Пали трудно, няма загуба на мощност...

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от Grozdanoff » 03 Май 2022, 14:47

Здравейте, колата е 528 TU мотора, пали след 4-5 секундно въртене на стартера. След като двг. запали, работи нормално- без да прекъсва, няма загуба на мощност. Проблемът се състой изцяло в паленето на колата. На топъл двг. пали по-лесно. Някакви идеи откъде би могъл да идва проблемът?
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6206
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от zvetiko » 03 Май 2022, 16:42

Може би датчици разпределителни и колянов вал.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от vladobate » 03 Май 2022, 17:51

Случвало ми се е когато горивната помпа достига " пенсионна възраст " независимо от реалните и прослужени години :) . И най-вече и при малко гориво в резервоара .

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от Lenco » 03 Май 2022, 18:09

На рейката за инжекторите имаш винтил с автомобилна капачка, преди да запалиш натисни игличката и виж дали има налягане на бензина.
На не ТУ се маха само предния болт на декоративния капак, при теб май трябва да се свали целия.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от TNT » 03 Май 2022, 18:37

Пусни си от скритото меню да гледаш волтажа какъв е, докато палиш.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от Grozdanoff » 03 Май 2022, 20:54

Датчик колянов вал също ме посъветваха от друго място, видях, че има датчици по 30 и по 200лв, предполагам да не си мисля за по-евтините, но мога ли по някакъв начин да се убедя, че е от него?
Ще проверя дали има налягане в рейката, но съм почти сигурен, че има... помпата я изкарах, за да проверя за скъсан маркуч или нещо, но работи. Ще отида да и направят една диагностика, като остане време. Скритото меню незнам как се пуска, но не е волтажа(стартера върти). Благодаря Ви, ще я правя като имам време.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от ivoaudi » 03 Май 2022, 23:14

Бих написал като най-вероятно за мен като причина това, което са писали Владо и Ленко. Бих замерил налягането (сутрин при първо палене и ако не, спада ли след гасене ) и бих проверил свещи и реле. Датчиците поне аз на този етап не бих обвинявал.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от Grozdanoff » 04 Май 2022, 7:29

ivoaudi написа:Бих написал като най-вероятно за мен като причина това, което са писали Владо и Ленко. Бих замерил налягането (сутрин при първо палене и ако не, спада ли след гасене ) и бих проверил свещи и реле. Датчиците поне аз на този етап не бих обвинявал.


Свещите са на 20000км, NGK по спецификация, ще ги проверя и тях, ще отвия този кран на рейката, за да видя има ли налягане на горивото. Помпата уж си работи, но може пък и да не успява да направи нужното налягане...
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 30.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 911

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от TNT » 04 Май 2022, 10:21

Grozdanoff написа: Скритото меню незнам как се пуска

viewtopic.php?f=35&t=13124
Третото мнение.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от ivoaudi » 04 Май 2022, 10:58

Думата реле в мнението ми горе да не се прочита, извинявам се. Нещо съм блял, а и за свещи, имах предвид подгряващи :D
То си пише 528 ТУ, ма кой да чете :D Колата нали няма газ?
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от Grozdanoff » 04 Май 2022, 12:13

ivoaudi написа:Думата реле в мнението ми горе да не се прочита, извинявам се. Нещо съм блял, а и за свещи, имах предвид подгряващи :D
То си пише 528 ТУ, ма кой да чете :D Колата нали няма газ?


Има газ, но тя винаги си пали на бензин... проблема си е в самото палене, иначе върви колата, без загуба на мощност. Петък ще направя теста дали има налягане на горивото, както ме посъветвахте, дотогава ще потормозя стартера още 2 дни.
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 6.01.2011
Пол: Мъж
Кара: e39 528i 1996г.

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от georgi_1986 » 04 Май 2022, 15:25

Коланга, това става често от стар бензин. Ако не намериш друга причина за това трудно палене, то изразходвай целия бензин до край и сложи след това за 30лв. При мен този проблем винаги така се оправя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от ivoaudi » 04 Май 2022, 15:29

Може да ти е много богата сместа на газ и да ти съкращава тримовете в резултат. Гори ли ти странно много на газ? Покарай ако искаш 2-3 дни само на бензин, ако се оправи, знаеш къде да търсиш. Също така може да не държи клапана на изпарителя и сутрин да имаш смесено гориво.
Врътни направо кранчето в бутилката и карай така 2-3 дни.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от Grozdanoff » 04 Май 2022, 18:50

Иво, няма да е от газово, защото преди два дни си напълних бутилката с газ и си беше изгорила точно колкото си харчи попринцип. Ще ви послушам, ще я покарам на бензин до петък(15л имам в резервоара, тъкмо ще свършат и ще заредя), после ще проверя дали има налягане в рейката, и ще Ви пиша да кажа какво е станало. Възможно е Владо да е прав, защото сега сещам че на старото Е34 520, преди помпата тотално да сдаде багажа, колата беше започнала да пали трудно... Ще видим, ще Ви пиша като разбера какво се е случило. :)
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Пали трудно, няма загуба на мощност...

Мнение от vladobate » 04 Май 2022, 20:05

И друго ми се е случвало. Пробита мембрана на изпарителя към вакума. Пълни колектора с остатъчна газ и сутрин дави, пали малко по-трудно.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook