 2005, 22:34, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 15 Сеп 2005, 0:13

ако е само при тръгване просто тръгвай с повечко гас и няма проблем кактоказа колегата на турбината и трабват обороти за да се развърти и теса малко повече от 2000 . Но мотора си е доста голям за да е добре и до 2000 об. Ти усещаш как те хвърля турбината и изведнъж скача колата. на мен точно това ме кефи и аз така нарочно правя. на около 1500 оборота слагам 2-ра и настъпвам почти докрай и гледам и и се кефя как излитам .
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.07.2005

Мнение от madeinbg » 15 Сеп 2005, 10:16

Аз не знам защо, но до 2к е тромавичка определено (все едно карам 1.6 :mhihi: ). В по-високите обороти е ясно, но като ме возеха на колата преди покупката ми се струваше, че опвече лепи :confused: Сега може и да съм и свикнал, но както един друг колега се оплака, това чувство дойде след като смениха филтри, милтри, масла, накладки, дискове (май горивния го пропуснаха) :shock:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 15 Сеп 2005, 11:00

madeinbg написа:Аз не знам защо, но до 2к е тромавичка определено (все едно карам 1.6 :mhihi: ).
Ми все пак това е дизел бе момчета! А и под 2000 оборота турбинката не се включва.

madeinbg написа:В по-високите обороти е ясно, но като ме возеха на колата преди покупката ми се струваше, че повече лепи :confused: Сега може и да съм и свикнал, но както един друг колега се оплака, това чувство дойде след като смениха филтри, милтри, масла, накладки, дискове (май горивния го пропуснаха) :shock:
Ето ти го и отговора, той се съдържа в думите ти: "Като ме возеха"!!!...
Значи чавека е знаел как да те повози, та да ти вземе акъла! ;)
Няма страшно и ти ще я понаучиш, ама ти трябват 5-6к км.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 356
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: Стара Загора

Мнение от The Tiger » 15 Сеп 2005, 12:14

добре де,знам,че турбината се вкл. на 2200 оборота,но аз като тръгвам на 1-ва м/у 1000-1200 съска много приятно :lol: на 2-ра от 1100 до към 1300 пак си съска и на 3-та пак към 1200-1300 пак прави така и направо ми пълни душата 8) та защо при тези обороти съска :?:
да не да имам чип,та да ми се включва турбината по-рано :roll: при мой приятел на 525тдс е39 си сложи чип,и сега това дърпане при него не е от 2200-,а от 1700-1800 оборота нагоре.от миналото лято е с чипа,минал е 15-20х км,ако не и повече и няма проблеми исвен,че пуши отзад

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 15 Сеп 2005, 12:57

The Tiger написа:....от миналото лято е с чипа,минал е 15-20х км,ако не и повече и няма проблеми исвен,че пуши отзад
A това малко ли е? Аз лично не го приемам. Все пак си мисля, че има и чипове, с които колата няма да пуши повече отпреди, но те едва ли се продават тук, в БГ....може би в Германия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 356
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: Стара Загора

Мнение от The Tiger » 15 Сеп 2005, 13:14

ами за пушенето,ако отиде на една диагностика да му оправят грешките в компютъра,мисля,че ще се пооправи :idea: :roll:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook