Проблем със датчика на коляновиа вал

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Slivnica
Пол: Мъж
Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
Мечтае да кара: ново БМВ
Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D

Проблем със датчика на коляновиа вал

Мнение от e39 FEN » 12 Ное 2005, 21:23

здравеите. имам 520и до скоро вървеше добре но при палене имаше едно дразнещо превъртане преди да запали отидох на диагностика и се оказа ъе е от датчика на коляновия вал.
смениха датчика с нов и паленето се оправи но когато я подкарах колата беше като умряла не може да вдигне повече от 3000 оборота
ако имате някакви идеи по въпроса помогнете???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Re: ]проблем със датчика на коляновиа вал[/

Мнение от МАЧКАТОР » 12 Ное 2005, 21:37

e39 FEN написа:здравеите. имам 520и до скоро вървеше добре но при палене имаше едно дразнещо превъртане преди да запали отидох на диагностика и се оказа ъе е от датчика на коляновия вал.
смениха датчика с нов и паленето се оправи но когато я подкарах колата беше като умряла не може да вдигне повече от 3000 оборота
ако имате някакви идеи по въпроса помогнете???
:roll: Ми този датчик по принцип управлява предварение и закъснение, ако нещо са го сложили не както трябва това е съвсем възможно :roll: Сега , ако е в някакъв сервизен режим няма как да е, даже 3000оборота са му много :mhihi: Сигурно сега електрониката се чуди на какви градуси (предварение-закъснение)въобще работи мотора и връща аванса като полудяла.....



Как са го сменили, в смисъл какво друго са човъркали :?: :confused:

Няма да се плашиш, нещо съвсем дребно и тъпо е ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Slivnica
Пол: Мъж
Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
Мечтае да кара: ново БМВ
Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D

Мнение от e39 FEN » 12 Ное 2005, 22:24

смениха го сравнително лесно без да разкачат почти нищо
компютара го разпозна като здрав но бордовия компютар не си променя настроиките

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 12 Ное 2005, 22:59

e39 FEN написа:смениха го сравнително лесно без да разкачат почти нищо
компютара го разпозна като здрав но бордовия компютар не си променя настроиките
Нещо не разбрах това с бордовия компютър, той не прави абсолютно нищо, свързано с работата на двигателя, само дава информация на шофьора за разни тъпотии ,нищо друго :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 11.07.2005
Местоположение: Slivnica
Пол: Мъж
Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
Мечтае да кара: ново БМВ
Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D

Мнение от e39 FEN » 12 Ное 2005, 23:23

тези от сервиза ми казаха че може да е от запушен катализатор,вазможно ли е това? на мен не ми се вярва
не може изведнъж да се запуши?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 12 Ное 2005, 23:26

e39 FEN написа:тези от сервиза ми казаха че може да е от запушен катализатор,вазможно ли е това? на мен не ми се вярва
не може изведнъж да се запуши?
Абе оплескали са се нещо с тоя датчик, от катализатора не може да стане така изведнъж :idea:

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 13 Ное 2005, 9:44

доколкото знам датчиците са 2!
Този на коляновия вал го смених миналата година, тъй като просто изгасваше колата. Както си караш прекъсва, а пък на място просто изгасва. Оказа се, че датчика просто от време на време спира, да дава информация и компютъра гаси мотора.
След като смениха датчика всичко се оправи.

Според мен или не са го сложили както трябва или и новия е заминал. Както вече казах, мисля даже че има още един датчик който може да дава този ефект, но не си спомням точно къде се намира ... :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 22.07.2005
Местоположение: тук-там

Мнение от МАЧКАТОР » 13 Ное 2005, 11:35

CheGevara написа:

Според мен или не са го сложили както трябва или и новия е заминал. Както вече казах, мисля даже че има още един датчик който може да дава този ефект, но не си спомням точно къде се намира ... :roll:
Другият датчик се намира горе на главата, отпред при колелата на валовете(при ваноса) :mhihi: възможно би било и той да е пръцнал, ама съвсем ме съмнява ;)

Моето мнение е -една лекинка диагностика в Дару ,или Камор, макар че и двете са мръсни думи :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: Sofia

Мнение от Financier » 18 Ное 2005, 22:12

Аз мисля, че или не е поставен добре датчика или не е бил изправен!

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 19 Ное 2005, 1:25

Един приятел с Е34 туринг М50 Ванус имаше проблем с гореспоменатия датчик на главата и от него комбито нямаше никакво ускорение до 4 К об/мин след което тръгваше разко,като с "шут" ... Нещата са близки при 2-та двигателя :idea: Нека и това да се знае :!:


Георги Пенчев
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.11.2005
Местоположение: варна

е39-колянов вал

Мнение от em730iA » 26 Ное 2005, 23:41

аз имах този проблем,на 730i прекъсваше ми на 4000об,по същия начин ми казаха датчик на кол. вал,смениха го,и почна да прекъсва на 2000 об,закачиха я пак на компютъра,направиха и диагностика и видяха че е от някаква шаиба,трябвало да се направи шлаиф.вдигнаха я,разглобиха шаибта някъде отдолу,дадоха я в някаква фирма 'кортек',и стана.
EMIL MG

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook