Не пали - Проблем с EWS / имобилайзер
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Не пали - Проблем с EWS / имобилайзер
Здравейте,
колата е E39 2001г. 2.5D . Колата спря да пали ( не върти ). Качва грешка: 7669 Electronic car immobilisation system (EWS) която съответно не се чисти. Ако се свали EWS -a за известно време като се мотира обратно колата пали и след това отново се проявява същия проблем.
Някой да има решение???
пс. незнам дали има отношение към проблема,но :
- при опит да добавя дистанционното на нов ключ стана така, че колата не възприемаше нито един от двата ( преди съм го правил на същата кола и не е имало проблем ) и след дълги проби и чистене на грешки с ИНПА успях да обуча ключовете да работят и двата ( дистанционните ). Странното е според мен, че EWS дори ако е проблемен би трябвало да няма отношение с дистанционното а само с имобилайзера защото дори и при непалеща кола в момента дистанционното работи.
След което забелязах, че като се отвори вратата не свети борда на таблото и дори колата ако се остави на габарит и се извади ключа габарита изгасва (преди това и с двете неща нямаше проблем). Диагностиката с ИНПА и ровене из менютта не би трябвало да успее да доведе до проблема според мен.
Тъй като преди време съм кодирал с NCS дневни, US, двойни аварийни и мигачи при отключване и съм запазил като бекъп оригиналната конфиг. на LCM3 и GM модулите реших да ги върна (кодирам) и ми прави впечатление, че вече мигачите при отключване немога да ги кодирам отново - променям файла, всичко минава ок, но мигачите ги няма. (процедурата я знам, тъй като вече съм я правил) - за 3год. 2 пъти се е случвало след отключване започват да мигат аварийните без да могат да се спрат за около 5 мин (колата си пали без проблем) . и което е още по-странно когато се прояви проблема аварийните мигат нормално а не двойни както са кодирани.
Излиза че и в LCM и в GM модулите има проблем а вече и с EWS
колата е E39 2001г. 2.5D . Колата спря да пали ( не върти ). Качва грешка: 7669 Electronic car immobilisation system (EWS) която съответно не се чисти. Ако се свали EWS -a за известно време като се мотира обратно колата пали и след това отново се проявява същия проблем.
Някой да има решение???
пс. незнам дали има отношение към проблема,но :
- при опит да добавя дистанционното на нов ключ стана така, че колата не възприемаше нито един от двата ( преди съм го правил на същата кола и не е имало проблем ) и след дълги проби и чистене на грешки с ИНПА успях да обуча ключовете да работят и двата ( дистанционните ). Странното е според мен, че EWS дори ако е проблемен би трябвало да няма отношение с дистанционното а само с имобилайзера защото дори и при непалеща кола в момента дистанционното работи.
След което забелязах, че като се отвори вратата не свети борда на таблото и дори колата ако се остави на габарит и се извади ключа габарита изгасва (преди това и с двете неща нямаше проблем). Диагностиката с ИНПА и ровене из менютта не би трябвало да успее да доведе до проблема според мен.
Тъй като преди време съм кодирал с NCS дневни, US, двойни аварийни и мигачи при отключване и съм запазил като бекъп оригиналната конфиг. на LCM3 и GM модулите реших да ги върна (кодирам) и ми прави впечатление, че вече мигачите при отключване немога да ги кодирам отново - променям файла, всичко минава ок, но мигачите ги няма. (процедурата я знам, тъй като вече съм я правил) - за 3год. 2 пъти се е случвало след отключване започват да мигат аварийните без да могат да се спрат за около 5 мин (колата си пали без проблем) . и което е още по-странно когато се прояви проблема аварийните мигат нормално а не двойни както са кодирани.
Излиза че и в LCM и в GM модулите има проблем а вече и с EWS
- s73r01d
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530iA '02 Sedan
- Мечтае да кара: E39 530iA '02 Sedan
- Детайли за колата: M54B30
ZF 5HP19
Re: Не пали - Проблем с EWS / имобилайзер
Дистанционното на централното и EWS нямат нищо общо.
Тука има детайли по моите болки с EWS и как ги реших:
viewtopic.php?f=35&t=400536&p=4211264
Тука има детайли по моите болки с EWS и как ги реших:
viewtopic.php?f=35&t=400536&p=4211264
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Не пали - Проблем с EWS / имобилайзер
sauronnet написа:Здравейте,
колата е E39 2001г. 2.5D . Колата спря да пали ( не върти ). Качва грешка: 7669 Electronic car immobilisation system (EWS) която съответно не се чисти. Ако се свали EWS -a за известно време като се мотира обратно колата пали и след това отново се проявява същия проблем.
Някой да има решение???
пс. незнам дали има отношение към проблема,но :
- при опит да добавя дистанционното на нов ключ стана така, че колата не възприемаше нито един от двата ( преди съм го правил на същата кола и не е имало проблем ) и след дълги проби и чистене на грешки с ИНПА успях да обуча ключовете да работят и двата ( дистанционните ). Странното е според мен, че EWS дори ако е проблемен би трябвало да няма отношение с дистанционното а само с имобилайзера защото дори и при непалеща кола в момента дистанционното работи.
След което забелязах, че като се отвори вратата не свети борда на таблото и дори колата ако се остави на габарит и се извади ключа габарита изгасва (преди това и с двете неща нямаше проблем). Диагностиката с ИНПА и ровене из менютта не би трябвало да успее да доведе до проблема според мен.
Тъй като преди време съм кодирал с NCS дневни, US, двойни аварийни и мигачи при отключване и съм запазил като бекъп оригиналната конфиг. на LCM3 и GM модулите реших да ги върна (кодирам) и ми прави впечатление, че вече мигачите при отключване немога да ги кодирам отново - променям файла, всичко минава ок, но мигачите ги няма. (процедурата я знам, тъй като вече съм я правил) - за 3год. 2 пъти се е случвало след отключване започват да мигат аварийните без да могат да се спрат за около 5 мин (колата си пали без проблем) . и което е още по-странно когато се прояви проблема аварийните мигат нормално а не двойни както са кодирани.
Излиза че и в LCM и в GM модулите има проблем а вече и с EWS
Когато стартерът не върти заради EWSa, то EWSът не разпознава чипа в ключа.
Относно проблемите с кодирането на мигачите и включването им без причина, LCMът е започнал да се предава.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани