Помощ, моля ... 520i или 525tds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Помощ, моля ... 520i или 525tds
Здравейте на всички,приятно ми е
Моля Ви за малко помощ,тъй като информацията която сте дали ми е
адски много и се лутам из нея,честно.
Искам да си взема 5ца 98ма година,та искам да Ви попитам за нормалните неща
1.Кое е по-добре 520i или 525тдс
2.Скъпа ли е много за поддръжка(даите моля някакъв пример с някоя част,че специално този въпрос срещам противоречиви мнения)
3.Разход горе - долу при дветв(аз изобщо не карам Бързо)
4.Нещо специфично ако се сетите
Аз преди 5 горини имах 520И 89та година и колата си беше екстра.Само че я имах 3 месеца и я продадох,това ми е допира с BMW
Благодаря Ви предварително за оказаното съдеиствие
Моля Ви за малко помощ,тъй като информацията която сте дали ми е
адски много и се лутам из нея,честно.
Искам да си взема 5ца 98ма година,та искам да Ви попитам за нормалните неща
1.Кое е по-добре 520i или 525тдс
2.Скъпа ли е много за поддръжка(даите моля някакъв пример с някоя част,че специално този въпрос срещам противоречиви мнения)
3.Разход горе - долу при дветв(аз изобщо не карам Бързо)
4.Нещо специфично ако се сетите
Аз преди 5 горини имах 520И 89та година и колата си беше екстра.Само че я имах 3 месеца и я продадох,това ми е допира с BMW
Благодаря Ви предварително за оказаното съдеиствие
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Здрвавей и добре дошъл.
Относно двигателите: зависи от твоя темперамент и за какво ти трябва колата. Ако пътуваш много ще вземеш tds-a, ako ще е предимно градска кола - бензиновата.
И двете принципно са здрави коли, но винаги е по-добре, когато си купуваш такава да и смениш масла, филтри, ремъци.... и при нужда ролките.
По отношение на разхода:
________градско__________извънградско
525tds___8.7-10.0_____8.4-8.9 (при 150-160 км/ч)
525 dА__10.0-11.0______7.2-7.8 (при 150-160 км/ч)
По принцип слабите им страни са рейките, спирачните дискове, амортисьорчето на обтягащия механизъм на ремъка + ролките (при tds-а), термостата (при едни не затваря -> при мен беше така, а при други не отваря). За друго не се сещам засега... Ако някой друг може да добави нещо - ОК.
Относно двигателите: зависи от твоя темперамент и за какво ти трябва колата. Ако пътуваш много ще вземеш tds-a, ako ще е предимно градска кола - бензиновата.
И двете принципно са здрави коли, но винаги е по-добре, когато си купуваш такава да и смениш масла, филтри, ремъци.... и при нужда ролките.
По отношение на разхода:
________градско__________извънградско
525tds___8.7-10.0_____8.4-8.9 (при 150-160 км/ч)
525 dА__10.0-11.0______7.2-7.8 (при 150-160 км/ч)
По принцип слабите им страни са рейките, спирачните дискове, амортисьорчето на обтягащия механизъм на ремъка + ролките (при tds-а), термостата (при едни не затваря -> при мен беше така, а при други не отваря). За друго не се сещам засега... Ако някой друг може да добави нещо - ОК.
разход и прим. цени
При мойта: разход / супер 95/- извънградско 6,5 при 90 км./час , 8,9 при 160 км./час , градско варира от 10,5 до 13,00 - зависи от сезона и как и къде е градското.
На по-дълъг път - ходих до Испания - на отиване карах по-бързо - ср. разход 8,1 На въщане 7,5 / по-принцип не карам много бавно/ 120 - 140
Примерни цени: термостат със смяната около 110 лв. , по предницата /без амортисьори/ако подмениш всичко с оригинални части в БМВ + регулировка и труд - около 1800- лв. това за носачи и корм. накрайници.
амортисьорите цените варират доста сигурно някой ще ти даде по-точна инф. - аз не съм сменял.
смяна на масло с труд и филтър /пак в БМВ/ при мен с масло БМВ 10В40 ок. 150 лв.
спирачни дискове предни/брембо/ + накладки АТЕ/предни с труда ок. 320 лв., датчик 20 - 25 лв - преден
за по-точна информация - може да питаш конкретно за някоя част мога да ти направя справка.
На мен специално автомобила ми харесва - доста прилична динамика за големината си, почти перфектна возия и обезшумяване.
На по-дълъг път - ходих до Испания - на отиване карах по-бързо - ср. разход 8,1 На въщане 7,5 / по-принцип не карам много бавно/ 120 - 140
Примерни цени: термостат със смяната около 110 лв. , по предницата /без амортисьори/ако подмениш всичко с оригинални части в БМВ + регулировка и труд - около 1800- лв. това за носачи и корм. накрайници.
амортисьорите цените варират доста сигурно някой ще ти даде по-точна инф. - аз не съм сменял.
смяна на масло с труд и филтър /пак в БМВ/ при мен с масло БМВ 10В40 ок. 150 лв.
спирачни дискове предни/брембо/ + накладки АТЕ/предни с труда ок. 320 лв., датчик 20 - 25 лв - преден
за по-точна информация - може да питаш конкретно за някоя част мога да ти направя справка.
На мен специално автомобила ми харесва - доста прилична динамика за големината си, почти перфектна возия и обезшумяване.
- Georgieff
- младши ентусиаст
- Мнения: 649
- Регистриран на: 29.11.2004
- Местоположение: Европа
- Кара: Е91 325i N53
Здрасти,
Значи Е39 не е евтина кола, и не е нормално да очакваш да има евтина поддръжка.
Аз досега съм сменял термостат и филтри - термостата ми направи около 80 лева с труда, маслото с филтъра около 60-70 лева.
Имай предвид, че Е39 има два поленови филтъра за климатика, аз ги намерих на около 20-30 (не си спомням точно) лева единия - добре е да ги смениш след като я купиш.
От другите консумативи още не съм сменял.
Иначе колата си заслужава - особено за по-продължителни пътувания е страхотна.
Значи Е39 не е евтина кола, и не е нормално да очакваш да има евтина поддръжка.
Аз досега съм сменял термостат и филтри - термостата ми направи около 80 лева с труда, маслото с филтъра около 60-70 лева.
Имай предвид, че Е39 има два поленови филтъра за климатика, аз ги намерих на около 20-30 (не си спомням точно) лева единия - добре е да ги смениш след като я купиш.
От другите консумативи още не съм сменял.
Иначе колата си заслужава - особено за по-продължителни пътувания е страхотна.
- gego_n
- младши ентусиаст
- Мнения: 488
- Регистриран на: 20.09.2005
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Детайли за колата: нищо особено
здрасти ,
добър избор на клас и най-вече на марка
имал си 520! значи е34 , при всички случай по-лакома за гориво
моята е е39 520! , градско -от 9,8 до 10,6 при нормално каране
вън от 7,6 до 9,6/с климатроник/ при смесено каране/натискане на моменти и по-спокойно на други /
Георгиев е прав цените по подръжката на този автомобил съответстват на класа му , но за сметка на това по-рядко се случва да ремонтираш . Що се отнася до задължителното обслужване -сервизите- не е толкова зле работата .
За дизеловия вариант за 1-1,5 литра на долу при почти еднакви цени на горивата не е от значение4 според мен , но при дизела се очаква по-прецизна и скъпична подръжка
ето и мои данни : масло $BMW oil$ и филтър 160лв. , филтри климатроник - 34лв. , приводни ремъци 6 и 7 канални ако не се лъжа 60лв , ролки по 42лн и успокоители за тях 68лв . , въздушен ф-р 24 лв
горивен ф-р 36 лв. , тампони стабилизираща 68 лв.
ами това е ...... късмет и дай боже покупка
добър избор на клас и най-вече на марка
имал си 520! значи е34 , при всички случай по-лакома за гориво
моята е е39 520! , градско -от 9,8 до 10,6 при нормално каране
вън от 7,6 до 9,6/с климатроник/ при смесено каране/натискане на моменти и по-спокойно на други /
Георгиев е прав цените по подръжката на този автомобил съответстват на класа му , но за сметка на това по-рядко се случва да ремонтираш . Що се отнася до задължителното обслужване -сервизите- не е толкова зле работата .
За дизеловия вариант за 1-1,5 литра на долу при почти еднакви цени на горивата не е от значение4 според мен , но при дизела се очаква по-прецизна и скъпична подръжка
ето и мои данни : масло $BMW oil$ и филтър 160лв. , филтри климатроник - 34лв. , приводни ремъци 6 и 7 канални ако не се лъжа 60лв , ролки по 42лн и успокоители за тях 68лв . , въздушен ф-р 24 лв
горивен ф-р 36 лв. , тампони стабилизираща 68 лв.
ами това е ...... късмет и дай боже покупка
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: разход и прим. цени
Искам само да спомена, че скоро сменях носачи...VALIO_P написа:Примерни цени: термостат със смяната около 110 лв. , по предницата /без амортисьори/ако подмениш всичко с оригинални части в БМВ + регулировка и труд - около 1800- лв. това за носачи и корм. накрайници..
и цените са коренно различни от тези които пише колегата! На мен в София - ДаруКар ми обявиха цена
за един носач (без тампона) от 400 лв (без ДДС, което е още 80лв), това е и без труда!!!
За справка: сайта на ДаруКар за спрвака на части on-line ТУК
Носач крив (без тампона) #31 12 1 141 717: 345лв.
Тампон #31 12 9 068 753: 183лв
Носач прав #3112 1 094 233: 458лв.
Кор.щанга #32 11 1 094 674: 185лв
Всичко = 1171лв х 2 (за двете страни лява и дясна) = 2342лв.
Това е без труда!!
Тези цени обикновено са с 15-20% по-високи в момента, но и така сметката е друга!!
Както и да е...
Другите неща няма да ги коментирам!
Последна промяна ICE на 21 Сеп 2005, 17:59, променена общо 3 пъти
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
VALIO_P ме хвърли в музиката с разход на ивънградски цикъл от 6,5 l / 100 km
shtaer, в общия случай,каквото и да купиш няма да сгрешиш
Много добър автомобил
Успех и да се похвалиш скоро
Георги Пенчев
shtaer, в общия случай,каквото и да купиш няма да сгрешиш
Много добър автомобил
Успех и да се похвалиш скоро
Георги Пенчев
- RAFF
- младши ентусиаст
- Мнения: 549
- Регистриран на: 19.07.2002
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
Re: разход и прим. цени
VALIO_P написа:При мойта: разход / супер 95/- извънградско 6,5 при 90 км./час , 8,9 при 160 км./час , градско варира от 10,5 до 13,00 - зависи от сезона и как и къде е градското.
На по-дълъг път - ходих до Испания - на отиване карах по-бързо - ср. разход 8,1 На въщане 7,5 / по-принцип не карам много бавно/ 120 - 140
Примерни цени: термостат със смяната около 110 лв.
смяна на масло с труд и филтър /пак в БМВ/ при мен с масло БМВ 10В40 ок. 150 лв.
ти уби всичко детско в мен ве човек. моят двигател е същия като твоя, но купето ми е по-леко и немога да падна на такъв разход. евала ти правим.
термостата го смених вчера с оригинален цената му е 44 лв. без отстъпката за труд незнам колко взимат, аз си го смених сам.
карам със същото масло и ми излиза 75 лв. с филтъра.незнам какви са тези цени при вас, но ние на село май сме облагодетелствани.
Аз ходих до морето и се върнах с един резервоар нафта/ с 66 литра/ минах 960км.Като отчитам пълно-пълно ,разходомера ми даде среден 6,8л/100, а то излиза 6,875л/100км. тогава установих че може да му се вярва.Карал съм 120-140км/ч и двата пъти през нощта.А градско ми дава от 8 до 9,6л/100км. зависи от настроението ми .Като части все още не знам кое колко е но за маркуч на турбото ми искат от 100лв. до 130лв. И ще трябва да го взимам скоро.Маслото с всички филтри и труд 2 пъти го сменям за по 196лв. в Дунев Моторспорт.Казаха ми че скоростното или диференциалното /не помня/ било по-специално някакво.А бе не е много скъпо за поддръжка но все пак е Е39
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
6% от стойността на автомобила, която от своя страна зависи от годината на производство 96 -> 03 и нивото на оборудване, т.е. от 13000лв до 50000лв.
ПП. Моля те задавай въпроси на които не можеш да намериш отговора другаде. Това все пак е технически форум.
ПП. Моля те задавай въпроси на които не можеш да намериш отговора другаде. Това все пак е технически форум.
Re: отговор на RAFF
RAFF - написа
Ами аз не знам какъв е твоя оригинален термостат но веднага ти правя справка/ въпреки , че аз го сменях моя преди 1год. и цената беше ок.84лв./ - Номенклатурен номер : 11537511083
Описание : ТЕРМОСТАТ 92 *C
Ед.цена (с ДДС) : 75.34 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цен
а по въпроса за маслото-
маслото го сменях преди 2 седмици - цена на 1л./бутилирано/ към 17 и нещо лева / предполагам знаеш колко л. събира/, прибави филтър- Номенклатурен номер : 11427512300
Описание : ФИЛТЪР МАСЛЕН
Ед.цена (с ДДС) : 29.93 BGL и си събери какво ще се получи
и ако въпреки това във вашто село цените са тези които казваш значи наистина сте облагодетелствани
"термостата го смених вчера с оригинален цената му е 44 лв. без отстъпката за труд незнам колко взимат, аз си го смених сам.
карам със същото масло и ми излиза 75 лв. с филтъра.незнам какви са тези цени при вас, но ние на село май сме облагодетелствани. "
Ами аз не знам какъв е твоя оригинален термостат но веднага ти правя справка/ въпреки , че аз го сменях моя преди 1год. и цената беше ок.84лв./ - Номенклатурен номер : 11537511083
Описание : ТЕРМОСТАТ 92 *C
Ед.цена (с ДДС) : 75.34 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цен
а по въпроса за маслото-
маслото го сменях преди 2 седмици - цена на 1л./бутилирано/ към 17 и нещо лева / предполагам знаеш колко л. събира/, прибави филтър- Номенклатурен номер : 11427512300
Описание : ФИЛТЪР МАСЛЕН
Ед.цена (с ДДС) : 29.93 BGL и си събери какво ще се получи
и ако въпреки това във вашто село цените са тези които казваш значи наистина сте облагодетелствани
- RAFF
- младши ентусиаст
- Мнения: 549
- Регистриран на: 19.07.2002
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
магазина от който си купувам частите се казва "ПИТМАКС АУТО" вносител е на части за бмв и не мисля че , има разлика в частите който предлагат те и самите вносители на бмв. другия вариант е те да са най-добрите ментаци които съм виждал.
стига толкова ,че прозвуча като реклама на магазина ,а нямам далавера от тази работа.
стига толкова ,че прозвуча като реклама на магазина ,а нямам далавера от тази работа.
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани