Какво значат тези грешки от диагностиката

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 13.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 523i

Какво значат тези грешки от диагностиката

Мнение от oho_ » 31 Окт 2013, 10:09

Здравейте, извинявам се ако е разисквано в някоя тема тези грешки, но не можах да намеря и да разбера какво значат тези грешки и кое трябва да погледна дали е наред.
DME ->
E3/B2 - Ox.-s.control deviation, bank 1, too large
E4/B2 - Ox.-s.control deviation, bank 2, too large
CA/B1 - Ox.-sensor control, bank 1, control limit Shadow-memory:
E3/B2 - Ox.-s.control deviation, bank 1, too large
E4/B2 - Ox.-s.control deviation, bank 2, too large
CA/B1 - Ox.-sensor control, bank 1, control limit
32/14 - Activation, solenoid valve, fuel-circuit changeover
85/08 - Signal, CAN ASC 3
23/12 - Activation, relay, secondary-air pump
3E/12 - Activation, solenoid valve, secondary air
7E/12 - Activation, solenoid valve, tank-leak diagnosis pump
7F/02 - Activation, solenoid valve, suction-jet pump

Само да кажа че колата е 523i с газов инжекцион - според мен заради това са повечето грешки, но ако е нещо по-сериозно искам да го отстраня на време.
Имам и много грешки от рода - F0/B7 - Misfire, cylinder 3, но те със сигурност са от газовата и затова не ги сложих.
Мерси предварително и лек ден :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Какво значат тези грешки от диагностиката

Мнение от hacker4eto1 » 31 Окт 2013, 10:15

oho_ написа:Здравейте, извинявам се ако е разисквано в някоя тема тези грешки, но не можах да намеря и да разбера какво значат тези грешки и кое трябва да погледна дали е наред.
DME ->
E3/B2 - Ox.-s.control deviation, bank 1, too large
E4/B2 - Ox.-s.control deviation, bank 2, too large
CA/B1 - Ox.-sensor control, bank 1, control limit Shadow-memory:
E3/B2 - Ox.-s.control deviation, bank 1, too large
E4/B2 - Ox.-s.control deviation, bank 2, too large
CA/B1 - Ox.-sensor control, bank 1, control limit
32/14 - Activation, solenoid valve, fuel-circuit changeover
85/08 - Signal, CAN ASC 3
23/12 - Activation, relay, secondary-air pump
3E/12 - Activation, solenoid valve, secondary air
7E/12 - Activation, solenoid valve, tank-leak diagnosis pump
7F/02 - Activation, solenoid valve, suction-jet pump

Само да кажа че колата е 523i с газов инжекцион - според мен заради това са повечето грешки, но ако е нещо по-сериозно искам да го отстраня на време.
Имам и много грешки от рода - F0/B7 - Misfire, cylinder 3, но те със сигурност са от газовата и затова не ги сложих.
Мерси предварително и лек ден :)

Първите колега са от богата смес от Оксиджен сензор с 2 думи ламбдата ти набива богата смес. явно газта ти не е настроена както трябва..
За 2 рите грешки мисля ,че са в паметта и ще ги показва винаги понеже мисля ,че нямаш 2 ра въздушна помпа и соленоидните клапани към нея :) и при мен ги има тези грешки със е46 съм м52туб28 и от завода колата я излязла без тази помпа и за това в Shadowа винаги излизат такива грешки :)
Изображение
прахосмохачка ли е какво е незнам но мисля ,че работи когато запалиш колата вкарва въздух в колекторните тръби с цел по бързо загряване на катализатора ли незнам може и да бъркам нека ме поправят колегите !
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 13.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 523i

Re: Какво значат тези грешки от диагностиката

Мнение от oho_ » 31 Окт 2013, 10:24

Мерси за бързия отговор :) , а има ли как да разбера дали има такава втора помнпа и соленоид :) защото предния път като правих диагностика нямаше такава грешка или поне тогава не ми казаха за нея.
Иначе явно трябва да ходя при газаджията да настрой малко газовата - макар че според него това е заради двойния ванус и нямало оправия, но това е една друга тема широко обсъждана във форума :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Какво значат тези грешки от диагностиката

Мнение от turbo » 31 Окт 2013, 11:04

Колега, hacker4eto1, тази помпа (турбинка) е точно за това, което си описал. Тя вкарва принудително въздух в изпускателния колектор и играта е да загреят по-бързо катализаторите и да почнат да работят добре. Не знам защо мислиш, че при теб колата е излязла без тази система от завода, но дори и да е така, ако колата е от Германия, щом някой я е сложил най-вероятно е да я е накарал да работи, а ако сега не действа значи нещо й е станало. И помпата (турбинката), и клапана към колекторите се управляват от ДМЕ-то, а то съответно мрънка на диагностиката, ако нещо не го кефи в цялата работа.
При Е39 523и трябва помпата да се вижда по подобен начин, както и при Е46-цата.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 13.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 523i

Re: Какво значат тези грешки от диагностиката

Мнение от oho_ » 31 Окт 2013, 11:18

Аз не виждам при мен да има такава помпа - или поне по снимка на двигателя ми не я виждам (не съм слизал до колата да разгледам)
http://prikachi.com/images/184/6707184H.jpg

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Какво значат тези грешки от диагностиката

Мнение от hacker4eto1 » 31 Окт 2013, 11:40

oho_ написа:Аз не виждам при мен да има такава помпа - или поне по снимка на двигателя ми не я виждам (не съм слизал до колата да разгледам)
http://prikachi.com/images/184/6707184H.jpg

Нямаш колега :yes:
АЗ като гледам колата с инпа имам опция Shadow memmory и там ми пише подобни на твойте грешки и не ми дава опция да ги изтрия ! за това си мисля ,че можеби фабрично си е така може и да се бъркам но ако бяха махнати принудително щеха да могат да се трият и след време Дме-то да си ги търси ... и пак да ги набива
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Какво значат тези грешки от диагностиката

Мнение от turbo » 31 Окт 2013, 17:39

Колега, направи една снимка от тази посока, ако ти е възможно:
http://picbg.net/img.php?file=214cc1f144e1d4cb.jpg
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1929
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: Какво значат тези грешки от диагностиката

Мнение от boris » 31 Окт 2013, 21:21

"Прахосмукачката" при Е39 се намира под дехидратора на климатика,над десния малък подкалник, а вакумконтрола и щеше да се вижда на снимката му, не го карайте да прави излишни снимки...


Нямаш я колега, имаш тапа. :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 13.01.2013
Пол: Мъж
Кара: 523i

Re: Какво значат тези грешки от диагностиката

Мнение от oho_ » 04 Ное 2013, 10:04

Ще направя снимка ако трябва няма проблем :) но явно нямам тази помпа. Друго исках да питам, понеже откакто съм взел колата не съм сменял свещите - 14000км, трябва ли да ги сменям или ако нямам проблем с тях да си карам с тези? Понеже знам че и заради газовата е хубаво да се сменят свещите на някакви км. и затова питам :)

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook