Нов собственик на тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- goro82412
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 17.09.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 тдс
- Мечтае да кара: Е65
Нов собственик на тдс
Здравейте колеги, след дълго лутане и мислене реших да си взема 36 автомобил и ми изпадна симпатична е39 525 тдс. Понеже съм имал и е39 и е38 с този двигател и го познавам що годе реших да я взема. Количката естествено си има няколко проблема за които искам съвет от вас.
1. Когато дам контакт лампата за подгряване не спира да свети, докато не запаля колата. После нито мига нито нищо,но не ми гасне както при другите две бмв с този двигател.
2. Как да си оправя енджъл -а ,фаровете са с оригинален енджъл,но не свети,видях ,че има две кутийки,на едната има стопени кабели. Къде са им крушките,как се сменят,мога ли да купя тези баласти,ако така се наричат. Има ли някой които може да ми ги направи,вместо да се правяна разбирач
3. Свети ми АБС и АСЦ през цялото време.
4. Да затапвам ли ЕГР -а беше ми затапен при предишните две и капачката от буркана къде се слагаше
5. Ако махна катализатора и сложа резонатор,с какъв размер на входящата тръба да е и колко да бъде дълъг.
6. Трябва да я обслужвам ,има ли в форума някой колега който продава филтри и масла на хубави цени и естествено да не са пълнени в някой гараж.
1. Когато дам контакт лампата за подгряване не спира да свети, докато не запаля колата. После нито мига нито нищо,но не ми гасне както при другите две бмв с този двигател.
2. Как да си оправя енджъл -а ,фаровете са с оригинален енджъл,но не свети,видях ,че има две кутийки,на едната има стопени кабели. Къде са им крушките,как се сменят,мога ли да купя тези баласти,ако така се наричат. Има ли някой които може да ми ги направи,вместо да се правяна разбирач

3. Свети ми АБС и АСЦ през цялото време.
4. Да затапвам ли ЕГР -а беше ми затапен при предишните две и капачката от буркана къде се слагаше

5. Ако махна катализатора и сложа резонатор,с какъв размер на входящата тръба да е и колко да бъде дълъг.
6. Трябва да я обслужвам ,има ли в форума някой колега който продава филтри и масла на хубави цени и естествено да не са пълнени в някой гараж.
- goro82412
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 17.09.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 тдс
- Мечтае да кара: Е65
Re: Нов собственик на тдс
Никой няма идея относно въпросите ми, или ще се държим като във форума на една известна японска марка 

- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Нов собственик на тдс
1. Някой немърливи собственици пропускат релето и връзват подгрева директно към контакта.
2. Моята няма такива екстри... нищо не знам. Но за 33 години по тая земя съм научил - когато има изгорели кабелаци съм за бат Велко.
3.Модула, някои датчик, или точка 1 "Някой немърливи собственици". Виждал съм не едно е39 със светеща ламБа и на зад-кормилното устройство, въобще не му пука...
4.Всички нафтови печки дето съм ги имал съм ги затапвал. Не с капачка за буркан а с хром-никелова пластина. Изрязва се по размера на гарнитурата, но без дупка и се монтира. На по умните коли(не ТДС) се налага и софтуерна намеса. Нямам си и ма идея къде точно е ЕГР-а при ТДС, и не изгарям от желание да науча.
5. Всички катализатори на нафтовите ми печки от преди - първо правя малка дупка,за да видя има ли все още нещо там. Ако няма с ЦО-то заварка и до там. Ако има свалам, правя си една по харна дупка изтърбушвам всичко (и го събирам, щото тате го продава някъде), после пак с ЦО-то и обратно на колата
6. Човек , ако не знаеш къде да си купиш масло и филтри за 15+ годишен дарак на 1000000000км. що не си изгориш книжката направо ... Във форума има един lavatan, гледам че го хвалят. Сигурно в "ПРОДАВА" има поне още 50 колеги дето се занимават с това - търси.
Я сега кажи кой е тоя форум за японски коли??
2. Моята няма такива екстри... нищо не знам. Но за 33 години по тая земя съм научил - когато има изгорели кабелаци съм за бат Велко.
3.Модула, някои датчик, или точка 1 "Някой немърливи собственици". Виждал съм не едно е39 със светеща ламБа и на зад-кормилното устройство, въобще не му пука...
4.Всички нафтови печки дето съм ги имал съм ги затапвал. Не с капачка за буркан а с хром-никелова пластина. Изрязва се по размера на гарнитурата, но без дупка и се монтира. На по умните коли(не ТДС) се налага и софтуерна намеса. Нямам си и ма идея къде точно е ЕГР-а при ТДС, и не изгарям от желание да науча.
5. Всички катализатори на нафтовите ми печки от преди - първо правя малка дупка,за да видя има ли все още нещо там. Ако няма с ЦО-то заварка и до там. Ако има свалам, правя си една по харна дупка изтърбушвам всичко (и го събирам, щото тате го продава някъде), после пак с ЦО-то и обратно на колата
6. Човек , ако не знаеш къде да си купиш масло и филтри за 15+ годишен дарак на 1000000000км. що не си изгориш книжката направо ... Във форума има един lavatan, гледам че го хвалят. Сигурно в "ПРОДАВА" има поне още 50 колеги дето се занимават с това - търси.
Я сега кажи кой е тоя форум за японски коли??

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Нов собственик на тдс
goro82412 написа:....
Добре дошъл във форума на НЕяпонската марка. По въпросите ти: При наличието на каквито и да било излишно светещи лампи по таблото явно има някакъв проблем който много ясно и точно може да се разбере с една елементарна диагностика. Тя може да се направи вече или от някой познат с лаптоп и необходимите аксесоари, ако не в почти всеки по-голям сервиз. Като се установи някакъв проблем след диагностиката вече ако няма писано из форума а по тези въпроси има бая, пускаш тема и го мислим писменно

Re: Нов собственик на тдс
По първият въпрос за постоянно светещото подгряване - това се прави, когато почне да губи центровката и на предишният собственик не му се дават пари да смени веригите с обтегачите. Ако някой ти го изключи това, когато е топла няма да пали.
По втори въпрос - заден десен датчик.
Напиши от къде си, че да може да ти се помогне адекватно с читав сервиз
По втори въпрос - заден десен датчик.
Напиши от къде си, че да може да ти се помогне адекватно с читав сервиз
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- goro82412
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 17.09.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 тдс
- Мечтае да кара: Е65
Re: Нов собственик на тдс
Благодаря за мненията
- The 5th element
- Арабиата
-
- Мнения: 1454
- Регистриран на: 18.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D
Re: Нов собственик на тдс
Привет колега
Ще си позволя няколко съвета и от мен(не съм кой знае какъв разбирач,но карах ТДС 8-9 години),,,,тези болежки,които си описал не са супер сериозни,но аз бих те посъветвал следното:
1.Веднага си смени термостата-препоръчват ти оригинален от Дару-75+3 лева уплътнение!
2.Веднага виж и смени водната помпа(намери си с метално витло)!
3.Провери виското!
4.Почисти м/у радиаторите!
Направиш ли тези упражнения ще си спестиш много евентуални неприятности!
Успех

1.Веднага си смени термостата-препоръчват ти оригинален от Дару-75+3 лева уплътнение!
2.Веднага виж и смени водната помпа(намери си с метално витло)!
3.Провери виското!
4.Почисти м/у радиаторите!
Направиш ли тези упражнения ще си спестиш много евентуални неприятности!
Успех

[url=http://picbg.net/img.php?file=194f7b7624e3366b.JPG]
[/url
- goro82412
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 17.09.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 тдс
- Мечтае да кара: Е65
Re: Нов собственик на тдс
doomy525 написа:По първият въпрос за постоянно светещото подгряване - това се прави, когато почне да губи центровката и на предишният собственик не му се дават пари да смени веригите с обтегачите. Ако някой ти го изключи това, когато е топла няма да пали.
По втори въпрос - заден десен датчик.
Напиши от къде си, че да може да ти се помогне адекватно с читав сервиз
По вторият въпрос си прав,заден десен датчик скорост излезна на диагностиката,но по първия въпрос не ми се вярва да е свързано с веригата. На диагностиката излезна нещо за подаването на горивото,някакъв клапан. Оказа се и че ЕГР клапана е запушен. Сега относно тоя датчик заден десен има ли колега дето продава такъв читав. Гледам, че има със сива и със синя букса моя какъв трябва да е?
Re: Нов собственик на тдс
Отиваш в магазина с vin номера и си го поръчваш, не е кой знае какви пари.
Относно палането най-лесно отиди при някой жичкаджия да ти го махне/откачи това реле и ще видиш, че топла ще пали зор. Минал съм през това и ти го казвам от първа ръка информация
Колегата за теб е този - memberlist.php?mode=viewprofile&u=16600
Относно палането най-лесно отиди при някой жичкаджия да ти го махне/откачи това реле и ще видиш, че топла ще пали зор. Минал съм през това и ти го казвам от първа ръка информация

Колегата за теб е този - memberlist.php?mode=viewprofile&u=16600
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- goro82412
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 17.09.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 тдс
- Мечтае да кара: Е65
Re: Нов собственик на тдс
doomy525 написа:Отиваш в магазина с vin номера и си го поръчваш, не е кой знае какви пари.
Относно палането най-лесно отиди при някой жичкаджия да ти го махне/откачи това реле и ще видиш, че топла ще пали зор. Минал съм през това и ти го казвам от първа ръка информация
Колегата за теб е този - memberlist.php?mode=viewprofile&u=16600
Мерси за контактите на този колега,ще поръчвам от него.
- goro82412
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 17.09.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 тдс
- Мечтае да кара: Е65
Re: Нов собственик на тдс
Колеги мога ли да си сложа оригиналните хромирани лайсни на комбито,при положение,че ги нямам оригинално? И как ще стане самият монтаж?
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Нов собственик на тдс
Може. Махаш старите слагаш с хромираната лента след като си намериш подходящи.
Re: Нов собственик на тдс
goro82412 написа:2. Как да си оправя енджъл -а ,фаровете са с оригинален енджъл,но не свети,видях ,че има две кутийки,на едната има стопени кабели. Къде са им крушките,как се сменят,мога ли да купя тези баласти,ако така се наричат. Има ли някой които може да ми ги направи,вместо да се правяна разбирач![]()
Щом имаш "кутийки" значи фаровете не са "оригинален енджъл" - фаровете ти са отваряни и ринговете са сложени допълнително, пробили са корпуса и са изкарали кабелчетата навън, откъдето се закачат на трансвертера (по една CCFL кутийка за всеки фар - тя захранва двата ринга). Обикновено изгарят и просто трябва да ги смениш - струват по 10-15лв - аз си ги поръчах от колега от форума (babuna).
Последна промяна deank на 26 Сеп 2015, 14:36, променена общо 1 път
- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Нов собственик на тдс
При колегата на тдс-а фабрично няма как да има angel eyes освен ако не са му сложили в последствие фейсови фарове с оригинален angel eyes. Другия вариант е този за който говориш на предифейсови фарове да са сложили нещо си. Има и вариант на фейсови фарове да се сложи светодиод на мястото на оригиналната фасунга на ейнджъла и тогава пак има "кутиика".
Последна промяна gentata на 26 Сеп 2015, 14:42, променена общо 2 пъти
Re: Нов собственик на тдс
Ами май има на някой 5-ци от 2001-ва нататък... но щом са с кутийки няма как да са оригинални.
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани