диодни светлини, вместо на къси ,дали може?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
диодни светлини, вместо на къси ,дали може?
Забелязвам все повече шофьори вместо на къси да карат с монтирани ленти от диоди през деня за,, красота,, и лек отдих за акумулаторите си заради недоразумението на власта да са задължителни и през светлата част на деня
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: диодни светлини, вместо на къси ,дали може?
Безопастността никога не е недоразумение
А иначе, ако искаш може да си монтираш и лампички от коледна елха по цялата кола

Сега сериозно. Щом BMW продават оригинално дневни светлини за нашите кошници, значи може




А иначе, ако искаш може да си монтираш и лампички от коледна елха по цялата кола



Сега сериозно. Щом BMW продават оригинално дневни светлини за нашите кошници, значи може


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: диодни светлини, вместо на къси ,дали може?
Светлините през светлата част на денонощието, са последното нещо от което зависи безопасността на пътя. Както сам си забелязал колега, лентички, лампички, изборът е голям. Чудя се, дали едни по-силни диоди на ейнджълите на вършат също работа.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: диодни светлини, вместо на къси ,дали може?
Таз красота не е ли на Ауди винаги е Илиянци шит.Нашите си имат ейнджъли и всичко друго мен лично ме дразни
Иначе чисто формално според закона тук се кара само на къси светлини.В закона няма определение дневни светлини.Но мнооооого хора си карат с такива и проблеми не съм чувал да имат.Все пак светят достатъчно ярко тези диодчета

"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: диодни светлини, вместо на къси ,дали може?
Elesar74 написа:Светлините през светлата част на денонощието, са последното нещо от което зависи безопасността на пътя. Както сам си забелязал колега, лентички, лампички, изборът е голям. Чудя се, дали едни по-силни диоди на ейнджълите на вършат също работа.
+1 вече трета година карам с диодни ангелски очи и никой не ми е правил проблем . Спирали са ме почти в цялата страна за проверка и всичко е ок. Слагай такива и карай , другия вариант е с DRL , само на дьлгите

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: диодни светлини, вместо на къси ,дали може?
kraininski написа:Иначе чисто формално според закона тук се кара само на къси светлини.В закона няма определение дневни светлини.
ЗАКОН ЗА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪТИЩАТА чл. 70(3)в сила от 07.08.2012 г.
През деня моторните превозни средства се движат с включени светлини за движение през деня или с къси светлини.
Като се има предвид тези които са излезли с новите коли от завода, а не цигании от битака лепнати с топло силиконче

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: диодни светлини, вместо на къси ,дали може?
Elesar74 написа:Светлините през светлата част на денонощието, са последното нещо от което зависи безопасността на пътя.
Това какво да го коментирам


И един спасен човешки живот на година си струва, а вие пестете от крушки и ток

Elesar74 написа:Чудя се, дали едни по-силни диоди на ейнджълите на вършат също работа.
Не


Евентуално със смяна на ринговете може и да стане, но трябват диодни рингове. Говорим за фейслифт фарове, с каквито е колегата

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: диодни светлини, вместо на къси ,дали може?
Да и затова в Австрия ги премахна една година след въвеждането им. Проблема не е в светлините, а във водачите. Светлината има една основна функция във всичките си приложения, а именно- да премахва, отблъсква и разпръсква тъмнината. Когато има светлина, няма нужда от още светлина. Особено пък когато става въпрос за слънчевата светлина, която никакви устройства не могат да имитират и е повече отдостатъчна. Проблема започва и свършва с водачите. Не напразно производителите си дават сметка за това и оборудват колите със всякакви системи за сигурност и избягване на потенциално сблъсъци, защото те са наясно, че във системата автомобил-водач, водача е слабото звено, не автомобила. Ако това уравнение беше наопаки, нямаше да има нужда от много от системите, с които са натъпкани съвременните автомобили, маркирани като мерки за сигурност и в крайна сметка, средство за по-големи печалби. На пътя, ако не ви пази Господ, никой не може да ви опази. Съвсем "прясно" от миналата седмица, водач на бус уби себе си и още двама души близо до Попово, след навлизане в платното за насрещно движение последвалият челен сблъсък. http://www.standartnews.com/regionalni/ ... 57103.html
Запалените фарове явно не са били достатъчно условие днес 3 човека да са живи. Да не привеждам още статистика. Проблема с инцидентите на пътя се замита под килима както обикновено и се въвеждат мерки, които облагодетелстват определени производители, а хората все така умират по пътищата. Както и в България, така и в ЕС има лобита, които определят приложното законодателство, а техният мотив не е вашата и моята безопасност, а печалбата им. Докато нямаше задължение за светлините, никой не посочваше това като проблем. Прокараха го в закон и всички издигнаха това като егати нарушението и страшно важно условие за безопасността на пътя. Да не говоря полицаите колко пари направиха от това. А никой не говори за това, какви хора сме, какво става в семействата ни, с възпитанието и т.н. и какви хора излизат на пътя. Аз си включвам късите и не пестя от лампи, но не защото за мен това е осъзната необходимост и това ще спаси нечий живот или моя, а понеже е законодателно изискване. Нас не ни трябват минимални ефекти, а радикална смяна на мисленето и поведението. Половинчатите мерки, произвеждат половинчати резултати, част от които е и горният пример с буса. Съжалявам, че съм OFF, но не се стърпях.
Запалените фарове явно не са били достатъчно условие днес 3 човека да са живи. Да не привеждам още статистика. Проблема с инцидентите на пътя се замита под килима както обикновено и се въвеждат мерки, които облагодетелстват определени производители, а хората все така умират по пътищата. Както и в България, така и в ЕС има лобита, които определят приложното законодателство, а техният мотив не е вашата и моята безопасност, а печалбата им. Докато нямаше задължение за светлините, никой не посочваше това като проблем. Прокараха го в закон и всички издигнаха това като егати нарушението и страшно важно условие за безопасността на пътя. Да не говоря полицаите колко пари направиха от това. А никой не говори за това, какви хора сме, какво става в семействата ни, с възпитанието и т.н. и какви хора излизат на пътя. Аз си включвам късите и не пестя от лампи, но не защото за мен това е осъзната необходимост и това ще спаси нечий живот или моя, а понеже е законодателно изискване. Нас не ни трябват минимални ефекти, а радикална смяна на мисленето и поведението. Половинчатите мерки, произвеждат половинчати резултати, част от които е и горният пример с буса. Съжалявам, че съм OFF, но не се стърпях.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: диодни светлини, вместо на къси ,дали може?
Elesar74 написа:...... а понеже е законодателно изискване. Нас не ни трябват минимални ефекти, а радикална смяна на мисленето и поведението.
Ами това - смяна на мислене и поведение


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: диодни светлини, вместо на къси ,дали може?
Elesar74 написа:Да и затова в Австрия ги премахна една година след въвеждането им. Проблема не е в светлините, а във водачите. Светлината има една основна функция във всичките си приложения, а именно- да премахва, отблъсква и разпръсква тъмнината. Когато има светлина, няма нужда от още светлина. Особено пък когато става въпрос за слънчевата светлина, която никакви устройства не могат да имитират и е повече отдостатъчна. Проблема започва и свършва с водачите. Не напразно производителите си дават сметка за това и оборудват колите със всякакви системи за сигурност и избягване на потенциално сблъсъци, защото те са наясно, че във системата автомобил-водач, водача е слабото звено, не автомобила. Ако това уравнение беше наопаки, нямаше да има нужда от много от системите, с които са натъпкани съвременните автомобили, маркирани като мерки за сигурност и в крайна сметка, средство за по-големи печалби. На пътя, ако не ви пази Господ, никой не може да ви опази. Съвсем "прясно" от миналата седмица, водач на бус уби себе си и още двама души близо до Попово, след навлизане в платното за насрещно движение последвалият челен сблъсък. http://www.standartnews.com/regionalni/ ... 57103.html
Запалените фарове явно не са били достатъчно условие днес 3 човека да са живи. Да не привеждам още статистика. Проблема с инцидентите на пътя се замита под килима както обикновено и се въвеждат мерки, които облагодетелстват определени производители, а хората все така умират по пътищата. Както и в България, така и в ЕС има лобита, които определят приложното законодателство, а техният мотив не е вашата и моята безопасност, а печалбата им. Докато нямаше задължение за светлините, никой не посочваше това като проблем. Прокараха го в закон и всички издигнаха това като егати нарушението и страшно важно условие за безопасността на пътя. Да не говоря полицаите колко пари направиха от това. А никой не говори за това, какви хора сме, какво става в семействата ни, с възпитанието и т.н. и какви хора излизат на пътя. Аз си включвам късите и не пестя от лампи, но не защото за мен това е осъзната необходимост и това ще спаси нечий живот или моя, а понеже е законодателно изискване. Нас не ни трябват минимални ефекти, а радикална смяна на мисленето и поведението. Половинчатите мерки, произвеждат половинчати резултати, част от които е и горният пример с буса. Съжалявам, че съм OFF, но не се стърпях.
Как пьк не те домьрзя на напишеш всичко това ,опитвайки се да убедиш някой в ГРЕШНОТО си твьрдение че светлините през деня са ненужни...

- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: диодни светлини, вместо на къси ,дали може?
Не разбирам колко повече ще ми се вижда колата като запаля къси светлини на лятното слънце примерно. Ако си кьорав и на дълги да ти карат другите пак няма да ги виждаш.
Единствено подкрепям зимата да се кара на къси, защото тогава има повече дни с "намалена видимост".
Няма да коментирам, че след този закон влезнаха на пазара едни модулчета за дневни светлини, който палят САМО фаровете отпред, а отзад колата си остава не обозначена и масово засичам вечерно време шемети каращи на къси светлини, но отзад няма никой, защото модула при запалване на колата пали САМО фаровете - така е по лесно да се върже и все пак и умствения капацитет на шофьора не е стигнал да се сети, че отзад колата остава без габарит. Точно поради тази причина за мен този закон ще докара повече жертви, точно защото нощно време колите им не светят.
Единствено подкрепям зимата да се кара на къси, защото тогава има повече дни с "намалена видимост".
Няма да коментирам, че след този закон влезнаха на пазара едни модулчета за дневни светлини, който палят САМО фаровете отпред, а отзад колата си остава не обозначена и масово засичам вечерно време шемети каращи на къси светлини, но отзад няма никой, защото модула при запалване на колата пали САМО фаровете - така е по лесно да се върже и все пак и умствения капацитет на шофьора не е стигнал да се сети, че отзад колата остава без габарит. Точно поради тази причина за мен този закон ще докара повече жертви, точно защото нощно време колите им не светят.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: диодни светлини, вместо на къси ,дали може?
k.milanov написа:Не разбирам колко повече ще ми се вижда колата като запаля къси светлини на лятното слънце примерно. Ако си кьорав и на дълги да ти карат другите пак няма да ги виждаш.
Единствено подкрепям зимата да се кара на къси, защото тогава има повече дни с "намалена видимост".
Няма да коментирам, че след този закон влезнаха на пазара едни модулчета за дневни светлини, който палят САМО фаровете отпред, а отзад колата си остава не обозначена и масово засичам вечерно време шемети каращи на къси светлини, но отзад няма никой, защото модула при запалване на колата пали САМО фаровете - така е по лесно да се върже и все пак и умствения капацитет на шофьора не е стигнал да се сети, че отзад колата остава без габарит. Точно поради тази причина за мен този закон ще докара повече жертви, точно защото нощно време колите им не светят.
Не че нещо,но така фабрично както го описваш е заложено и European Daylights в лайтмодулите ни(само да питам понеже незнам,такъв тип модулчета като са вързани таблото в колата свети ли?)...а да коментираме ли глупенедерите,сигурно има и форумни нинджи ,които карат на халогенчета и ангелски очи?!
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: диодни светлини, вместо на къси ,дали може?
Аз пък съм за дневните светлини. Преди години през деня в слънчев ден когато се връщах от морето (още нямаше магистрала) тръгнах да изпедварвам един рейс и когато бях по средата на рейса видях, че все едно от нищото изскочи една черна кола срещу мен без запалени фарове. За щастие се разминах без проблеми, но ме хвана много яд на глупендера.
В интерес на истината тогава дневните светлини не бяха задължителни, но масово хората си ги включваха, когато пътуват извън града и бях свикнал, че като погледна на пред, ако някой идва ще видя, че блести нещо.
Може би грешката е и до някъде моя, че не гледах по-добре и, че очаквах, ако идва някой да е с включени светлини, но определено си смисля, че светлините помагат и колите се виждат от по-далечно разстояние.
В интерес на истината тогава дневните светлини не бяха задължителни, но масово хората си ги включваха, когато пътуват извън града и бях свикнал, че като погледна на пред, ако някой идва ще видя, че блести нещо.
Може би грешката е и до някъде моя, че не гледах по-добре и, че очаквах, ако идва някой да е с включени светлини, но определено си смисля, че светлините помагат и колите се виждат от по-далечно разстояние.
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: диодни светлини, вместо на къси ,дали може?
Не знам как са инсталирани модулите във "вашите" коли, но не е нормално да карам по магисстрала вечерно време и изведнъж пред мен да изниква автомобил, чийто шофьор явно кара с модул дневни светлини и не си е направил труда дори да включи фаровете => габаритите отзад и колата му отзад по АБСОЛЮТНО никакъв начин не е сигнализирана. Но нали отпред свети пука му на него че отзад може да го надъни някой като стой да гледай. 

Re: диодни светлини, вместо на къси ,дали може?
И аз си пуснах дневните на е39 (дълги на %) обаче си пускам фаровете като намалее светлината към 18:00
Гледам хора със същите коли не ги пускат а си карат само на дневни дори и в мъгла
Така ще ги нахендря ,че и плафоните лятото в най-голямото слънце ще пускат
Деа и катилите деа
Гледам хора със същите коли не ги пускат а си карат само на дневни дори и в мъгла

Така ще ги нахендря ,че и плафоните лятото в най-голямото слънце ще пускат

Деа и катилите деа

32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани