Проблем с мотора на e39 530d
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMWDream
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2010
- Местоположение: Перник
- Кара: BMW F01 740d xDrive
Проблем с мотора на e39 530d
Здравейте! От скоро имам въпросната кола. 530d 193 коня с ръчни скорости.
От както я имам ми се случи 3-4 пъти да върти и да не иска да запали...На дърпане като сложа предавка пак не ще да запали...Трябва да седи 10-15 секунди на скорост и тогава пали...На диагностика показва ниско ниво на рейката и клапан за високо налягане.От около месец винаги си пали и не съм се занимавал да го оправям...Онзи ден сипах 30лв нафта на ОМВ и след около 3-4 км спрях на един светофар и ми направи впечатление,че колата много тресе като работи в място (като стара Чавдарка).Като спрях и я запалих пак се оправи...Но покарам ли я малко пак почва да тресе.Днес ми остана около 20литра нафта и сипах 8 литра на Лукойл,но същата работа(то не съм и сипал много де).
Възможно ли е да е от гориво или пък дюза?Дайте мнение...
От както я имам ми се случи 3-4 пъти да върти и да не иска да запали...На дърпане като сложа предавка пак не ще да запали...Трябва да седи 10-15 секунди на скорост и тогава пали...На диагностика показва ниско ниво на рейката и клапан за високо налягане.От около месец винаги си пали и не съм се занимавал да го оправям...Онзи ден сипах 30лв нафта на ОМВ и след около 3-4 км спрях на един светофар и ми направи впечатление,че колата много тресе като работи в място (като стара Чавдарка).Като спрях и я запалих пак се оправи...Но покарам ли я малко пак почва да тресе.Днес ми остана около 20литра нафта и сипах 8 литра на Лукойл,но същата работа(то не съм и сипал много де).
Възможно ли е да е от гориво или пък дюза?Дайте мнение...
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с мотора на e39 530d
Като ти е изкарало ниско ниво на рейката, обърни внимание първо на това. Чак толкова некачествено да е горивото не ми се вярва, още повече че ти имаш точни показания от диагностиката.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с мотора на e39 530d
BMWDream написа:Здравейте! От скоро имам въпросната кола. 530d 193 коня с ръчни скорости.
От както я имам ми се случи 3-4 пъти да върти и да не иска да запали...На дърпане като сложа предавка пак не ще да запали...Трябва да седи 10-15 секунди на скорост и тогава пали...На диагностика показва ниско ниво на рейката и клапан за високо налягане.От около месец винаги си пали и не съм се занимавал да го оправям...Онзи ден сипах 30лв нафта на ОМВ и след около 3-4 км спрях на един светофар и ми направи впечатление,че колата много тресе като работи в място (като стара Чавдарка).Като спрях и я запалих пак се оправи...Но покарам ли я малко пак почва да тресе.Днес ми остана около 20литра нафта и сипах 8 литра на Лукойл,но същата работа(то не съм и сипал много де).
Възможно ли е да е от гориво или пък дюза?Дайте мнение...
Колега ти решението го имаш от диагностиката, какво повече искаш да знаеш


- BMWDream
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 26.03.2010
- Местоположение: Перник
- Кара: BMW F01 740d xDrive
Re: Проблем с мотора на e39 530d
А от какво се получава ниско ниво на рейката?
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с мотора на e39 530d
Този клапан се грижи за налягането в рейката, от него трябва да е проблема с ниското налягане.

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проблем с мотора на e39 530d
Тази рейка за която говорите не е ли рейла (към дюзите), защото е странно рейката на управлението да има отношение към рабтата на двигателя 
Последна промяна gentata на 22 Май 2011, 21:52, променена общо 1 път
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с мотора на e39 530d
Рейла и рейката е едно и също. В нея се нагнетява горивото, има пряко отношение към работата на мотора. Ако няма достатъчно високо налягане и работата на мотора се променя.

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с мотора на e39 530d
gentata написа:Тази рейка за която говорите не е ли рейла (към дъзите), защото е странно рейката на управлението да има отношение към рабтата на двигателя
Има голямо отношение - ако налягането не е както трябва тогава двигателя или изобщо не работи или прекъсва се едно не му достига нафта
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с мотора на e39 530d
между другото мисля, че бяха три такива датчици за налягането
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Проблем с мотора на e39 530d
Да разбрах (предполагам и не само аз) за коя рейка става въпрос
Просто има съвпадение на наименованията
за това попитах.


- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Проблем с мотора на e39 530d
Само ниско на рейла ли даде, или и на предналягането.
Ниско на рейла идва и от помпа под шофьора
Ниско на рейла идва и от помпа под шофьора
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с мотора на e39 530d
racing_team_vidin написа:Само ниско на рейла ли даде, или и на предналягането.
Ниско на рейла идва и от помпа под шофьора
Koлега в грешка си. Помпата от резервоара няма нищо общо
ще даде ниско налягане само ако не работи помпата от резервоара или ако няма нафта, но това се вижда на маркуча от филтъра до ГНПто- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Проблем с мотора на e39 530d
е той не говори за помпата в резервоара, а за тази под шофьора
по темата... завързвате я за компа и гледате... ако подадеш гас и пада налягането е помпата... ако си е ниско поначало, тръгни с регулатора, ама пак може да е помпата...
на мен на празен ход даваше 3,6-3,7 бара... ама при гас падаше и до 2,2-2,3... отделно понякога и не палеше изобщо... оправията е ритник по пода
между другото не знам колко трябва да е това налягане, новата помпа не е мерена
... ама сигурно е там някъде...3,6-3,7бара...
по темата... завързвате я за компа и гледате... ако подадеш гас и пада налягането е помпата... ако си е ниско поначало, тръгни с регулатора, ама пак може да е помпата...
на мен на празен ход даваше 3,6-3,7 бара... ама при гас падаше и до 2,2-2,3... отделно понякога и не палеше изобщо... оправията е ритник по пода
между другото не знам колко трябва да е това налягане, новата помпа не е мерена
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем с мотора на e39 530d
точно и аз за тази помпа говоря.Помпата за горивото от резервоара не прави налягането в рейката на команрейла, за това нещо си има ГНП.Владо написа:е той не говори за помпата в резервоара, а за тази под шофьора![]()
по темата... завързвате я за компа и гледате... ако подадеш гас и пада налягането е помпата... ако си е ниско поначало, тръгни с регулатора, ама пак може да е помпата...
на мен на празен ход даваше 3,6-3,7 бара... ама при гас падаше и до 2,2-2,3... отделно понякога и не палеше изобщо... оправията е ритник по пода![]()
между другото не знам колко трябва да е това налягане, новата помпа не е мерена... ама сигурно е там някъде...3,6-3,7бара...
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани