Бързи въпроси и отговори

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от ivoaudi » 09 Авг 2022, 13:36

Японците просто късно превключиха. Действително дълго се моткаха, но и при тях вече се управлява предимно по минус. Или аз поне все на подобни попадам. Колкото до транзисторите, действително пнп ще срещнеш да речем 2-3 на 100, но това бе свързано със производството. Да не допълвам, че при желание пнп може да управлява и + и -. Толкова отдавна съм го чел като съм учил основи на електрониката. Толкова неща вече забравям, ей на, признавам си :ok: Мисля, че Н-ките идваха по-лесни и евтини. При случая обаче с въпросната е39, а и която и да е нали се сещаш, че не..... чакай, че май стоплих къде грешиш. Ето:
Какъв транзистор с какъв преход в тези вериги значение няма. Разликата е нищожна. Виж контактите на ключа плюс окабеляването са рисковите. Има си в купето сравнително защитени “магистрали”, разбирай канали, места, джобове и тн през който с приоритет се прекарват по-рискови захранвания предимно с постоянен плюс или от контакт, а такива като обсъждания минус дали ще са с ключ, рид ампула или др, при тях изискванията с такъв подход са занижени.
Ся, не знам колко добре се обясних, но за мен е важно само да те уверя, че управлението по минус е продиктувано приоритетно с цел сигурност! Колегата просто да си потърси де е прекъснат минуса.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 15.09.2022
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от gepa_nevlev » 15 Сеп 2022, 10:28

Здравейте имам Е39 520I следния въпрос,случи ми се сутрин да не се тръгва парно и обдухване на стъклата.След няколко часа като запаля се оправя.На какво може да се дължи това?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 233
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от drifty » 04 Окт 2022, 16:39

На заминаващ си таралеж, на проблем в управлението на климатроника, или евентуално вентилаторчето на парното ще дава фира.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 7.01.2010
Пол: Мъж

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от niggaz_nature » 09 Дек 2022, 19:29

Нов съм във форума имам бърз въпрос и който може и да има отговор но ми трябва спешно .

Имам мотор M57 3.0D 193hp с демферен маховик 240мм . Искам да го сменя с твърд маховик и усилен феродов диск и притискател. В момента карам с LUK 624335300 комплект но нещо се предаде на 7000 км от поставянето . Тепърва ще се разглобява да се види какъв е проблема . Идеята ми е че като се разглоби ако има възможност да сменя демферния маховик с твърд такъв и да изключа бъдещи проблеми с него . Също така ми трябва издържа на повече Nm защото се кара под голям това на джип .

Прочетох едно мнение преди доста време във форума :

K0ntrax
Колеги имаме развитие по въпроса сложих маховик от е39 525и 3 кг по лек заварих го балансирах го сложих ковано феродо претискател от ВАГ сток натиска 3.5 мм аз го направих да натиска 4.0 мм ... ако сега здаде няма да имам повече иди .. за сега е перфектно държи ще покарам 1 2 седмици и ще пиша за резултата

ентусиаст
Аватар
Мнения: 823
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от turbonetic » 17 Мар 2024, 7:56

Колеги ,здравейте имам едно питане.М52Б20 в е39 много ли е тромава ? И като цяло заслужава ли си покупката на 20ска?

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook