Теч на антифриз 530д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- tiho_madjarov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 209
 - Регистриран на: 1.10.2012
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: 325Ci
 - Мечтае да кара: М5
 
Теч на антифриз 530д
Здравейте колеги.От няколко дни имам лек теч на антифриз от мястото на свързването на дадения маркуч на снимката в зеления кръг,който влиза в двигателя. Дайте съвет за ремонт,ако някой друг се е сблъсквал със този проблем.Нова част ли някаква трябва да купя или нещо на струг трябва да се направи? Това като гледам е накакъв тройник.Не знам дали се продава нов такъв?
			Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
		- streetracing12
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 547
 - Регистриран на: 23.03.2014
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 
Re: Теч на антифриз 530д
tiho_madjarov написа:Здравейте колеги.От няколко дни имам лек теч на антифриз от мястото на свързването на дадения маркуч на снимката в зеления кръг,който влиза в двигателя. Дайте съвет за ремонт,ако някой друг се е сблъсквал със този проблем.Нова част ли някаква трябва да купя или нещо на струг трябва да се направи? Това като гледам е накакъв тройник.Не знам дали се продава нов такъв?
Тройник да продава се
- tiho_madjarov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 209
 - Регистриран на: 1.10.2012
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: 325Ci
 - Мечтае да кара: М5
 
Re: Теч на антифриз 530д
Благодаря за отговора :-) И искам да попитам дали се сваля всмукателния колектор за да се смени този тройник или може и така на място?
			
		- Elesar74
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2284
 - Регистриран на: 10.04.2008
 - Пол: Мъж
 - Кара: Долното
 - Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
 
Re: Теч на антифриз 530д
Трябва да свалиш колектора, за съжаление. Няма как да стигнеш до болтовете, които държат тройника, три броя са. Там има и гарнитура, да знаеш.
			Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
		- tiho_madjarov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 209
 - Регистриран на: 1.10.2012
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: 325Ci
 - Мечтае да кара: М5
 
Re: Теч на антифриз 530д
А някой знае ли парт номера на този тройник,защото по магазините ме гледат като извънземно като им обяснявам за кое става въпрос и не могат да го намерят въобще. 
И като сваля колектора,ще трябва ли да му сменя и неговите гарнитури и ако знаете ориентировъчни цени ще съм ви супер благодарен...
			
		И като сваля колектора,ще трябва ли да му сменя и неговите гарнитури и ако знаете ориентировъчни цени ще съм ви супер благодарен...

Re: Теч на антифриз 530д
Ето ти номера на тройника, върви с уплътнението 11127806196. Около 20лв струва. Само, че може да не ти тече от там, а от бързата връзка на маркуча. Олива тройника и така се подвежда човек. Сменя се 0 пръстена, с нов оригинален.
			
		Re: Теч на антифриз 530д
Няма нужда да сменях гарнитурите на смукателите.Аз го сменях този тройник,след това и други колеги засичах с този проблем.Купих си оригинален,заедно с гарнитурата.20ина лева е чисто нов.За номера му точно виж в realoem.com
Ето:
11127806196
Това е тройника.
11122247745
Гарнитурата му.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
			
		Ето:
11127806196
Това е тройника.
11122247745
Гарнитурата му.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- tiho_madjarov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 209
 - Регистриран на: 1.10.2012
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: 325Ci
 - Мечтае да кара: М5
 
Re: Теч на антифриз 530д
Колеги вчера смених тройника,събрах всичко,и запалих.Така яко текна от връзката на дебелия маркуч,че... От тънкия нямаше нищо.Не видях да има О-пръстени никъде на стария (оригинален) тройник.Къде стои този пръстен споменат от един колега не знам.Според вас какво трябва да направя.Днес ще разглобявам пак.Според вас има ли нужда да сменям и пластмасовите елементи които остават в маркуча,хванати със скобата?
И най-големия ми и важен въпрос в момента е : Как да спра теча между големия маркуч и тройника?
Благодаря Ви предварително за отговорите.Вече 10 дни съм без кола иии...знаете как е
  
			
		И най-големия ми и важен въпрос в момента е : Как да спра теча между големия маркуч и тройника?
Благодаря Ви предварително за отговорите.Вече 10 дни съм без кола иии...знаете как е
  
- dbanchev
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 761
 - Регистриран на: 29.08.2008
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: e39 M52 газов котлон
 - Мечтае да кара: колело на кило ракия
 
Re: Теч на антифриз 530д
Ако тече между маркуча и тройника, смени скобата със хубава и стегни маркуча здраво. До колкото виждам от снимката тая скоба е от тези пресованите и маркуча с времето като е поостарял връзката се е охлабила. Такъв яд брах аз с маркучите на казанчето.
			
		- tiho_madjarov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 209
 - Регистриран на: 1.10.2012
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: 325Ci
 - Мечтае да кара: М5
 
Re: Теч на антифриз 530д
Лошото е,че тече между пластмасите на тройника и тази която е вътре в самия маркуч. Според вас ако намажа хубаво със силикон двете части и ги оставя хубаво да стегнат,дали ще държи? Иначе скобата като я гледам е супер стегната.Проблема според мен е че няма какво да уплътни двете опрели една в друга пластмаси-тази на тройника и тази ,която е вътре в маркуча.Един колега тука спомена за О пръстен,ама той просто няма къде да се постави,няма такъв канал за него.
Кушията е,че развиваш и завиваш 2 часа болтове и накрая тече и айде пак.
  
			
		Кушията е,че развиваш и завиваш 2 часа болтове и накрая тече и айде пак.
  
- mavro1978
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 88
 - Регистриран на: 18.05.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 530D
 - Детайли за колата: E39 3.0d Touring 07.2001
 
Re: Теч на антифриз 530д
tiho_madjarov написа:Лошото е,че тече между пластмасите на тройника и тази която е вътре в самия маркуч. Според вас ако намажа хубаво със силикон двете части и ги оставя хубаво да стегнат,дали ще държи? Иначе скобата като я гледам е супер стегната.Проблема според мен е че няма какво да уплътни двете опрели една в друга пластмаси-тази на тройника и тази ,която е вътре в маркуча.Един колега тука спомена за О пръстен,ама той просто няма къде да се постави,няма такъв канал за него.
Кушията е,че развиваш и завиваш 2 часа болтове и накрая тече и айде пак.![]()
Има О-пръстен колега и той е вътре в пластмасата на тройника Даже мисля че има и една втулка която държи О-пръстена на место Силикона няма да помогне За О-пръстена няма канал просто където ляга пластмасата е стеснена и той опира в нея след него е втулката Мисля 4е е захваната с 2 чопчета за тройника виждат се 2 дупчици
- mavro1978
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 88
 - Регистриран на: 18.05.2008
 - Местоположение: Бургас
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 530D
 - Детайли за колата: E39 3.0d Touring 07.2001
 
Re: Теч на антифриз 530д
Да добавя че О-пръстена не трябва да е на тройника а на пластмасата на маркуча 
			
		
- tiho_madjarov
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 209
 - Регистриран на: 1.10.2012
 - Местоположение: Стара Загора
 - Пол: Мъж
 - Кара: 325Ci
 - Мечтае да кара: М5
 
Re: Теч на антифриз 530д
Много Ви благодаря за отговорите.Довечера ще разглобявам на ново,дано стане този път  
			
		
Re: Теч на антифриз 530д
Oф боже аз като приказвам не говоря. Пиши на лично ще ти подаря един 0 пръстен и ще си решиш проблема.
			
		
			14 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	

