525D Е39 Странен шум при палене и вибрации на празен ход
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- TerminalReality
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 30.11.2013
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: McLaren F1
- Детайли за колата: 03' e39 525d Exclusive Edition / Titangrau Metallic
525D Е39 Странен шум при палене и вибрации на празен ход
Здравейте, колеги
от две години с голям кеф си карам колата, като за момента не е създавала никакви проблеми. На ±222 000км, колата е добре поддържана, със свалени пеперудки, почистен ЕГР и сменено масалце на скоростисте + филтър
Обслужвана е за последно преди 7000км, като са сменяни масло (Castrol 5W40), маслен, горивен, въздушен и филтър купе. Карам я основно градско на къси разстояния, като за последната 1 календарна година (с няколко пътувания извън града) разходът е 13.2/100. Като цяло предполагам, че това е нормално с оглед на това, че колата е тежка, автоматик и в не първа младост. Две други неща обаче са причината да отворя тази тема.
Първият проблем, който има колата е един странен звук, подобен на изнемощяла перка която се опитва да се завърти в момента, когато запалвам колата. Случва се в 9/10 случая.
Второто нещо, което ме притеснява е едно тресене на мотора в спряло положение, когато колата е или на N, или на P. В началото се случваше много рядко, но напоследък зачести доста и се получава след почти всяко палене, докъто колата се събужда. Вибрациите са подобни на пулсации и тресат осезаемо колата, като ги усещам доста силно под шофьорската седалка. Воланът не вибрира. Вибрациите изчезват веднага, след като настъпя леко педала на газта и ако примерно са се появили докато съм чакал на светофар 1, на светофар 2 вече са престанали. Прочетох в темите из форума, че често срещан проблем, предизвикващ подобни вибрации са тампони на мотора и/или на скоростната кутия. В случая обаче, имам известни съмнения, че не става въпрос за тях, защото самата работа на мотора се променя, когато се появят и сякаш излиза от стандартния си приятен ритъм на работа и започва да се дави.
Ще съм Ви много благодарен ако можете да ме ориентирате малко повече в ситуацията, преди да започна да я карам по сервизи.
Лека петък вечер


Първият проблем, който има колата е един странен звук, подобен на изнемощяла перка която се опитва да се завърти в момента, когато запалвам колата. Случва се в 9/10 случая.
Второто нещо, което ме притеснява е едно тресене на мотора в спряло положение, когато колата е или на N, или на P. В началото се случваше много рядко, но напоследък зачести доста и се получава след почти всяко палене, докъто колата се събужда. Вибрациите са подобни на пулсации и тресат осезаемо колата, като ги усещам доста силно под шофьорската седалка. Воланът не вибрира. Вибрациите изчезват веднага, след като настъпя леко педала на газта и ако примерно са се появили докато съм чакал на светофар 1, на светофар 2 вече са престанали. Прочетох в темите из форума, че често срещан проблем, предизвикващ подобни вибрации са тампони на мотора и/или на скоростната кутия. В случая обаче, имам известни съмнения, че не става въпрос за тях, защото самата работа на мотора се променя, когато се появят и сякаш излиза от стандартния си приятен ритъм на работа и започва да се дави.
Ще съм Ви много благодарен ако можете да ме ориентирате малко повече в ситуацията, преди да започна да я карам по сервизи.
Лека петък вечер

1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани