525 тдс проблеми

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 30.11.2005

525 тдс проблеми

Мнение от Kido » 30 Ное 2005, 18:43

Здравеите,

Ще изложа накратко проблемите и историята на колата.

БМВ 525 ТДС 11/97. Купих я преди 3 месеца внос от Италия. След покупката са ремонтирани/сменени:

1. Нова водна помпа
2. Масло, филтри
3. Всички ремъци
4. 2те вериги (не палеше като беше топла)
5. Хидравлична помпа ремонтирана
6. Някакъв съединител на перката за охлаждане
7. Носачи
8. Реиките натегнати
9. единия Накраиник (така мисля че се казваше)
10. Всички ролки

Това е сякаш за 3те месеца които я имам. Плюс около 1.5 седмици по сервизи. Както си представяте не съм много happy с покупката си.

Малко история и защо правих тези поправки:
1. След като я купих смених масло и филтри
2. Колата палеше трудно като беше студена и шумеше много - смениха веригите (оправи се паленето) и смениха ролките, ремъците и съединител на перката на охлаждането - пооправи се звъка на колата.
3. Започна да вие хидравликата и оправиха помпата
4. Колата започна да няма тяга - на 2ра - 3та забиваше муцуна и стои така 3-4 секунди. След това или тръгваше или направо гаснеше. В сервиза решиха че е от управлението на дизеловата помпа. Сложиха друго но не се оправи. След това видяха че управлението на дизеловата помпа мърда едно като лосче в самата помпа. Това лосче беше ръждясало и управлението не можеше да го бутне/дръпне. Махнаха раждата и този проблем се оправи. Пуснаха на стенд помпата и беще добра.


Текущи проблеми.
5. Колата тресе когато е на едно място и когато е студена. В сервиса се мъчиха няколко дена да я оправят - регулираха ниски обороти но като се загаси и запали пак и пак почва да тресе. Когато беше по топло пак правеше така, но пак регулираха оборотите и се пооправи.

6. Нещто трака отпред. Гледаха го дни - заради това тракане смениха носачи, затегнаха реики и смениха накраиник но нищто не помогна - пак си чатка. Според сервиса 100% не е от ходовата част. Чаткането се чува отпред но не когато се влезе в дупка а когато се завива. Ако се завие наляво, се чува 1 чат от ляво, ако се завива на дясно едно чат от дясно (не винаги се чува). Някои път се чува и когато има неравност по пътя и само едното колело се повдигне (ако има бабунка).

7. Градския разход е към 14.2. Това е само градски разход на малки растояния като е карана. Този разход не е според компютъра а изчислен гориво/км. Нормален ли е такъв разход ако се кара нормално?

8. Доста пуши когато се натисне повече.

Ако някои може да помогне с идеи благодаря предварително. Ако някои може да препоръча добър сервиз във Варна също благодаря.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook