BMW 525 TDS ниските обороти
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- DTM_330CI
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.12.2004
- Местоположение: DUPNIZA
- Пол: Мъж
- Кара: M POWER
- Мечтае да кара: BMW E90 HARTGE
BMW 525 TDS ниските обороти
Здравейте,
Карам 525 тдс
обаче когато тръгвам и от в ниските обороти, някъде до 2 к оборота няма никой колата е слаба, а във високите се развървява. Кажете по какъв начин мога да направя да върви повече колата и от ниските обороти.
Благодаря предварително
Карам 525 тдс
обаче когато тръгвам и от в ниските обороти, някъде до 2 к оборота няма никой колата е слаба, а във високите се развървява. Кажете по какъв начин мога да направя да върви повече колата и от ниските обороти.
Благодаря предварително
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: BMW 525 TDS ниските обороти
Хайде да започнем отначало!DTM_330CI написа:...
Тя така ли си беше или отскоро го имаш този проблем?
Това първи дизел ли ти е и откога го имаш?
Колата обслужена ли е, консумативите сменени ли са?..... То това въздушен филтър, горивен филтър...
А нафтата? ...Кога и къде я сипа?
Последна промяна ICE на 22 Окт 2005, 18:10, променена общо 1 път
Re: BMW 525 TDS ниските обороти
ICE написа:Хайде да започнем отначало!DTM_330CI написа:...
Тя така ли си беше или отскоро го имаш този проблем? Това първи дизел ли ти е и откога го имаш?
Колата обслужена ли е, консумативите сменени ли са?..... То това въздушен филтър, горивен филтър... А нафтата? Кога и къде я сипа?
така трябва да се пита винаги съм се възхищавал на отговори а сега на въпроси
- DTM_330CI
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 10.12.2004
- Местоположение: DUPNIZA
- Пол: Мъж
- Кара: M POWER
- Мечтае да кара: BMW E90 HARTGE
Re: BMW 525 TDS ниските обороти
ICE написа:Хайде да започнем отначало!DTM_330CI написа:...
Тя така ли си беше или отскоро го имаш този проблем? Това първи дизел ли ти е и откога го имаш?
Колата обслужена ли е, консумативите сменени ли са?..... То това въздушен филтър, горивен филтър... А нафтата? Кога и къде я сипа?
1.Така си беше
2.Така това ми е първи дизел и го имам от 1 месец
3.Да колата е обслужена ,сменено е от до..... в БМВ
4.Нафтата само на Лукойл(като мисля за най-добра)
- deliveryman
- младши ентусиаст
- Мнения: 312
- Регистриран на: 29.05.2003
според мен няма кво да се притесняваш,това е нормално за по старите дизели до към 1900 об/мин да са спънати коне...
те и новите са същата история де...с малки изключения.
просто още не си и свикнал да я държиш винаги между 1800 и 3500 об/мин...мене също бая ме дразни това,друго си е бензиновия Inline Six дето почва да дърпа от 1000 об/мин
те и новите са същата история де...с малки изключения.
просто още не си и свикнал да я държиш винаги между 1800 и 3500 об/мин...мене също бая ме дразни това,друго си е бензиновия Inline Six дето почва да дърпа от 1000 об/мин
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: BMW 525 TDS ниските обороти
Това е нормално, дизела има различни характеристики от тези на бензиновия мотор.DTM_330CI написа:1.Така си беше.
Подозирам, че дори никой не ти е обяснил А-то.... и Б-то за този вид автомобилиDTM_330CI написа:2.Така това ми е първи дизел и го имам от 1 месец.
Това е добре, но не пишеш какво и е обслужено.DTM_330CI написа:3.Да колата е обслужена ,сменено е от до..... в БМВ.
Например: Горивен, маслен, вуздушен филтър + масло (какво) + нещо друго?!
Лукойл е добър избор. Аз лично съм много доволен от бензиностанцията, която се намира на изхода на София в посока Пловдив (след караулката).DTM_330CI написа:4.Нафтата само на Лукойл(като мислиа за най-добра)
И нещо много важно, когато караш такава кола (дизелова), запомни, че газта се подава много плавно до към 2000 оборота (иначе колата предимно ще пропушва - защото работи по-богато и поема по-бавно), а оттам нагоре, вече идва на помощ турбината и можеш да настъпиш по-смело. Така ще караш и по-икономично и ще ти бъде по приятно.
ПРИМЕР:Потегли на първа, после веднага втора (гледай на втора да си на около 1000 - 1200 оборота) и задръж педала на газта е един определен натик (бих казал среден). Тогава би трябвало да усетиш колата, а именно, тя започва да се ускорява с едно темпо, а когато достигне зоната 2000-2500 оборота (ти разбира се поддържаш все същия натиск върху газта), започва да се ускорява с двойно по-бързо темпо. Прбвай и ще разбереш сам.
Хайде стига за днес, че ми се доспа. Утре ще продължим. Лека
Последна промяна ICE на 30 Окт 2005, 22:34, променена общо 1 път
ако е само при тръгване просто тръгвай с повечко гас и няма проблем кактоказа колегата на турбината и трабват обороти за да се развърти и теса малко повече от 2000 . Но мотора си е доста голям за да е добре и до 2000 об. Ти усещаш как те хвърля турбината и изведнъж скача колата. на мен точно това ме кефи и аз така нарочно правя. на около 1500 оборота слагам 2-ра и настъпвам почти докрай и гледам и и се кефя как излитам .
Аз не знам защо, но до 2к е тромавичка определено (все едно карам 1.6 ). В по-високите обороти е ясно, но като ме возеха на колата преди покупката ми се струваше, че опвече лепи Сега може и да съм и свикнал, но както един друг колега се оплака, това чувство дойде след като смениха филтри, милтри, масла, накладки, дискове (май горивния го пропуснаха)
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Ми все пак това е дизел бе момчета! А и под 2000 оборота турбинката не се включва.madeinbg написа:Аз не знам защо, но до 2к е тромавичка определено (все едно карам 1.6 ).
Ето ти го и отговора, той се съдържа в думите ти: "Като ме возеха"!!!...madeinbg написа:В по-високите обороти е ясно, но като ме возеха на колата преди покупката ми се струваше, че повече лепи Сега може и да съм и свикнал, но както един друг колега се оплака, това чувство дойде след като смениха филтри, милтри, масла, накладки, дискове (май горивния го пропуснаха)
Значи чавека е знаел как да те повози, та да ти вземе акъла!
Няма страшно и ти ще я понаучиш, ама ти трябват 5-6к км.
добре де,знам,че турбината се вкл. на 2200 оборота,но аз като тръгвам на 1-ва м/у 1000-1200 съска много приятно на 2-ра от 1100 до към 1300 пак си съска и на 3-та пак към 1200-1300 пак прави така и направо ми пълни душата та защо при тези обороти съска
да не да имам чип,та да ми се включва турбината по-рано при мой приятел на 525тдс е39 си сложи чип,и сега това дърпане при него не е от 2200-,а от 1700-1800 оборота нагоре.от миналото лято е с чипа,минал е 15-20х км,ако не и повече и няма проблеми исвен,че пуши отзад
да не да имам чип,та да ми се включва турбината по-рано при мой приятел на 525тдс е39 си сложи чип,и сега това дърпане при него не е от 2200-,а от 1700-1800 оборота нагоре.от миналото лято е с чипа,минал е 15-20х км,ако не и повече и няма проблеми исвен,че пуши отзад
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
A това малко ли е? Аз лично не го приемам. Все пак си мисля, че има и чипове, с които колата няма да пуши повече отпреди, но те едва ли се продават тук, в БГ....може би в ГерманияThe Tiger написа:....от миналото лято е с чипа,минал е 15-20х км,ако не и повече и няма проблеми исвен,че пуши отзад
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани