бедна горивна смес на газ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ceco_brusen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: общ.Мездра село Брусен
- Пол: Мъж
- Кара: e39 m52b20
- Мечтае да кара: х5
бедна горивна смес на газ
колеги имам проблем с колата на газ става въпрос за е39 м52б20
с газовинжекцион тамона значи като загрее на газ на 90 градуса и се случва да гасне мотора в ниските обороти на бензин нямам тези проблеми на диагностика за газ 1 почистихме газовата рейка след това на комп.диагностика казва че е бедна сместа и показва стоиноста на ламбда сонда 0,18 майстора ми кзва че трябва да е минмум 1 за да регулира горивото правилно (ламсондата става въпрос )
мисълта ми е че на бензин си работи добре тоя мотор
смисъл тои ми казва че може да ми прекъсне някъв кабел на сондата и да излъже компа че сместа на изгорелите газове е в параметри
да рискувам ли или да търся друг вариант????
с газовинжекцион тамона значи като загрее на газ на 90 градуса и се случва да гасне мотора в ниските обороти на бензин нямам тези проблеми на диагностика за газ 1 почистихме газовата рейка след това на комп.диагностика казва че е бедна сместа и показва стоиноста на ламбда сонда 0,18 майстора ми кзва че трябва да е минмум 1 за да регулира горивото правилно (ламсондата става въпрос )
мисълта ми е че на бензин си работи добре тоя мотор
смисъл тои ми казва че може да ми прекъсне някъв кабел на сондата и да излъже компа че сместа на изгорелите газове е в параметри
да рискувам ли или да търся друг вариант????
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: бедна горивна смес на газ
ceco_brusen написа:колеги имам проблем с колата на газ става въпрос за е39 м52б20
с газовинжекцион тамона значи като загрее на газ на 90 градуса и се случва да гасне мотора в ниските обороти на бензин нямам тези проблеми на диагностика за газ 1 почистихме газовата рейка след това на комп.диагностика казва че е бедна сместа и показва стоиноста на ламбда сонда 0,18 майстора ми кзва че трябва да е минмум 1 за да регулира горивото правилно (ламсондата става въпрос )
мисълта ми е че на бензин си работи добре тоя мотор
смисъл тои ми казва че може да ми прекъсне някъв кабел на сондата и да излъже компа че сместа на изгорелите газове е в параметри
да рискувам ли или да търся друг вариант????
Колега, кабелите на сондата са с определено съпротивление и не трябва да се прекъсват. Освен това сондата превключва между две напрежения, а не държи постоянно едно, освен, ако не е развалена. Според мен трябва да вдигнете количеството на газта в проблемната област от обороти и в никакъв случай да не пипате сондата
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: бедна горивна смес на газ
Напрежението на сондата трябва да се изменя в определени граници. При теб май е от 0-5 волта диапазонът. Ако показанията на сондата се виждат на газовата диагностика (сондата да е свързана с газовия комп.) е добре да се види дали на бензин си отчита правилно, защото може да си е заминала. Дори при този мотор трябва сондите да са 2.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: бедна горивна смес на газ
1. Колеги, когато цитирате даден майстор се старайте да го правите дословно, за да не стават обърквания. Едва ли човека е имал предвид, че ламбда сондата трябва да показва 1. По-скоро е казал, че не се качва до максималната стойност.
2. Според мен бедната смес няма много общо с гасненето, т.е. имаш два проблема - бедна смес + гаснене.
3. За мен това са типични признаци на зле монтирана и настроена газова с-ма.
4. Искай от настройчика на ГИ да ти направи настройката така, че сондата да се движи, така както е на бензин. Ако и на бензин обаче не се движи вече проблема е друг.
5. Полза от прекъсването на ламбда сондата няма. ГИ работи най-добре, когато сондата дава нормални показания на газ. Ако сондата ти показва бедна смес то лъженето на компютъра няма да я направи по-богата.
2. Според мен бедната смес няма много общо с гасненето, т.е. имаш два проблема - бедна смес + гаснене.
3. За мен това са типични признаци на зле монтирана и настроена газова с-ма.
4. Искай от настройчика на ГИ да ти направи настройката така, че сондата да се движи, така както е на бензин. Ако и на бензин обаче не се движи вече проблема е друг.
5. Полза от прекъсването на ламбда сондата няма. ГИ работи най-добре, когато сондата дава нормални показания на газ. Ако сондата ти показва бедна смес то лъженето на компютъра няма да я направи по-богата.
- ceco_brusen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: общ.Мездра село Брусен
- Пол: Мъж
- Кара: e39 m52b20
- Мечтае да кара: х5
Re: бедна горивна смес на газ
явно сам попаднал на грешен майстор и аз се чудя как с мокри кърпи се чистат клапаните на газовата рейка
и от това се опасявам че ако ми отреже кабел на сондата явно ще требва да си купи бмв




и от това се опасявам че ако ми отреже кабел на сондата явно ще требва да си купи бмв
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: бедна горивна смес на газ
ceco_brusen написа:явно сам попаднал на грешен майстор и аз се чудя как с мокри кърпи се чистат клапаните на газовата рейка![]()
![]()
![]()
![]()
и от това се опасявам че ако ми отреже кабел на сондата явно ще требва да си купи бмв

Чистенето си е чистене. С каквото иска да го прави, важното е да няма боклуци по буталата. Това, което е хубаво да се направи след чистенето е да се провери хода на буталото след разглабянето/сглабянето на рейката. За да работи добре двигателя всички инжектори трябва да имат еднакъв ход т.е. при едно и също подадено им време на отваряне и налягане те да впръснат еднакво гориво.
- ceco_brusen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 1.07.2010
- Местоположение: общ.Мездра село Брусен
- Пол: Мъж
- Кара: e39 m52b20
- Мечтае да кара: х5
Re: бедна горивна смес на газ
как да го направя това ?
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: бедна горивна смес на газ
ceco_brusen написа:как да го направя това ?
По принцип има стендове с микрометри, които мерят хода на буталото. Виждал съм ги само на снимки. Газаджиите, които познавам го правят по усет. Звучи малко несериозно, но те така си решават проблема, като нямат стенд. Това важи за дюзи на които хода им се регулира - рейл, валтек и подобните им. В горната им част имат винт(шестограм) с който се регулира хода. Оставя се колата да работи на празен ход и се въртят винтовете докато се стабилизира работата на двигателя. Половината от работата обаче е да се открие коя/кои дюзи имат най-голямо отместване. Това се прави, като се превключват една по една и се наблюдава при превключването на коя/кои ще има най-голямо разколебаване на двигателя и съответно тя/те се регулират.
Честно казано това си е майсторлък и не е за всеки. Аз съм пробвал веднъж и резултата беше плачевен. Моя съвет е да намериш сервиз, който има стенд, за да се избегне субективния фактор от майстора.
Имай в предвид, че не е задължително след разглабянето/зглабянето на дюзите те да имат големи разлики в хода на буталата им. Ако двигателя ти работи равномерно(спокойно) на празен ход не ги пипай да не се развалят.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани