Проблем със съединител на БМВ е39 530D
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със съединител на БМВ е39 530D
Здравейте на всички . Тази вечер се сблъсках със следния проблем, при смяна от 2-ра на 3-та скорост се усети като ритник в задницата на колата след което съединителя отказа ( слиза до средно положение и е странен на натиск. Някой с някаква идея на какво може да се дължи ? Имам повече от достатъчно инструменти както и повдигач под ръка но не знам къде да търся а не ми се иска да ходя по майстори , че тук в Англия е страшно като цени за труд . Благодря предврително на всички отзовали се и дано някой има идея какво може да е .
Поздрави на всички Ви :waving:
Поздрави на всички Ви :waving:
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Проблем със съединител на БМВ е39 530D
Най -вероятно притискателния диск е повреден ....
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Проблем със съединител на БМВ е39 530D
Както го описваш , ще да са помпи на съединителя ( някоя да е изтървала)
За милиони-няма закони.
Re: Проблем със съединител на БМВ е39 530D
А къде се намират въпросните помпи (знам че са горна и долна и има ли начин да ги проверя ) ако се окажи че не е от тях тогава ще погледна и притискателя. Благодаря Ви за бързите отзиви 

- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Проблем със съединител на БМВ е39 530D
Горната я търси около сервото(под филтъра на купето от страната на шофьора).
Долната се намира на скоростната кутия,стои отстрани на нея,забелязва се лесно.
Според мен започни с долната,някой да е в колата и да ти натисне педала,а ти да развиеш долу пробката за обезвъздушаване и да видиш дали има налягане.Ако има налягане,а съединителя не се движи(не можеш примерно да включиш на скорост)значи долната помпа е изтървала и не се движи,не бута вилката.
Ако долу пък нямаш налягане,трябва да е горната помпа,да не прави налягане.
Дано съм обяснил добре,ако съм сгрешил някъде нека някой колега ме поправи.
Долната се намира на скоростната кутия,стои отстрани на нея,забелязва се лесно.
Според мен започни с долната,някой да е в колата и да ти натисне педала,а ти да развиеш долу пробката за обезвъздушаване и да видиш дали има налягане.Ако има налягане,а съединителя не се движи(не можеш примерно да включиш на скорост)значи долната помпа е изтървала и не се движи,не бута вилката.
Ако долу пък нямаш налягане,трябва да е горната помпа,да не прави налягане.
Дано съм обяснил добре,ако съм сгрешил някъде нека някой колега ме поправи.
Re: Проблем със съединител на БМВ е39 530D
Повече от добре си обяснил, благодаря за което . Още в събота (тогава почивам) ще погледна какво се случва и ще Ви държа в течение на нещата. Искам и да се извиня че не отговарям по бързо понеже по незнайна причина не ми отваря винаги сайта от тук ( Англия ) лош остров
Весела коледа от мен
и при първа възможност ще напиша какво съм открил ако изобщо открия нещо де . Силно се надявам да е помпа, това ще е най лекия вариант за мен 

Весела коледа от мен


- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: Проблем със съединител на БМВ е39 530D
Другия вариант за проба на долната помпа,е да я свалиш от кутията(на две гайки 8мм се държи) и ти да си отдолу и да й натискаш буталото много силно в нещо,а някой горе на педала съвсем внимателно да натиска,да видиш дали се движи,но това не е сигурен метод,защото усилието при натиска на вилката е много по-голям.
Също така долната помпа като я свалиш може да си личи да е текла от буталцето някъде
Също така долната помпа като я свалиш може да си личи да е текла от буталцето някъде
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани