Проблеми след диагностика на 530ДА

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Проблеми след диагностика на 530ДА

Мнение от todorakis82 » 27 Сеп 2014, 0:49

Колеги проблемите са няколко реших да ги събера в една тема, днес след диагностика се установи, че имам записани следните грешки:
- дебитомер незнам за смяна ли е или трябва да се почисти със спрей за дебитомери някой знае ли каква е цената на този спрей, или цена на дебитомера нов или втора ръка. Колата е по мудна в ниските обороти незнам дали ще е от него или е от това, че пеперудите са премахнати. Грешката за дебитомера се изтри трудно след няколко опита изтрива се и пак се появява.
- Има записана грешка и за датчик на турбото, къде се намира този датчик, колко струва нов или втора ръка.
- Свети ми лампата за "айр бега" направо излезе, че е за смяна модула къде се намира модула, колко ще струва нов или втора ръка и като се смени трябва ли да се настройва нещо и ще загасне ли лампата.
Колеги всеки път когато вали дъжд ми се мокри кората която е на капака под пръскалките и е провиснала от къде може да влиза вода, защото е доста мокра точно там.
Въпрос за термостатите, кой е за смяна когато колата загрява бавно, малкия или големия, каква им е цената.
Колата е 530 ДА 193к.с. 2001г. фейслифт, колеги ще съм много благодарен за вашите мнения и съвети, съжалявам ако има писано по проблемите, които съм описал.

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Проблеми след диагностика на 530ДА

Мнение от boksioraE39 » 27 Сеп 2014, 9:44

Преди около 3-години сменях дебитомера с нов BOSH,цената беше около 360-380лв.
Напълно нормално е колата да не върви след проблем с него.
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 824
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: ше: е36,e39,e61..

Re: Проблеми след диагностика на 530ДА

Мнение от hummer » 27 Сеп 2014, 11:59

Термостата е малкия на агр ,но по-добре да се сменят и двата.

За кората да не е спукан или изваден някой маркуч ,като пръскаш си тече яко.

Другото е някое уплътнение да е скъсано или смачкано :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Проблеми след диагностика на 530ДА

Мнение от GecataBMW-E46 » 27 Сеп 2014, 12:06

Даваш да ти препрограмират централата или взимаш същатата като твоята втора ръка кодирана за същия брой аербеци слагаш триеш грешката и караш.Намира се под подлакатника

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблеми след диагностика на 530ДА

Мнение от zvetiko » 27 Сеп 2014, 14:19

todorakis82 написа:Колеги проблемите са няколко реших да ги събера в една тема, днес след диагностика се установи, че имам записани следните грешки:
- дебитомер незнам за смяна ли е или трябва да се почисти със спрей за дебитомери някой знае ли каква е цената на този спрей, или цена на дебитомера нов или втора ръка. Колата е по мудна в ниските обороти незнам дали ще е от него или е от това, че пеперудите са премахнати. Грешката за дебитомера се изтри трудно след няколко опита изтрива се и пак се появява.
- Има записана грешка и за датчик на турбото, къде се намира този датчик, колко струва нов или втора ръка.
- Свети ми лампата за "айр бега" направо излезе, че е за смяна модула къде се намира модула, колко ще струва нов или втора ръка и като се смени трябва ли да се настройва нещо и ще загасне ли лампата.
Колеги всеки път когато вали дъжд ми се мокри кората която е на капака под пръскалките и е провиснала от къде може да влиза вода, защото е доста мокра точно там.
Въпрос за термостатите, кой е за смяна когато колата загрява бавно, малкия или големия, каква им е цената.
Колата е 530 ДА 193к.с. 2001г. фейслифт, колеги ще съм много благодарен за вашите мнения и съвети, съжалявам ако има писано по проблемите, които съм описал.


Колега, не пишеш каква е грешката на дебитомера, но със спрей за дебитомери няма да я изчистиш. Евентуално, ако проблема е заради лош контакт в буксата, може да пробваш да я почистиш с контакт спрей. Датчик за турбото- може би имаш в предвид МАР сенсора. Намира се като застанеш пред двигателя, отзад, отдясно на смукателният колектор. Може би буксата е омаслена и от там да идва проблема, може да е запушен и самият датчик и да не отчита коректно. За еърбека са ти отговорили- сменя се модула и се кодира за твоята кола. За термостатите- от разстояние не може да се каже точно кой е, трябва да се провери как загряват водните съединения. Е, ако ги смениш и двата със сигурност ще решиш проблема. ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 28.02.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е39 530ДА 193к.с. 2001г. Комби

Re: Проблеми след диагностика на 530ДА

Мнение от todorakis82 » 28 Сеп 2014, 19:57

Незнам точно каква е грешката на дебитомера, защото говорих с майстора по телефона и той ми обясни, че показва като грешка този МАР сензор и датчик на турбото но аз си помислих, че това е дебитомера това което разбрах е, че излиза този сензор и дебитомер но незнам за смяна ли ще е този дебитомер мога ли да го заменя с втора ръка. Значи датчика на турбото се нарича МАР сензор колега "zvetiko" постнал съм снимка на пазиция 1 ли се намира сензора трябва ли да махна колекторите, къде е този смукателен колектор може ли да ми обясниш ще съм ти благодарен. По принцип колата си върви от 0 до 100 за осем секунди някой път за 8,6 но не върти гуми гумите не са нови но са добри, това го бях писъл и в друга тема малко като че ли е по тромава до 2000хил. оборота но си помислех, че е от това, че съм махнал "пеперудите"
P241113_13.39.jpg

На 2-ра позиция от снимката ли е това уплътнение което може да е скъсано или смачкано, преди седмица смених единия маркуч и пръскалката когато пръскат не тече от никаде, обаче когато завали цялата кора е мокра.
Модула за еърбега някой има ли представа каква е цената му втора ръка, защото нов ще голяма цифра и скъпо ли ще е това кодиране.
За термостатите решил съм да взема и двата намерих малкия на BEHR за 32лв. и големия някакъв италиянски забравих каква е марката бил добър за 78лв. общо 110лв. Първо ще сменя малкия ще видя дали ще загрява както трябва ако не сменям и големия. Сега супер трудно загрява отива на 62-64 градуса и стрелката не мърда при каране 25-30 минути градско каране може и повече отива на 12 часа.
Колеги лявото огледало не ми подгрява и проблема не е в огледалото къде да търся проблема, иначе се мести нагоре-надолу, дясното няма проблем подгрява супер.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook