Проблем с автомат.скорости на 525tds 1998
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Проблем с автомат.скорости на 525tds 1998
На един приятел с 525tds Automatic 1998 има следният проблем.
Както си кара, в един момент колата "забива" на 3-та скорост и не превключва повече...
Дори ако спреш, колата се опитва да потегли на 3-та предавка. НО, ако я загаси и запали
повторно, сякаш се рестартира и за известно време е добре ... до следващото "забиване".
И понеже сега са празници, и няма време за диагностика в ДаруКар или не знам къде... реших
да ви попитам има ли решение (приемливо)?
Благодаря предварително на всички!
Както си кара, в един момент колата "забива" на 3-та скорост и не превключва повече...
Дори ако спреш, колата се опитва да потегли на 3-та предавка. НО, ако я загаси и запали
повторно, сякаш се рестартира и за известно време е добре ... до следващото "забиване".
И понеже сега са празници, и няма време за диагностика в ДаруКар или не знам къде... реших
да ви попитам има ли решение (приемливо)?
Благодаря предварително на всички!
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Зачи, маслото е сменено преди 2-3 седмици, т.е. авт. кутия е обслужена, като по книжка... Течове няма! За придърпването ще пиша допълнително.
Спомням си че колата се тресе когато е на "D" И стоиш на място с натисната спирачка, но това най-вероятно са тампоните ба двигателя. На "N" пък колата спи!
Спомням си че колата се тресе когато е на "D" И стоиш на място с натисната спирачка, но това най-вероятно са тампоните ба двигателя. На "N" пък колата спи!
- skoti79
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
- bat Jeko
- младши ентусиаст
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здраве да е
тресенето е от тампоните , според мен.Но ако не се открие дефекта след смяната им ще карат малко.
това че забива , хубаво е да се проверят кабелите към скорустната кутия , или там където е пипано, а също тъка и бушоните,
Колата блъска ли (това дето казваш че забива ).?
как разбираш че се опитва да тъгне на трета???(аз мисля че неможе)
даи малко симптоми.
За мен е некои кабел дето замасява от време на време и колата се опитва да мине в друг режим. Компутера ще покаже но може и да заблуди , аутоматиката е доста навързана ,
Това сякаш се рестартира ме кара да мисля че е кабел, сензор, нещо електрическо, виж бушоните , започни с тях , но и те са изгорели поради нещо, нали?
Good luck
тресенето е от тампоните , според мен.Но ако не се открие дефекта след смяната им ще карат малко.
това че забива , хубаво е да се проверят кабелите към скорустната кутия , или там където е пипано, а също тъка и бушоните,
Колата блъска ли (това дето казваш че забива ).?
как разбираш че се опитва да тъгне на трета???(аз мисля че неможе)
даи малко симптоми.
За мен е некои кабел дето замасява от време на време и колата се опитва да мине в друг режим. Компутера ще покаже но може и да заблуди , аутоматиката е доста навързана ,
Това сякаш се рестартира ме кара да мисля че е кабел, сензор, нещо електрическо, виж бушоните , започни с тях , но и те са изгорели поради нещо, нали?
Good luck
- skoti79
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
ТОМ
И аз преди 2 г. си оправих там автоматика на е39, доволен съм.
Останах с впечатление,че от целия сервиз единствено Валю ( с очилата ) разбира , другите са просто пълнеж.
1300 лв платих за ремонта
И аз преди 2 г. си оправих там автоматика на е39, доволен съм.
Останах с впечатление,че от целия сервиз единствено Валю ( с очилата ) разбира , другите са просто пълнеж.
1300 лв платих за ремонта
- madpetio
- Новият ПИКАСО
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
BONO написа:ТОМ
единствено Валю ( с очилата ) разбира
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
НЕ!TOM написа:...имаше ли стружки в старото масло
Не, не блъска... смисъла е, че превлкючва до 3-та и толкова, ни нагоре, ни надолу!bat Jeko написа:...Колата блъска ли (това дето казваш че забива )?
Още симптоми? Ще поразпитам и ще пиша допълнително.bat Jeko написа:...как разбираш че се опитва да тъгне на трета???(аз мисля че неможе)
даи малко симптоми.
По-точно... рестарира/RESET-ва. Относно кабелите и бушоните, благодаря, ще ги разгледаме.bat Jeko написа:За мен е некои кабел дето замасява от време на време и колата се опитва да мине в друг режим. Компутера ще покаже но може и да заблуди , аутоматиката е доста навързана ,
Това сякаш се рестартира ме кара да мисля че е кабел, сензор, нещо електрическо, виж бушоните , започни с тях , но и те са изгорели поради нещо, нали?
- TheBoss
- Полковника
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Адаш, Омегата навремето се беше прецакала и ги редеше само до 3-та. Оказа се, че кабелчето, което командва 4-та скорост се е измъкнало от кабелната обувка(най-вероятно съм го закачил с нещо). И за да избегнем по-нататъчни проблеми разкарахме куплунга и го запоихме с тинол. Естествено не те карам да ремонтирте по този "дзверски" начин. Все пак едно е Омега'87, а съвсем друго е БМВ'02. Просто те насочвам къде да търсите проблема.
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Адаш, ти луд ли си бе, става въпрос за едно друго бмв -> '98 год.TheBoss написа:... Естествено не те карам да ремонтирте по този "дзверски" начин. Все пак едно е Омега'87, а съвсем друго е БМВ'02. Просто те насочвам къде да търсите проблема.
Чети бре!!!
И.... мерси за съвета.
Къде да го търсим това кабелче?
Последна промяна ICE на 28 Апр 2006, 1:24, променена общо 2 пъти
- bate borko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 155
- Регистриран на: 3.01.2006
- Местоположение: софия
вуи4е според проблема ти на тдса е,4е са връщали километража ти много неграмотно
когато колата е автоматик в скоростите има модул които също се програмира и се задават чек суми на всичките модули за да работи колата правилно
това е първия вариант,а другия е да отидеш в gemini и да им кажеш за проблема
аз биах на скоро там и съм доволен
търси Вальо там,момчето е готино
УСПЕХ
когато колата е автоматик в скоростите има модул които също се програмира и се задават чек суми на всичките модули за да работи колата правилно
това е първия вариант,а другия е да отидеш в gemini и да им кажеш за проблема
аз биах на скоро там и съм доволен
търси Вальо там,момчето е готино
УСПЕХ
- Maverik
- младши ентусиаст
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Aз имах подобен проблем само,че при мен светва една лампичка (удивителна в някво кръгче) и колата включва авариен режим и има само трета и задна когато загася двигателя всичко се оправя за извесно време.Но това беше при по топло време сега на последък не ми се е случвало.А м/у другото съм сменил масло и филтер,ходих в дару-кар на диагностика,но не хваща никаква грешка.
- bate borko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 155
- Регистриран на: 3.01.2006
- Местоположение: софия
maverik на кой модел е това?
по принцип на Е39 няма щека за маслото а има една лампичка-жълто зъбно колелце
не мога да се сетя каква е тази лампичка,за да ти дам жокер
по принцип на Е39 няма щека за маслото а има една лампичка-жълто зъбно колелце
не мога да се сетя каква е тази лампичка,за да ти дам жокер
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани