525 тдс и проблемите с нея
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bat Jeko
- младши ентусиаст
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
ЗА това турбо дето плаши толкова хората един практичен съвет(и безплатен)
С една отверка или малък камък и тресчотка в зависимост от модела се лашка скобата на мъркуча след турбото -лесно се познава кои е , този които отива към малкия радиатор (интер коолера/въздушния)които е под водния, и като измъкнете внимателно мъркуча (колата да е студена )пъхате пръсти и хващате ротора на компресора, с движения нагоре надолу, напред назад се установява колко играе и колко му е луфта(има си и прибори за това но описвам в домашни усливия).
ако съсвем леко играе -много малко не е болка но ако се чува чукане осезаемо движение е лошо.
Омасляването на турбото да не ви плаши мазно е защото се засмукват маслените пари отделени при работата на мотора-които пък забиват интеркоолера но това е малък кахър.
Добре е сега в зимния сезон да загрее мотора и турбото и тогава да се натиска задраво, не е задължително на место по добре на ход леко.
Опасности са дълбоки локви и бъзо минаване през тях зимно време , нормално пръснат корпус на турбина от подобни изпълнения .
Некои от модерните аларми предлагат опция запалване намотора без водача да е на место и е доста удобно, а също тъка и след като изкарате ключа да работa минута за да се нормализират температурите.
Удобни са главно при автоматиците но и при ръчките е възможно,
Good luck
ЗА това турбо дето плаши толкова хората един практичен съвет(и безплатен)
С една отверка или малък камък и тресчотка в зависимост от модела се лашка скобата на мъркуча след турбото -лесно се познава кои е , този които отива към малкия радиатор (интер коолера/въздушния)които е под водния, и като измъкнете внимателно мъркуча (колата да е студена )пъхате пръсти и хващате ротора на компресора, с движения нагоре надолу, напред назад се установява колко играе и колко му е луфта(има си и прибори за това но описвам в домашни усливия).
ако съсвем леко играе -много малко не е болка но ако се чува чукане осезаемо движение е лошо.
Омасляването на турбото да не ви плаши мазно е защото се засмукват маслените пари отделени при работата на мотора-които пък забиват интеркоолера но това е малък кахър.
Добре е сега в зимния сезон да загрее мотора и турбото и тогава да се натиска задраво, не е задължително на место по добре на ход леко.
Опасности са дълбоки локви и бъзо минаване през тях зимно време , нормално пръснат корпус на турбина от подобни изпълнения .
Некои от модерните аларми предлагат опция запалване намотора без водача да е на место и е доста удобно, а също тъка и след като изкарате ключа да работa минута за да се нормализират температурите.
Удобни са главно при автоматиците но и при ръчките е възможно,
Good luck
- bate borko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 155
- Регистриран на: 3.01.2006
- Местоположение: софия
специално за bat jeko ще кажа,че турбото задължително трябва да има луфт!!!!
все пак се върти с 150000 оборота!!!!
а относно лошата работа на мотора на тдса има един друг момент
като ти сменяха веригите,смениха ли обтегача и бананите?
друг момент е самия двигател дали е читав,и наи накрая вземи си изчисти интерколера и ще видиш разлика
все пак се върти с 150000 оборота!!!!
а относно лошата работа на мотора на тдса има един друг момент
като ти сменяха веригите,смениха ли обтегача и бананите?
друг момент е самия двигател дали е читав,и наи накрая вземи си изчисти интерколера и ще видиш разлика
- bat Jeko
- младши ентусиаст
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
Без коментар от моя страна колко трябва да е луфта, ако направят турбо със стегнатост, или което да хлопа обещавм да го опиша.
Good luck
Без коментар от моя страна колко трябва да е луфта, ако направят турбо със стегнатост, или което да хлопа обещавм да го опиша.
Good luck
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Момчета,
bate borko
bat Jeko
....или по-скоро батковци ,
вашата няма край защото за всеки луфта е с различно измерение...
Има си допуски, и от тях няма мърдане, но това е друга бира...
Наздраве!
bate borko
bat Jeko
....или по-скоро батковци ,
вашата няма край защото за всеки луфта е с различно измерение...
Има си допуски, и от тях няма мърдане, но това е друга бира...
Наздраве!
- bate borko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 155
- Регистриран на: 3.01.2006
- Местоположение: софия
Наздраве и на ICE
ние не сме водили спор относно луфтове и турбини,просто си дърдоркаме
аз за това съм привърженик на бензиновите коли,въпреки че имам и един TDS,но него го кара баща ми
ние не сме водили спор относно луфтове и турбини,просто си дърдоркаме
аз за това съм привърженик на бензиновите коли,въпреки че имам и един TDS,но него го кара баща ми
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани