BMW520 E39 серво на волана - помощ!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
BMW520 E39 серво на волана - помощ!
Като запаля двигателя при по-хладно време се чува звук подобен на виене от хидропомпата. Управлението е нормално. Волана е лек.
След известно време шума изчезва. Промяна в управлението няма.
Благодаря предварително за всички отговори на въпроса.
След известно време шума изчезва. Промяна в управлението няма.
Благодаря предварително за всички отговори на въпроса.
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Доуточнения:
Единствено и само, когато запалиш колата ли се чува?
Само при студен старт или и при топъл?
В движение има ли го този шум или не?
Кога изчезва шума, когато потеглиш или когато позагрее ДВГ-то?
Проверки:
Провери ли маркуча (долния) от казанчето? Той често създава грижи!
Гледал ли си нивото на хидравличната течност?
А скоро сменял ли си я?
Сменял/Проверявал ли си филтърчето на казанчето?
На един приятел Пасата имаше подобни симптоми, но при него волана се втвърдяваше без причина при различни ситуации, когато карах в Германия със 170 км/ч в един завой беше най-ярък пример и .... се оказа помпата....
Та последно може и сервото да е пътник - дано не е това.
Чете ли темата: >> Ядове със сервото <<
В нея има доста полезно инфо!
Единствено и само, когато запалиш колата ли се чува?
Само при студен старт или и при топъл?
В движение има ли го този шум или не?
Кога изчезва шума, когато потеглиш или когато позагрее ДВГ-то?
Проверки:
Провери ли маркуча (долния) от казанчето? Той често създава грижи!
Гледал ли си нивото на хидравличната течност?
А скоро сменял ли си я?
Сменял/Проверявал ли си филтърчето на казанчето?
На един приятел Пасата имаше подобни симптоми, но при него волана се втвърдяваше без причина при различни ситуации, когато карах в Германия със 170 км/ч в един завой беше най-ярък пример и .... се оказа помпата....
Та последно може и сервото да е пътник - дано не е това.
Чете ли темата: >> Ядове със сервото <<
В нея има доста полезно инфо!
Последна промяна ICE на 25 Сеп 2005, 17:45, променена общо 1 път
- Lucky
- Старши ентусиаст
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Аз имах доста ядове с хидравликата и още не са решени изцяло, но при тебе само за виенето трябва да провериш ролките на ремъка задвижващ хидравличната помпа, ако това не помогне смяна на казанчето заради филтъра и на цялата хидравлична течност. Това са леките варианти, тежкия е нова/ремонт на хидравлична помпа
Сега се сещам че може да имаш шум и от ролката на ремъка за климатика. Понеже са доста близо. За съжаление на мога да кажа как да тестваш без да се извадят ролките.
Сега се сещам че може да имаш шум и от ролката на ремъка за климатика. Понеже са доста близо. За съжаление на мога да кажа как да тестваш без да се извадят ролките.
- marti the pi4
- младши ентусиаст
- Мнения: 280
- Регистриран на: 30.08.2004
- Местоположение: под сливата
явно си е време защото и на второто ми БМВ се появи същият проблем
и са както съм написал по-горе ново казанче и маркуч за ниските обороти + нова хидравлична течност след промовка на системата..
и са както съм написал по-горе ново казанче и маркуч за ниските обороти + нова хидравлична течност след промовка на системата..
gambling with the devil on the road
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Филтърчето е в казанчето!Financier написа:Филтърчето не съм го сменял. Бихте ли ми казали къде се намира и може ли да бъде сменено лесно?
За съжаление то се продава в комплект със самото казанчето.
Цената му (казанче+филтър) е около 60 лв.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани