Проблем със датчика на коляновиа вал
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- e39 FEN
- младши ентусиаст
- Мнения: 359
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Slivnica
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
- Мечтае да кара: ново БМВ
- Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D
Проблем със датчика на коляновиа вал
здравеите. имам 520и до скоро вървеше добре но при палене имаше едно дразнещо превъртане преди да запали отидох на диагностика и се оказа ъе е от датчика на коляновия вал.
смениха датчика с нов и паленето се оправи но когато я подкарах колата беше като умряла не може да вдигне повече от 3000 оборота
ако имате някакви идеи по въпроса помогнете???
смениха датчика с нов и паленето се оправи но когато я подкарах колата беше като умряла не може да вдигне повече от 3000 оборота
ако имате някакви идеи по въпроса помогнете???
Re: ]проблем със датчика на коляновиа вал[/
Ми този датчик по принцип управлява предварение и закъснение, ако нещо са го сложили не както трябва това е съвсем възможно Сега , ако е в някакъв сервизен режим няма как да е, даже 3000оборота са му много Сигурно сега електрониката се чуди на какви градуси (предварение-закъснение)въобще работи мотора и връща аванса като полудяла.....e39 FEN написа:здравеите. имам 520и до скоро вървеше добре но при палене имаше едно дразнещо превъртане преди да запали отидох на диагностика и се оказа ъе е от датчика на коляновия вал.
смениха датчика с нов и паленето се оправи но когато я подкарах колата беше като умряла не може да вдигне повече от 3000 оборота
ако имате някакви идеи по въпроса помогнете???
Как са го сменили, в смисъл какво друго са човъркали
Няма да се плашиш, нещо съвсем дребно и тъпо е
- e39 FEN
- младши ентусиаст
- Мнения: 359
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Slivnica
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
- Мечтае да кара: ново БМВ
- Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D
смениха го сравнително лесно без да разкачат почти нищо
компютара го разпозна като здрав но бордовия компютар не си променя настроиките
компютара го разпозна като здрав но бордовия компютар не си променя настроиките
Нещо не разбрах това с бордовия компютър, той не прави абсолютно нищо, свързано с работата на двигателя, само дава информация на шофьора за разни тъпотии ,нищо другоe39 FEN написа:смениха го сравнително лесно без да разкачат почти нищо
компютара го разпозна като здрав но бордовия компютар не си променя настроиките
- e39 FEN
- младши ентусиаст
- Мнения: 359
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Slivnica
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
- Мечтае да кара: ново БМВ
- Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D
тези от сервиза ми казаха че може да е от запушен катализатор,вазможно ли е това? на мен не ми се вярва
не може изведнъж да се запуши?
не може изведнъж да се запуши?
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
доколкото знам датчиците са 2!
Този на коляновия вал го смених миналата година, тъй като просто изгасваше колата. Както си караш прекъсва, а пък на място просто изгасва. Оказа се, че датчика просто от време на време спира, да дава информация и компютъра гаси мотора.
След като смениха датчика всичко се оправи.
Според мен или не са го сложили както трябва или и новия е заминал. Както вече казах, мисля даже че има още един датчик който може да дава този ефект, но не си спомням точно къде се намира ...
Този на коляновия вал го смених миналата година, тъй като просто изгасваше колата. Както си караш прекъсва, а пък на място просто изгасва. Оказа се, че датчика просто от време на време спира, да дава информация и компютъра гаси мотора.
След като смениха датчика всичко се оправи.
Според мен или не са го сложили както трябва или и новия е заминал. Както вече казах, мисля даже че има още един датчик който може да дава този ефект, но не си спомням точно къде се намира ...
Другият датчик се намира горе на главата, отпред при колелата на валовете(при ваноса) възможно би било и той да е пръцнал, ама съвсем ме съмняваCheGevara написа:
Според мен или не са го сложили както трябва или и новия е заминал. Както вече казах, мисля даже че има още един датчик който може да дава този ефект, но не си спомням точно къде се намира ...
Моето мнение е -една лекинка диагностика в Дару ,или Камор, макар че и двете са мръсни думи
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Един приятел с Е34 туринг М50 Ванус имаше проблем с гореспоменатия датчик на главата и от него комбито нямаше никакво ускорение до 4 К об/мин след което тръгваше разко,като с "шут" ... Нещата са близки при 2-та двигателя Нека и това да се знае
Георги Пенчев
Георги Пенчев
е39-колянов вал
аз имах този проблем,на 730i прекъсваше ми на 4000об,по същия начин ми казаха датчик на кол. вал,смениха го,и почна да прекъсва на 2000 об,закачиха я пак на компютъра,направиха и диагностика и видяха че е от някаква шаиба,трябвало да се направи шлаиф.вдигнаха я,разглобиха шаибта някъде отдолу,дадоха я в някаква фирма 'кортек',и стана.
EMIL MG
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани